JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vandaag de keuring gehad bij AutoRega ennnnnnn: HIJ IS ER DOOR!!!!
Het ging niet zo makkelijk als het hierboven staat maar hij is er door. Als eerste de roetmeting vanochtend, deze ging al niet goed 3.5 tot 4 mag maar 2.5 zijn. K_t.
Toen de keuring, 1- speling op de schokbrekers, 2- speling op fusee kogel linksvoor.
Toen voor de roetmeting de verstuivers gedemonteerd en getest, hij piste en verstoof erg slecht, conclusie nieuwe (ai da's duur, 50 eurie ps), Deze gemonteerd nog niet door roetmeting werd wel beter, toen brandstofpomp nog terug gedraaid en jaaaaaaa de roetmeting was voor elkaar.
Nieuwe rubbers van schokbrekers vervangen en ik gelof simmetjes uit de fusee kogel gehaald en de speling was opgelost.
APK goedgekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen de rekening slikslikslikslikslikslik en nog eens slik 567,-- EURIE Dat was niet ingecalculeerd, zeker niet met de kerstdagen voor de deur, maar "rudolf" kan erweer een jaar tegen!!!!
Bedankt iedereen voor de goede tips!
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983 Ex-leger en gekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Het ging niet zo makkelijk als het hierboven staat maar hij is er door. Als eerste de roetmeting vanochtend, deze ging al niet goed 3.5 tot 4 mag maar 2.5 zijn. K_t.
Toen de keuring, 1- speling op de schokbrekers, 2- speling op fusee kogel linksvoor.
Toen voor de roetmeting de verstuivers gedemonteerd en getest, hij piste en verstoof erg slecht, conclusie nieuwe (ai da's duur, 50 eurie ps), Deze gemonteerd nog niet door roetmeting werd wel beter, toen brandstofpomp nog terug gedraaid en jaaaaaaa de roetmeting was voor elkaar.
Nieuwe rubbers van schokbrekers vervangen en ik gelof simmetjes uit de fusee kogel gehaald en de speling was opgelost.
APK goedgekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen de rekening slikslikslikslikslikslik en nog eens slik 567,-- EURIE Dat was niet ingecalculeerd, zeker niet met de kerstdagen voor de deur, maar "rudolf" kan erweer een jaar tegen!!!!
Bedankt iedereen voor de goede tips!
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983 Ex-leger en gekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Re: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd Martijn.
Neem je dit jaar toch een klein boompje ..........
Neem je dit jaar toch een klein boompje ..........
boom(pje) stond al, wederhelft was er weer vroeg bij dit jaar!!!!!!
Ik denk dat het dan maar kip word ipv kalkoen!!!!!!!!!!!!
Dus Rudolf heeft nu een rode neus van schaamte, na wat hij aangericht heeft.
Rudolf the Red Nose Rover......
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Rudolf the Red Nose Rover......
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
ja ik heb em ff bestraffend toe moeten spreken, maar daarna een aai over z'n bol....
HELP MARTIJN DE WINTER DOOR
GIRO .... TNV HELP MARTIJN DE WINTER DOOR
Gefeliciteerd nu die van mij nog
Gefeliciteerd nu die van mij nog
Re: HELP MARTIJN DE WINTER DOOR
Is wel een leuke actie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer gaat die van jouw naar de keuring??????
Wanneer gaat die van jouw naar de keuring??????
Re: gerben
Geef donderdags nooit les heb alleen 's ochtends vakgroepvergadering maar ben om 11.00u al weer thuis achter de koffie !!!!!!!!!!