Goedemorgen Prikkers,
Ik heb op de site van scorpion racing de mooiste spulletjes voor mijn Landrover gezien, maar heb nog geen dealer voor dit alles gevonden in NL.
Wie kan mij vertellen waar ik al dit moois kan kopen, of heeft ervaring met zelf bestellen in Engeland ?
Alvast bedankt allemaal,
Groetjes Frans.
[www.scorpionracing.co.uk]
scorpion racing
Re: scorpion racing
Frans,
Kijk op de site van scorpion racing , contacts. je ziet dan alle dealers.
Op de site van Tjeerd "www.flubbertje.nl" in het hoofdstukje "evolution kit" is een stukje beschreven over Scorpion Racing.
Groeten Ruud v S
Kijk op de site van scorpion racing , contacts. je ziet dan alle dealers.
Op de site van Tjeerd "www.flubbertje.nl" in het hoofdstukje "evolution kit" is een stukje beschreven over Scorpion Racing.
Groeten Ruud v S
chalberhoni levert 't spul ook, maar misschien kun je ook rechtstreeks bestellen.
Michiel
Michiel
Rechtstreeks bestellen gaat niet meer. Samen met Frans van Item was ik de laatste. Chalberoni levert ook niet meer.
Je kunt het wel kopen bij Jan Recour in Belgie. Hij heeft wat meer ervaring met Scorpion als ET. Reken wel op lange wachttijden, het gaat er niet helemaal vlekkeloos bij Scorpion. Wij hebben ruim drie maanden moeten wachten eer de evolution kits compleet waren.
Marco
Je kunt het wel kopen bij Jan Recour in Belgie. Hij heeft wat meer ervaring met Scorpion als ET. Reken wel op lange wachttijden, het gaat er niet helemaal vlekkeloos bij Scorpion. Wij hebben ruim drie maanden moeten wachten eer de evolution kits compleet waren.
Marco