Eindelijk 100x beter!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jan-Cor

Eindelijk 100x beter!

Bericht door Jan-Cor »

~Ik ben er eindelijk eens aan toegekomen en ik kan me wel voor mijn hoofd slaan dat ik het niet eerder gedaan heb

De witte HtH veren (van Aad G) eindelijk gemonteerd onder mijn Disco en een heel groot verschil. Ik heb nu net een kleine 10 kilometer gereden op voornamelijk asfalt en vooral veel bochtjes, maar overhellen is een stuk minder geworden, de Disco is ongeveer met 5,5 centimeter verhoogd en het weggedrag is aardig wat beter (vooral strakker) geworden. Ik heb het natuurlijk nog niet geprobeerd in het terrein maar ik denk dat het ook een grote verbetering is.

Aad, nog heel erg bedankt voor deze veren! Waarschijnlijk zijn dit hele goede veren voor een Disco omdat ze wat zwaarder weegt dan een Def 90.

Groetjes, JC
Aad G

Re: Eindelijk 100x beter!

Bericht door Aad G »

Doet me heel goed te horen.
Zal inderdaad wel aan het gewicht liggen.
Ik stuiterde echt m`n auto uit.

Zo zie je waar dit prikbord allemaal niet goed voor is.

Nog veel plezier met de veren

Aad

(nu op standaard veren)
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee JC goed om te horen dat ze er onder zitten! Was er vandaag mooi weer voor

zie ik je zaterdag ook?

Cheers Bowy
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Hmm, wat is er zaterdag dan?
Heb ik iets gemist?
En als het iets met LaRo's is, :-( dan heb ik een klein probleemje, ik moet nog een oliekeerring (die op de achtersteekas) vervangen, en dat durf ik zonder begeleiding niet aan.

Maar drie bier, dikke @!#$, ik heb echt wel heel veel zin om weer in keer in de modder te ploeteren hoor, dat heb ik sinds de zomer al niet meer gedaan!

Groetjes, JC
Serious IIa

Hee JC olie keerring vervangen is makkelijker dan veren vervangen!! en net iets moelijker dan wiel verwisselen

Dus dat kun je prima en als je vastloopt kun je gerust even bellen dan kan ik het telefonisch uitleggen.

Van het weekend gaan er veel mensen naar het evenement van Stichting4x4Drenthe in Havelte (vorig jaar 450 auto;s!!!!)

900 uur bij de Esso bij de IKEA

Cheers Bowy
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Hé Bowy, ooit een as uit elkaar gehaald van een Disco?
Deze zit aardig wat anders als een Def of een Range of Series
Ron dacht ook dat het aardig simpel is maar helaas; remmerij moet er vanaf, asstomp moet ervan af, steekas eruit, keerring eruit. Dan nwe keerring er weer in en alles weer vice verse :-(

Maar ik wil je wel heel graag uitdagen hoor! Gaan het het mooi met ons 2en doen, kijken of het makkelijker is als veren vervangen

Groetjes, JC

@!#$ man, mis ik dus Havelte wel weer, balen!
Serious IIa

Blijf erbij dat het dan toch niet echt moeilijk kan zijn..... geloof ik

Maarre ik heb helaas nog steeds weinig tijd, ga donderdag nl mijn nieuwe aanwinst ophalen......

Dus helaas geen Havelte of je moet zelf aan de slag en gewoon even bellen als het niet lukt kan nooit moeilijk (als je maar logisch blijft denken of soms onlogisch) zijn is mijn gedachte altijd maar

Cheers Bowy
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

kan nooit moeilijk zijn (als je maar logisch blijft denken of soms onlogisch)

Groetjes, JC
Plaats reactie