Revisie visco-tussenbak RR
Revisie visco-tussenbak RR
Heeft er iemand ervaring met het reviseren van de tussenbak van latere types Range Rover Classic? Bij mij gaat de viscokoppeling vastzitten (zoals ze uiteindelijk allemaal gaan doen ). Ben benieuwd naar de hoeveelheid werk en de kosten.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Re: Revisie visco-tussenbak RR
Welkom in 't clubke, ik heb hetzelfde probleem. Mijn RR van '95 zijn visco zit ook vast. Ik rij al een tijdje met verwijderde voorste cardan. Gelukkig heb ik nog een sloper staan met dezelfde B&W tussenbak. Die wordt één van de dagen er onderuit gehaald. Ondanks zijn 295.000 kms werkte die nog perfect voordat die overkop ging. Eens die complete tussenbak onder mijn huidige Range zit haal ik de defecte uit elkaar om eens te zien of het doenbaar is eventueel een nieuwe visco te steken als het ooit nodig is. (580 euro plus BTW !?)
Groeten,
Willy
Groeten,
Willy
Gelukkig is het bij mij nog niet zo erg dat er een cardanas uit moet. Het maakt wel een hoop herrie bij korte bochtjes. Zal eens gaan informeren wat een goede gebruikte kost. En anders de voorloper, met handbediende diff-lock. Volgens mij moet die gewoon passen.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Stelt niet veel voor. Visco is eenvoudig te wisselen. De bak kan gewoon onder de auto blijven zitten.
Nieuwe of gereviseerde visco unit kopen en monteren.
De garage deed er ongeveen 2 uur over.
Het is een dicht gelast ding. Ik denk niet dat je ze zelf kunt reviseren. Tenzij je een draaibank hebt.
Nieuwe of gereviseerde visco unit kopen en monteren.
De garage deed er ongeveen 2 uur over.
Het is een dicht gelast ding. Ik denk niet dat je ze zelf kunt reviseren. Tenzij je een draaibank hebt.
Als de bak er onder kan blijven voor de vervanging van de visco is natuurlijk wel wat werk uitgespaard.
Waar zit de visco ergens, langs voor of achter de tussenbak?
Zijn er ergens opengewerkte tekeningen te vinden van de tussenbak?
Groeten,
Willy
Waar zit de visco ergens, langs voor of achter de tussenbak?
Zijn er ergens opengewerkte tekeningen te vinden van de tussenbak?
Groeten,
Willy
Er staat nu een nieuwe visco koppeling tekoop op marktplaats.
Onderdelen Jeeps.
Groet.
Onderdelen Jeeps.
Groet.