Lassen leren
Lassen leren
Een week of twee geleden heeft Arie ons warm gemaakt om bij Rustbusters een introductiecursus lassen te volgen. Naderhand kwam het ideen (van Menno geloof ik me te herinneren) om door de cracks van dit prikbord een geimproviseerde bijenekomst te organiseren. Daarna bleef het stil.
Wie gaat wat organiseren? Henriëtte en ik willen graag eens wat beginselen onder de knie krijgen en konden in principe op 6 of 20 april onze agenda vrij krijgen.
Wie praat me even bij?
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Wie gaat wat organiseren? Henriëtte en ik willen graag eens wat beginselen onder de knie krijgen en konden in principe op 6 of 20 april onze agenda vrij krijgen.
Wie praat me even bij?
Groetjes,
Bob Nonnekens
Re: Lassen leren
ik wou zeker iedereen willen leren lassen alleen ik ben montenteel heel erg druk met al mijn auto`s. en de motocross
tevens moet ik nog beginnen aan een nieuwe schuur voor al de landrovers maar als er ergens een keer een datum geprikt wordt zal ik er eens over nadenken
gr menno
tevens moet ik nog beginnen aan een nieuwe schuur voor al de landrovers maar als er ergens een keer een datum geprikt wordt zal ik er eens over nadenken
gr menno
Als iemand het gaat organiseren en het blijft betaalbaar maak ik daar graag een avondje voor vrij, ben bang dat ik dat lassen in de toekomst echt nodig ga hebben, En die koffie met vers gebakken gevulde koek zijn ook niet zo goedkoop tegenwoordig..(-:
groet johan en Timber
[johan.flappie.nl]
groet johan en Timber
[johan.flappie.nl]
Prikkers,
Als er genoeg interesse voor is wil ik wel iets proberen te organiseren.
Lokatie: Dinteloord
Verdere details volgen .............................
REEGards
Als er genoeg interesse voor is wil ik wel iets proberen te organiseren.
Lokatie: Dinteloord
Verdere details volgen .............................
REEGards
Lassen in Dinteloord..
Daar ben ik voor in. als ik wat kan betekenen dan hoor ik het graag.
Ben in iedergeval een gewillige student
Jan Willem uit LAROtterdam
Daar ben ik voor in. als ik wat kan betekenen dan hoor ik het graag.
Ben in iedergeval een gewillige student
Jan Willem uit LAROtterdam
Als het in 't midden van 't land is, dan ben ik ook wel geintresseerd in een cursusje. Het bakken en braden lukt mij al wel een beetje, maar van de week heb ik ervaren dat dunwandig op dikwandig staal toch wel 'las'-tig last...
chris
www.opwielen.nl
chris
www.opwielen.nl
Vraagje: Is het misschien handig eerst een inventarisatie te maken wie dit eigenlijk allemaal wil? Er zijn veel die hier wel belangstelling voor hebben maar de locaties waar iedereen woont verschilt nogal. Als iedere belangstellende zich nu opgeeft met een (gewenste) locatie, dan wordt het mi aardig wat makkelijker.
Ik wil mij graag opgeven en ik ben bereid te rijden ergens tussen Drachten Groningen en Zwolle. Anders ben ik meer reistijd dan lastijd kwijt en dat is ook niet helemaal de bedoeling
Groetjes van de nog steeds vermoeide JC
Ik wil mij graag opgeven en ik ben bereid te rijden ergens tussen Drachten Groningen en Zwolle. Anders ben ik meer reistijd dan lastijd kwijt en dat is ook niet helemaal de bedoeling
Groetjes van de nog steeds vermoeide JC
Hoever staat het met de lasplannen????
Ik kom uit Alkmaar en vindt het dus heeeeeeelemaal niet vervelend om een lekker stuk te lanen met mijn 110(mits ik er de tijd voor krijg,het is geen racewagen....)Dus laat maar horen hoe,wat,waar,wanneer en wat de financieele schade zal zijn!
Oh ik krijg net te horen dat de LaRo ook van mijn vriendin is...(mag zij ook eens een overall aan
Ik kom uit Alkmaar en vindt het dus heeeeeeelemaal niet vervelend om een lekker stuk te lanen met mijn 110(mits ik er de tijd voor krijg,het is geen racewagen....)Dus laat maar horen hoe,wat,waar,wanneer en wat de financieele schade zal zijn!
Oh ik krijg net te horen dat de LaRo ook van mijn vriendin is...(mag zij ook eens een overall aan

Vóór...........!!
Als we tenminste op tijd weten wanneer, ivm werk ect, locatie maakt me niet heel veel uit, als het maar niet helemáál in het zuiden is.
Tinus "90" 2.5D
Als we tenminste op tijd weten wanneer, ivm werk ect, locatie maakt me niet heel veel uit, als het maar niet helemáál in het zuiden is.
Tinus "90" 2.5D
INVENTARISATIE: Lassen leren
Wat Henriëtte en ondergetekende betreft, als we met een uurtje rijden op de locatie kunnen zijn graag. Daarmee komen we uit op een gebied van grofweg gelegen tussen Zwolle, Nijkerk, Hilversum, Woerden, Den Bosch, Venlo, Duisburg, Doetinchem, Zwolle. Wij komen dus met twee en zijn volslagen las-leken. Van koffie met koek hebben we wel verstand en als we een serieuze introductie kunnen krijgen, dan heel graag. Bij voorkeur natuurlijk op zaterdag
Als Aad G (zoals aangeboden) de inventarisatie zou willen bijhouden....?
Graag tot gauw, dan zitten we gebakken!
Groetjes,
Bob Nonnekens
Als Aad G (zoals aangeboden) de inventarisatie zou willen bijhouden....?
Graag tot gauw, dan zitten we gebakken!
Groetjes,
Bob Nonnekens
Lassen leren
Voor alle geintereseerde aankomend lassers.
Reeg gaat ons het lassen bij brengen.
Dit zal gaan plaatsvinden op een nog nader te bepalen zaterdag.
Locatie wordt Bergen op Zoom of Dinteloord.
Wat de kosten zullen zijn is nog niet geheel duidelijk, maar die zullen we zo laag mogelijk houden.
We willen wel even van tevoren kijken hoeveel gegadigden er zijn.
Geef dus even je naam, emailadres, telefoonnummer en woonplaats op.
Graag via mijn email adres: aagroo45@zonnet.nl
groetjes
Aad G
Reeg gaat ons het lassen bij brengen.
Dit zal gaan plaatsvinden op een nog nader te bepalen zaterdag.
Locatie wordt Bergen op Zoom of Dinteloord.
Wat de kosten zullen zijn is nog niet geheel duidelijk, maar die zullen we zo laag mogelijk houden.
We willen wel even van tevoren kijken hoeveel gegadigden er zijn.
Geef dus even je naam, emailadres, telefoonnummer en woonplaats op.
Graag via mijn email adres: aagroo45@zonnet.nl
groetjes
Aad G