Prikkers Nieuwjaarsduik nadert!!!!
Prikkers Nieuwjaarsduik nadert!!!!
Hoi ,
Even een nieuwe update over de nieuwjaarsduikrit!
Het is bijna zover, de Unox mutsen kunnen uit de kast
11 januari gaan we los!!!
11.00 Duikje nemen in paterswoldemeer!
12.00 Snert lunch!
13.00 terreinrijden in de Eemshaven/geheime locatie
dan rond 17.00 weer einde oefening met eventueel een borreltje oid na...?
De watertemperatuur achter mijn huis bedraagt op dit moment 4,2 graden en dus goed te doen
De watertemperatuur in de eemshaven 3,6 graden dus ook voor de landrovers goed te doen! (let wel dit een zeer nat terrein met voor iedereen leuke stukken! van 10cm tot 2 meter diepe plassen......)
Laat even definitief weten (in dit bericht of per mail) of je komt! ivm de ingekochte hoeveelheid snert.... en de te reserveren parkeerruimte (er kunnen maar 25 auto's op het terrein staan... )
Eventueel is het mogelijk alvast een dag eerder te komen (voor de niet zo vroege vogels ) maar let wel de slaapplaatsen zijn beperkt.......
Neem je eigen bord/bestek/drinken/zwembroek/handdoek/beker/sleeplint e.d. mee voor snert is gezorgd , de rest dien je zelf mee te nemen........
Groetjes uit een niet zo wit meer Groningen!
Bowy
ps na 10 dagen stilstand was het starten en lopen met SeriousIIa
pps na een degelijke test vanmiddag is gebleken dat het blok zeker de 11e gaat halen
Even een nieuwe update over de nieuwjaarsduikrit!
Het is bijna zover, de Unox mutsen kunnen uit de kast
11 januari gaan we los!!!
11.00 Duikje nemen in paterswoldemeer!
12.00 Snert lunch!
13.00 terreinrijden in de Eemshaven/geheime locatie
dan rond 17.00 weer einde oefening met eventueel een borreltje oid na...?
De watertemperatuur achter mijn huis bedraagt op dit moment 4,2 graden en dus goed te doen
De watertemperatuur in de eemshaven 3,6 graden dus ook voor de landrovers goed te doen! (let wel dit een zeer nat terrein met voor iedereen leuke stukken! van 10cm tot 2 meter diepe plassen......)
Laat even definitief weten (in dit bericht of per mail) of je komt! ivm de ingekochte hoeveelheid snert.... en de te reserveren parkeerruimte (er kunnen maar 25 auto's op het terrein staan... )
Eventueel is het mogelijk alvast een dag eerder te komen (voor de niet zo vroege vogels ) maar let wel de slaapplaatsen zijn beperkt.......
Neem je eigen bord/bestek/drinken/zwembroek/handdoek/beker/sleeplint e.d. mee voor snert is gezorgd , de rest dien je zelf mee te nemen........
Groetjes uit een niet zo wit meer Groningen!
Bowy
ps na 10 dagen stilstand was het starten en lopen met SeriousIIa
pps na een degelijke test vanmiddag is gebleken dat het blok zeker de 11e gaat halen
Ben er flauw van!!!!
Dag jongen!
Ik ben er echt flauw van!
Elke keer als er iets leuks te doen is voor larogekken heb ik dienst, anders was ik er graag bij geweest!
Hopelijk is het de volgende keer anders!
Veel plezier
Groet, Sander
Ik ben er echt flauw van!
Elke keer als er iets leuks te doen is voor larogekken heb ik dienst, anders was ik er graag bij geweest!
Hopelijk is het de volgende keer anders!
Veel plezier
Groet, Sander
Re: Ben er flauw van!!!!
Hoi Bowy,
Ik ben er ook bij, ik moet nog ff met Mariska overleggen wat zij wil, ook ivm Caj.
Ben heel benieuwd wat die geheime locatie is.
PS ik hoef geen slaapplaats oid, eea is vanaf Zuidwending wel te doen
Groetjes, JC
Ik ben er ook bij, ik moet nog ff met Mariska overleggen wat zij wil, ook ivm Caj.
Ben heel benieuwd wat die geheime locatie is.
PS ik hoef geen slaapplaats oid, eea is vanaf Zuidwending wel te doen

Groetjes, JC
Re: Prikkers Nieuwjaarsduik nadert!!!!
Hoi Bowy,
Lijkt mij een goed plan om de elfde naar Groningen te gaan, misschien kom ik wel een dag eerder!! (als er geen slaap plaatsen binnen zijn, slaap ik wel in de auto, 220V voor mijn kachel is wel gewenst).
