Test Lightweight

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Wim Janssen

Test Lightweight

Bericht door Wim Janssen »

Aan alle lightweight liefhebbers,

De test van de lightweight in Autovisie is net gemailt in 3 foto's. de scan was geen succes.
Martin(Sirmartin), van jouw heb ik geen e-mail adres en Evert Jan vroeg om het ergens on line te zetten. Kan iemand dit regelen?

Groeten
Wim Janssen
The_Dude

Re: Test Lightweight

Bericht door The_Dude »

Als je ze kan mailen wil ik ze online zetten.
punkassw200@hotmail.com of als het groot is little.landy@lycos.nl

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
The_dude

Bericht door The_dude »

Voor de liefhebbers de test van de lightweight staat online.
[landrover.mine.nu] dan ingezonden kiezen en op de enige link drukken :-P
Bestanden zijn wel groot dus modemgebruikers oppassen ;-) al en met al is het wel de moeite waard..

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Aad G

Bericht door Aad G »

thanx
musketier

Bericht door musketier »

gaaf, daar zat ik nou echt op te wachten, voor de verzameling documentatie.
Roald

Bericht door Roald »

En de rest is historie....
Wat een geweldig artikel. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n enthousiast testverslag heb gelezen, en al helemaal niet van een Lightweight.
Sinds een paar weken heb ik een RR Classic, maar de afgelopen 9 jaar heb ik een kanariegele Lightweight gehad, waarmee we grote delen van Europa doorgetuft zijn (als je de tijd maar neemt, kom je er vanzelf) en die het hele jaar door dienst deed als vervoermiddel nr.1 en dus niet als extra auto voor de hobby.
Ik kan jullie melden dat ik met pijn in mijn hart afscheid van hem heb genomen. Ondanks (of juist dankzij) z'n uitgesproken Spartaanse karakter raakte ik helemaal aan hem verslingerd en ben ik van hem gaan houden als van een huisdier. De laatste drie jaar praatte ik zelfs tegen hem en gaf ik hem complimentjes en een motorkapklopje als 'ie ons weer eens zonder morren de Alpen over had gebracht en weer terug.
De relatie tussen de Lightweight en mijn vriendin was iets verstoorder, sinds hij haar met overleden ontsteking had laten staan toen ze 7 maanden zwanger was van onze tweeling. Gelukkig is ze (nu nog wel!) blijer met de RR Classic!

Call me a fool, I call it true love!

grtz, Roald

'76 RR Classic
Evert Jan SIII Ambulance

Bericht door Evert Jan SIII Ambulance »

Martijn en Wim grote klasse. Ik heb ze opgehaald. Nu nog m'n memorystick vinden en wat tijfd om rustig te lezen.

Dank

Evert Jan
Sirmartin

Bericht door Sirmartin »

Oh ivm met al die shit spam verberg ik mijn email@ tegenwoordig... maar het is mps@zeelandnet.nl

Alvast bedankt,

Martin
Sirmartin

Bericht door Sirmartin »

Ha dat werkt niet geloof ik... ik heb de foto's al bij martijn van zijn homepage afgeplukt...

Martin
The_dude

Bericht door The_dude »

Alles leuk en aardig maar me webserver gaat even down.
Hopelijk ben ik snel weer up and running.
Laat het wel weten.

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
The_dude

Bericht door The_dude »

Is inmiddels alweer bereikbaar :-)
Nu nog sneller.

GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]