Ik ben mijn waadplug vergeten en heb lekker in de prut gestaan.
Nu ben ik er achter waardoor mijn wagen (1980 SIII 109d 24V) schokt bij het wegrijden.
Ik moet mijn koppelingshuis open maken en smeren
Vraag 1 Waarom zit er uberhaupt een gat in het koppelingshuis (mooi gekozen plekje trouwens) het zal best een reden hebben alleen welke.
Vraag 2 hoe ga ik het aanpakken? Kan het koppelingshuis makkelijk worden geopend of moet ik gaan beginnen door de achterlichten te demonteren en me zo naar het koppelingshuis werken
Het allermooiste bewijs van dat prut-staan kreeg ik gisteren van 3S.
Hele mooie foto man, dank je. Stuur je nog een mail
Jan W en Ketelbinkie
Prut plug
Re: Prut plug
Hoi Jan,
Schoonmaken is een "eitje" even motorblok eruit huis schoonmaken en motorblok weer terug hangen.
Gaatje zit er met een reden, als je blok namelijk wat zweet door de krukaskeerring aan de achterzijde komt het zo op de grond terecht en niet op de koppelingsplaten....
Cheers Bowy
ps als je je vloerplaten eruit haalt zit daar ook net voor je pook een klein luikje (5x5 cm ) waardoor je eventueel remmenreiniger naar binnen kunt spuiten...
Schoonmaken is een "eitje" even motorblok eruit huis schoonmaken en motorblok weer terug hangen.
Gaatje zit er met een reden, als je blok namelijk wat zweet door de krukaskeerring aan de achterzijde komt het zo op de grond terecht en niet op de koppelingsplaten....
Cheers Bowy
ps als je je vloerplaten eruit haalt zit daar ook net voor je pook een klein luikje (5x5 cm ) waardoor je eventueel remmenreiniger naar binnen kunt spuiten...