Rijlessen in een Land Rover?
Rijlessen in een Land Rover?
Wat doe ik zonder rijbewijs op het Land Rover prikbord?
Vragen welke rijschool lessen in een Land Rover aanbiedt natuurlijk!
Weet jij een rijschool in nederland die de mogelijkheid bied het rijbewijs te halen in een Land Rover, dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet, Caroline
Vragen welke rijschool lessen in een Land Rover aanbiedt natuurlijk!
Weet jij een rijschool in nederland die de mogelijkheid bied het rijbewijs te halen in een Land Rover, dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet, Caroline
Re: Rijlessen in een Land Rover?
Caroline,
ik denk dat je die niet kunt vinden, want ik vermoed dat er geen enkele examinator in een Land Rover gaat zitten om examen af te nemen.
In jou ogen misschien belachelijk, maar zo is het nu eenmaal.
Dus.....eerst je rijbewijs in een "normale" auto halen en daarna met iemand meerijden die je leert in een Land Rover te rijden.
Succes met het halen van je rijbewijs,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
ik denk dat je die niet kunt vinden, want ik vermoed dat er geen enkele examinator in een Land Rover gaat zitten om examen af te nemen.
In jou ogen misschien belachelijk, maar zo is het nu eenmaal.
Dus.....eerst je rijbewijs in een "normale" auto halen en daarna met iemand meerijden die je leert in een Land Rover te rijden.
Succes met het halen van je rijbewijs,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Waar woon je misschien dat een van de prikers je kan helpen met je vervolg opleiding tot Landrover rijdster.
Groetjes Arno
Groetjes Arno
Het heeft weinig zin om rijles te nemen in een Landrover, want je hoort de instructies van de rijschoolleraar niet vanwege het lawaai.
Inparkeren met zo'n bak valt in het begin ook niet mee (hoewel je hem later op een postzegel kunt zetten). Bovendien is het best link,omdat je steeds naar andere Landroverrijders moet zwaaien. Voordeel is wel, dat als je hierdoor in de greppel komt terecht komt, je er makkelijk weer uit wordt gehaald door je mede-prikkers.
Leuk hoor, dat je zo enthousiast bent.
Succes met je rijlessen, groetjes, Jolanda
Inparkeren met zo'n bak valt in het begin ook niet mee (hoewel je hem later op een postzegel kunt zetten). Bovendien is het best link,omdat je steeds naar andere Landroverrijders moet zwaaien. Voordeel is wel, dat als je hierdoor in de greppel komt terecht komt, je er makkelijk weer uit wordt gehaald door je mede-prikkers.
Leuk hoor, dat je zo enthousiast bent.
Succes met je rijlessen, groetjes, Jolanda
De kleijnen in Den Haag heeft een ninety.
[www.dekleijnen.nl]
Achterin zie je zijn neus.
[www.dekleijnen.nl]
Achterin zie je zijn neus.
Wellicht een uitdaging voor jou Aad? En Ron te BR?
Een Landroverlesauto met dubbel pedaalstelsel enz.
Iets unieks. En dan een examinator vinden.......
Maar ja, als de auto voldoet aan de eisen zou het moeten kunnen lijkt me.
Groet en weltrusten,
Noud 88 van wie de LW nu helemaal niet meer wil/kan starten.....
Een Landroverlesauto met dubbel pedaalstelsel enz.
Iets unieks. En dan een examinator vinden.......
Maar ja, als de auto voldoet aan de eisen zou het moeten kunnen lijkt me.
Groet en weltrusten,
Noud 88 van wie de LW nu helemaal niet meer wil/kan starten.....
Ik heb mijn rijbewijs nog gehaald in een lightweight. Was wel in 1992 en ik moest er wel voor in dienst, maar dat mag de pret niet drukken!
In dienst gaan is nu ook geen oplossing meer aangezien ze nu M*rc*d*s rijden. (Tenzij je de mariniers probeert;-))
Greetz, Maarten