Binky en blubber, Maasvlakte en modder

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
john straatman

Binky en blubber, Maasvlakte en modder

Bericht door john straatman »

Na de leuke berichten van onder andere Mario, Sue en Aad kon ik het vandaag toch niet laten, het regende even niet, de zon scheen zelfs kort. Met vrouw en kinderen via Monster en Rozenburg pontje naar de Maasvlakte gereden, was sublieme lol. Ook met straatbanden kan je nog een heel end uit de voeten op zand, heb alleen de modderige kuilen gemeden, temeer omdat ik alleen was (plus een paar dozijn motorcrossertjes). Ook nog even gestopt en de kinderen lekker in de modder laten baggeren met hun laarsjes en een parcours laten meten op diepte door een grote plas. Laarsjes liepen niet vol dus Binky kon er door. Wat de kinderen ook spectaculair vonden was met enige snelheid door ondiepe plassen gaan waarbij het water over de motorkap, de voorruit en het dak spoelde.
Terugweg via de Botlek en Beneluxtunnel (Binky haalt 90 km/h in de afdaling) en daarna meteen weer van de snelweg af het Westland in.

Ik kan het iedereen aanraden, ook als je een mooie V*lv* op het oog hebt, met een knipoog naar een medeprikker.

Groet,

John en Binky
Marcel G

Re: Binky en blubber, Maasvlakte en modder

Bericht door Marcel G »

Hoi John,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad. Zondag was het ook ontzettend leuk. De volgende keer gewoon iets afspreken, want met meerdere prikkers heb je plezier in het kwadraat, bovendien leer je altijd wel iets bij en kom je op plekken waar je in je eentje niet induikt, gewoon weg omdat je het risico niet wil lopen. Aad hebben we er afgelopen zondag ook tot twee keer toe uit moeten trekken, dus zo bijzonder is dat niet :-)

Groetjes,

Marcel G
mario

Bericht door mario »

hoi John.

ben blij te lezen dat je het tof vond, want ik kan het wel wat vinden maar of iemand anders daar ook zo over denkt.
Plaats volgende keer even een berichtje dan denk ik dat ik er zeker zal zijn al dan niet met vrouw kids en koffie.
tot ziens en de beste w

groeten mario
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

John,

jammer dat je zondag niet meer mee kon, maar toch fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
Net wat Marcel schreef: met meer is het plezier in het quadraad.
zoals je ook gelezen hebt lukt het mij ook om vast te zitten en is de triomf des te groter als een ander je los weet te trekken.

Inmiddels heb ik mijn lierkabel binnen, morgen de krukasbout vervangen en kan er zwaarder terrein gereden worden.
Mogelijkheden voor zelfrecovery: bijna 100% en hulp aan anderen: heel veel.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Plaats reactie