landrover hangt een beetje 1 kant op
landrover hangt een beetje 1 kant op
myn auto is klaar ryd echt super foto volgt maar als je voor de auto staat hangt hy een beetje naar de linker kant kun je dat nog verhelpen misschien de bladveren
te strak een kant
ik hoor het gegreot plex
te strak een kant
ik hoor het gegreot plex
Re: landrover hangt een beetje 1 kant op
Goed om te horen dat hij eindelijk rijdt!! Plex!
Is idd te verhelpen (was bij mij ook het geval.....) kwestie van de bouten van de veerschommels losdraaien (2 slagen oid) auto rechtzetten dmv krik onder as / of iets tegencompenseren (meer de andere kant op dan nu) en dan weer alle bouten in die stand goed aandraaien en hij staat weer recht... en blijft recht!
Cheers Bowy
Is idd te verhelpen (was bij mij ook het geval.....) kwestie van de bouten van de veerschommels losdraaien (2 slagen oid) auto rechtzetten dmv krik onder as / of iets tegencompenseren (meer de andere kant op dan nu) en dan weer alle bouten in die stand goed aandraaien en hij staat weer recht... en blijft recht!
Cheers Bowy
Jep...... hoewel mijn hing alleen linksachter.....
Maar meestal gewoon voor als achter!
Cheers Bowy
Maar meestal gewoon voor als achter!
Cheers Bowy
he, ik kan op de een of andere manier geen berichten plaatsen, hoe zou dit kunnen??
Gert-Jan
LR110 trektorro
Gert-Jan
LR110 trektorro
ontwasemen zijruiten
het gaat om dit bericht (sorry om dit in een antwoord te zetten van een vraag die heel ergens anders over gaat) :
Bekend fenomeen in deze tijd is het beslaan van de zijruiten waardoor het in de spiegels kijken wat aan de lastige kant wordt. In m’n LR110 zijn die dan niet zo maar weer ontwasemt gezien de niet al te sterke ventilatie. Truc om dit “eenvoudig†op te lossen is om op de hoogte van de luchtuitlaat voor de voetenverwarming een gat te boren in de zijkat van het dashboard ter grootte van 2,5 a 3 cm (diameter) en dit tevens in de deur te doen. Indien dan de ventilatie op maximale warmte en alleen op de beneden stand staat blaast hij lucht door het gat in de deur. Aangezien die lucht warm is stijgt hij op en ontwasemt snel de zijruiten. Misschien een tip voor diegene die het fenomeen van beslagen zijruiten niet al te prettig vindt.
Gert-Jan
LR110 trektorro
Bekend fenomeen in deze tijd is het beslaan van de zijruiten waardoor het in de spiegels kijken wat aan de lastige kant wordt. In m’n LR110 zijn die dan niet zo maar weer ontwasemt gezien de niet al te sterke ventilatie. Truc om dit “eenvoudig†op te lossen is om op de hoogte van de luchtuitlaat voor de voetenverwarming een gat te boren in de zijkat van het dashboard ter grootte van 2,5 a 3 cm (diameter) en dit tevens in de deur te doen. Indien dan de ventilatie op maximale warmte en alleen op de beneden stand staat blaast hij lucht door het gat in de deur. Aangezien die lucht warm is stijgt hij op en ontwasemt snel de zijruiten. Misschien een tip voor diegene die het fenomeen van beslagen zijruiten niet al te prettig vindt.
Gert-Jan
LR110 trektorro
bericht niet kunnen plaatsen....
Bij mij kwam dat door Norton Internet Security.
Als die uitgeschakeld staat lukt het wel....
Guido
Als die uitgeschakeld staat lukt het wel....
Guido