Opluchting
Opluchting
Beste mensen,
Ook ik behoorde tot de selectie groep "arme studenten met een Land-Rover". De laatste tijd heb ik van meerdere mensen vernomen dat zij in het zelfde schuitje zaten. Vandaag is echter het een en ander aan mijn situatie veranderd!
Ik ben vandaag na 3,5 jaar studie officieel afgestudeerd aan het HBO!!!! Opleiding Economisch Milieumanagement.
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (die nog wat biertjes gaat pakken nu..........en zaterdag weer een feestje heeft!)
Ook ik behoorde tot de selectie groep "arme studenten met een Land-Rover". De laatste tijd heb ik van meerdere mensen vernomen dat zij in het zelfde schuitje zaten. Vandaag is echter het een en ander aan mijn situatie veranderd!
Ik ben vandaag na 3,5 jaar studie officieel afgestudeerd aan het HBO!!!! Opleiding Economisch Milieumanagement.
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (die nog wat biertjes gaat pakken nu..........en zaterdag weer een feestje heeft!)
Re: Opluchting
Gefeliciteerd Jeroen !!
Neem er wat van mij.
Maar eheheh.........
Een millieuactivist die een 109 rijdt ?? Heb je er toch wel een lekbak onder he?
Grtz,
Arie
Neem er wat van mij.
Maar eheheh.........
Een millieuactivist die een 109 rijdt ?? Heb je er toch wel een lekbak onder he?

Grtz,
Arie
Jeroen van Harte
Alleen???????????????????????
Milieumanagement en lekkende Laro's gaat dat samen?
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Alleen???????????????????????
Milieumanagement en lekkende Laro's gaat dat samen?
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Jeroen, van harte gefeliciteerd en veel succes met je verdere loopbaan!
PS en tuurlijk jongens, dan wordt Jeroen er iedere keer op gewezen dat er nog steeds werk genoeg is voor hem en dat zal hem in de juiste stemming brengen!
Groetjes van Jan-Cor, Mariska & Caj
PS en tuurlijk jongens, dan wordt Jeroen er iedere keer op gewezen dat er nog steeds werk genoeg is voor hem en dat zal hem in de juiste stemming brengen!
Groetjes van Jan-Cor, Mariska & Caj
Bedankt voor jullie reacties!
Een milieu-activist ben ik niet hoor! (straks wordt ik nog bedreigd) Maar goed. Ja misschien is het wel vreemd dat iemand die zich bezighoud met milieumanagement een 109 rijdt, maar ik heb daar een goede verklaring voor:
Mijn 109 rijdt op gas, de schoonste gangbare brandstof.......
Het productieproces van een auto kost heel veel energie en zorgt dus voor een zeer grote milieubelasting. Mijn auto is al bijna 35 jaar en als iedereen 35 jaar met zijn auto zou doen, dan hoeven er maar weinig auto's gemaakt te worden!
Hij lekt olie, die gaat weer terug de grond in. Dat is toch ook receyclen (of maak ik hier een denkfoutje!!!!???)
De helft van de tijd rijdt een Land-Rover niet en moet je op de fiets, toch ook goed voor het milieu (Nee, mijn Laro is een hobby-auto. Ik pak dagelijks 2x 1/2 uur de fiets om naar mijn werk te gaan)
Jullie zien het: Milieu en Land-Rovers gaan goed samen. Maar jullie zullen begrijpen dat ik inderdaad vaak wat uit te leggen heb!
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Jeroen 109 SIIA (Vandaag lekker een dag vrij genomen)
Een milieu-activist ben ik niet hoor! (straks wordt ik nog bedreigd) Maar goed. Ja misschien is het wel vreemd dat iemand die zich bezighoud met milieumanagement een 109 rijdt, maar ik heb daar een goede verklaring voor:
Mijn 109 rijdt op gas, de schoonste gangbare brandstof.......
Het productieproces van een auto kost heel veel energie en zorgt dus voor een zeer grote milieubelasting. Mijn auto is al bijna 35 jaar en als iedereen 35 jaar met zijn auto zou doen, dan hoeven er maar weinig auto's gemaakt te worden!
Hij lekt olie, die gaat weer terug de grond in. Dat is toch ook receyclen (of maak ik hier een denkfoutje!!!!???)
De helft van de tijd rijdt een Land-Rover niet en moet je op de fiets, toch ook goed voor het milieu (Nee, mijn Laro is een hobby-auto. Ik pak dagelijks 2x 1/2 uur de fiets om naar mijn werk te gaan)
Jullie zien het: Milieu en Land-Rovers gaan goed samen. Maar jullie zullen begrijpen dat ik inderdaad vaak wat uit te leggen heb!
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Jeroen 109 SIIA (Vandaag lekker een dag vrij genomen)
Gefeliciteerd Jeroen, maar je gaat toch wel verder studeren?! De universiteit lonkt, op naar nog eens 4 jaar?
Groetjes Edward en z'n Ramp Rover.
Groetjes Edward en z'n Ramp Rover.
Ola Jeronimo!
Daar drinken we een glaasje "prik" op!!!!!!!!!!!!
Adios Henk.
Daar drinken we een glaasje "prik" op!!!!!!!!!!!!
Adios Henk.
Gefeliciteerd!
ik geloof dat ik helaas nog even moet doorstuderen maar op een dag...........
Cheers Bowy
ik geloof dat ik helaas nog even moet doorstuderen maar op een dag...........
Cheers Bowy
Gefeliciteerd Jeroen! en dat is toch perfect economisch milieumanagement als"arme student met een Land Rover". Met zo min mogelijk investeren(want het is er niet)toch lekker liefhebberen!
Hé Jeroen,
Goed nieuws man, gefeliciteerd en de grapjes over milieu en Laro zijn al gemaakt dus die kan ik je ook besparen, blijven alleen nog maar de geintjes over van te lang bieren (de volgende ochtend) en milieu, maar geniet er toch van.
John
Goed nieuws man, gefeliciteerd en de grapjes over milieu en Laro zijn al gemaakt dus die kan ik je ook besparen, blijven alleen nog maar de geintjes over van te lang bieren (de volgende ochtend) en milieu, maar geniet er toch van.
John
Jeroen,
nog gefeliciteerd.
Wat dat milieu betreft zit het wel goed met Land Rover.
Het plaatwerk van de eerste Land Rover`s zijn gemaakt van gerecycled vliegtuigaluminium.
Dus ruim 50 jaar geleden dacht Land Rover al na over het milieu.
Sterkte in de komende 4 jaar milieustudie.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
nog gefeliciteerd.
Wat dat milieu betreft zit het wel goed met Land Rover.
Het plaatwerk van de eerste Land Rover`s zijn gemaakt van gerecycled vliegtuigaluminium.
Dus ruim 50 jaar geleden dacht Land Rover al na over het milieu.
Sterkte in de komende 4 jaar milieustudie.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Gefeliciteerd
met het halen van je HBO opleiding. Ben ik ook ooit aan begonnen maar na 1 jaar opgegeven koste zo veel tijd in de avond uren met een volledige baan. Ach dat was electrotechniek... nu heb ik wel hogeschool anatomie, fysiologie en patalogie gedaan. Maar ben al wat keren van baan gewisseld omdat ik weer eens wat anders wilde.
Ben een arme niet student ....hehe
Groet,
Martin

Ben een arme niet student ....hehe
Groet,
Martin