accu
Re: accu
Zelf zou ik toch 2 dezelfde accu's nemen... theoretisch gezien. Denk aan dat als de ene accu leeg ver leeg is en de andere nog niet zou je wel wat rare dingen kunnen krijgen misschien. Dat tijdens het gebruik de ene de andere weer gaat laden of omdat de een ver leeg is de spanning toch erg zakt dus dat een grote en ene kleine accu weinig zin heeft.
Zoals ik al typte zelf zou ik voor 2 dezelfde kiezen. Maar ben geen accu expert.
Groet,
Martin
Zoals ik al typte zelf zou ik voor 2 dezelfde kiezen. Maar ben geen accu expert.
Groet,
Martin
Ja, twee verschillende accu's levert ZEKER!!!!! ellende op.
Zelfs twee identieke van verschillende leeftijd/gebruikscycli helpen de zwakste naar de kloten.
Dus, twe identieke nieuwe en die ook niet een voor een opladen maar wel parallel
of met een 24 volts laadapparaat.
Zelfs twee identieke van verschillende leeftijd/gebruikscycli helpen de zwakste naar de kloten.
Dus, twe identieke nieuwe en die ook niet een voor een opladen maar wel parallel
of met een 24 volts laadapparaat.
De problemen die je krijgt met verschillende accu's in serie kunnen zelfs gevaarlijk worden. De inwendige weerstand van de accu's zullen dusdanig verschillen dat 1 accu constant onderbeladen word (en vroegtijdig de geest geeft), en de andere constant overladen (met kans op overkoken, en exploderen).
Dennis B.
Dennis B.