Freelander gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Claudia

Freelander gezocht

Bericht door Claudia »

Ik zoek een landrover freelander, diesel grijs kenteken, normale prijs. vanaf 99, liefst met bullbar en sidesteps.

Wil een corsa inruilen uit 2000.
Iris

Re: Freelander gezocht

Bericht door Iris »

Ik weet niet wat jij een normale prijs noemt
grijs kenteken is natuurlijk altijd goedkoper in aanschaf maar over het algemeen zijn 2e hands freelanders niet echt goedkoop en als ze goedkoop zijn zit er meestal de hoofdprijs aan kilometers op en zijn ze afgeragt vaak van lease bedrijven, let goed op dat alle boekjes er bij zitten , hoeveel eigenaren er al zijn geweest kruip er onder KIJKEN KIJKEN in hoekjes en gaatjes
Als het je eerste LARO is geef liever iets meer uit bij een dealer of erkend bedrijf(met garantie) dan bij beun de haas op de hoek
Ik heb begin oktober een freelander er bij gekocht uit 1999 ik moet toegeven het is een heerlijk bakkie luxe hoor zo'n droge stille auto ,maar dat speciale gevoel als in de 90 heb ik er niet bij

Iris
Nipper90
4Bessie
Claudia

Bericht door Claudia »

Het is mijn tweede laro, ik kom uit een discovery van 95, normale prijs vind ik zo een 16.000 euro, maar ja, veel goed aanbod is er niet, net wat je zegt, met veel op de teller..

Gr. Claudia
Iris

Bericht door Iris »

ik denk ook wel als je een nette freelander kan vinden dat je rond die prijs zit of zelfs iets hoger
Er stond er een tijdje terug een bij Romijn in Leidschendam met echt van alles en nog wat er op en er aan en niet te veel klm
Heb je autotrader enz al door gespit

Groet Iris

Nipper90
4Bessie
Plaats reactie