Ik weet nog niet of ik wel een duik in het water neem, daar ik al jaren ernstig kamp met een "koudwatervrees", misschien dat en 11e daar een goede dag voor is om er van af te komen. (zal me toch moeten wassen als ik buiten slaap)
Helaas is de nieuwjaars duik voor de LW nog niet aan de orde, deze is zo kaal gestript dat hij meteen bekeurt zou worden voor "naaktzwemmen"
De 110 is iniedergeval klaar voor een duik
gr Eric
Lijkt mij een goed plan om de elfde naar Groningen te gaan, misschien kom ik wel een dag eerder!! (als er geen slaap plaatsen binnen zijn, slaap ik wel in de auto, 220V voor mijn kachel is wel gewenst).
Ik weet nog niet of ik wel een duik in het water neem, daar ik al jaren ernstig kamp met een "koudwatervrees", misschien dat en 11e daar een goede dag voor is om er van af te komen. (zal me toch moeten wassen als ik buiten slaap)
Helaas is de nieuwjaars duik voor de LW nog niet aan de orde, deze is zo kaal gestript dat hij meteen bekeurt zou worden voor "naaktzwemmen"
De 110 is iniedergeval klaar voor een duik

gr Eric
Bowy anders ligt je andere blok al bijna klaar. Kan je mij vertellen waar je normaal gesproken het motorblok nr kan vinden? Ik hoor nog wel van je.
Groetjes Arno
Groetjes Arno
Vlak voor de inlaat van cilinder nr 1.
Dennis B.
Dennis B.
Mooi moment om er vanaf te komen! Ik heb het nl ook.....
220 is een probleem......... 240 niet
Binnen in villa "Wip eens binnen" is ook nog plek dus bij deze gereserveerd! Gezellig! (J+K waarschijnlijk ook...
Cheers bowy
220 is een probleem......... 240 niet
Binnen in villa "Wip eens binnen" is ook nog plek dus bij deze gereserveerd! Gezellig! (J+K waarschijnlijk ook...
Cheers bowy
Hee Arno,
Super!!! Ben erg benieuwd hoe hij dat loopt.... en of hij dan minder olie verbruikt
Cheers Bowy
ps ik sluit me geheel bij Dennis aan!!
pps wat is het nummer trouwens?
ppps kom jij ook?
Super!!! Ben erg benieuwd hoe hij dat loopt.... en of hij dan minder olie verbruikt
Cheers Bowy
ps ik sluit me geheel bij Dennis aan!!
pps wat is het nummer trouwens?
ppps kom jij ook?
In overleg met Mariska gaan wij proberen om Caj te dumpen bij één van zijn opa & oma's en daarna gaan wij met ons tweeën lekker snert eten en stukje rijden. Mariska heeft er enorm veel zin in vooral omdat het voor haar al erg lang geleden is dat ze een stukje heeft kunnen rijden / sturen
Kun je mij ff een email sturen waar wij precies moeten verzamelen Bowy?
Groetjes, JC
Kun je mij ff een email sturen waar wij precies moeten verzamelen Bowy?
Groetjes, JC
Bowy,
Als echter Tukker/Groninger ben ik er natuurlijk bij zondag. Pa komt ook mee, om voor het eerst te zien wat zijn auto allemaal in het terrein kan. Ik kom niet bij je slapen de avond ervoor, aangezien ik nog tot 22.00 uur moet werken zaterdag.
Doe helaas niet mee met de nieuwjaarsduik, 1 keer ziek door een nieuwjaarsduik is genoeg!!!!
Tot vanavond bij de 1e kamer, Ik betaal
mvrg Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "muddy"
Als echter Tukker/Groninger ben ik er natuurlijk bij zondag. Pa komt ook mee, om voor het eerst te zien wat zijn auto allemaal in het terrein kan. Ik kom niet bij je slapen de avond ervoor, aangezien ik nog tot 22.00 uur moet werken zaterdag.
Doe helaas niet mee met de nieuwjaarsduik, 1 keer ziek door een nieuwjaarsduik is genoeg!!!!
Tot vanavond bij de 1e kamer, Ik betaal
mvrg Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "muddy"
Dennis101 schreef:
>
> Vlak voor de inlaat van cilinder nr 1.
>
Moet eigelijk zijn: uitlaat.
Dennis B.
>
> Vlak voor de inlaat van cilinder nr 1.
>
Moet eigelijk zijn: uitlaat.
Dennis B.
Was lekker Tijn!
Precieze adres volgt nog 1 dezer dagen!
Cheers Bowy
Precieze adres volgt nog 1 dezer dagen!
Cheers Bowy