winterberg

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Martijn ten Broeke

winterberg

Bericht door Martijn ten Broeke »

Heren/Dames, goedemiddag,

Begin februari ga ik een weekend naar winterbergmet de familie en "Rudolf", nou is mijn vraag: Zijn er mooie plekken rond winterberg om goed de laro te gebruiken???
Ook nog een vraagie over een 27 MC bakkie: welke zender word er gebruikt door laro rijders??? Ook nog een vraagie over waar ik het beste luidsprekers kan maken in mijn 109 D 1983?????

Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Arie SIII88Ducktarie

Speakers

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Beste Martijn,

Ik heb in m'n 88 zelf een 2x een houten paneel gemaakt van ca. 20 bij 30 cm en hierin diverse soorten (oude) speakers gemonteerd.
Deze panelen heb ik vlak achter de beugel van je rolgordels opgehandel aan het randje waar je dak op rust.( die riggel waar altijd water instaat).
Zodoende heb ik vlak achter m'n oren prima stereogeluid.
Mp3 spelertje erin en gaan met 'ie banaan.Nooit meer een CD'tje wisselen onder het rijden.

Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Martijn ten Broeke

Re: Speakers

Ik heb geen gordels????????? Maar ik denk dat ik weet waar je bedoeld. Ze zitten dan inderdaad hoog en met je kop er lekker dicht bij, kun je er ook nog iets van horen boven al het geluid uit!!!!!!

Bedankt!!!
menno SIII 88-109 SIIA 88

MARTIJN

Bericht door menno SIII 88-109 SIIA 88 »

hey martijn

ik heb nu mijn auto weer thuis staan en ben bezig met hardtopje monteren en de binnenkant afmaken als je zin hebt kan je morgen wel een bak koffie komen halen.
moet je maar kijken of je tijd hebt
gr menno
0610844016
Martijn ten Broeke

Re: MARTIJN

JAzeker heb ik mogge ff tijd, ik bel je morgen ff voor hoe laat enzo!!!!!!!!!!!!!! Lijkt me leuk, ik heb alleen geen gevulde koeken in huis!!

Groeten

ik heb nog wel wat er op lijkt denk ik
anders honden koekjes en kippe voer genoeg
tot morn gr menno
Martijn ten Broeke

neem ik de blikje kattevoer mee!!!!

wij hebben geen katten
maar als jij het lust ik vind alles best.
tot morn gr gekke menno
Aad Koene

Dakconsole

Bericht door Aad Koene »

Martijn,

Afgelopen voorjaar heb ik naar aanleiding van de zelfde vraag een dakconsole getekend waar radio, speakers en dergelijke in kunnen.
Voor Tinkerbell wordt er nu een over de hele lengte van de 109 gemaakt.
Als je interesse hebt in de tekeningen hoor ik het wel.
Overigens staat de korte versie op de Prikkers CD1.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Martijn ten Broeke

Re: Dakconsole

Aad,

Graag wil ik de tekeningen hebben, ik had nog niet op de cd gekeken naar dit onderwerp. Wil je de tekeningen mailen???

bvd groeten

Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
hulk

Re: winterberg kanaalkeuze

Bericht door hulk »

meestal op 16 ( 4x4) of anders even 9 proberen waar de meeste bakkies automatisch op komen.

Vico ( 110 )
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Hulk,

kanaal 9 is eigenlijk een noodkanaal/oproepkanaal dus niet gebruiken voor conversaties.
Kanaal 4x4=16 wordt door het Prikbord en veel terreinrijders gebruikt, ook bij de zuiderburen.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Martijn ten Broeke

Bedankt, dan zet ik hem op kanaal 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ik ook eens lullen als er een larootje langs komt!!!!!!!!!!
jo

Bericht door jo »

En er mag in Duitsland en België in off raod gereden worden ook geen veldweg, er staat meestal (anleger vrij) dat wil zeggen de bewoners mogen andere niet. Rij er niet in de duitse politie bekeurd en waarschuwt niet. Als je wilt rijden in Duitsland dan moet je kontakt op nemen met een club. En er zijn meerderen.
Het is maar een weet. In België staat niets maar in waloniën willen de politie geen nederlands spreken en nemen zo je auto in beslag als je van de verhardeweg af gaat. Daarom 1 gewaarschuwt man (vrouw) telt voor 2. Nog iets in winterberg moet je op vele wegen kettingen bij je hebben en gebruiken. De hoofdwegen zij meestal goed te berijden met winterbanden (AT's ).

Jo Fo "laro"
Gerben tB

Re: winterberg

Bericht door Gerben tB »

Hey Martijn

Onze duitse buren zijn erg streng mbt off-road rijden. Maar boerenlandweggetjes genoeg rondom Winterberg.
Plaats reactie