Wie heeft wel eens zijn kunststof kruiskoppeling vervangen van zijn Disco door een stalen versie? Ik heb op Otto's website gezien dat het vaker gebeurd maar is er iemand die dit al eens gedaan heeft?
De mijne vertoont scheurtjes nadat de Disco ca. 5 cm verhoogd is en ik denk dat het beter is om dit te vervangen
Maar dan de vraag: welke kruiskoppeling van welke LaRo wordt hiervoor gebruikt? En welke aandrijfas moet dan geplaatst worden? Uit welke auto??
Groetjes, JC
kunststof kruiskoppeling vervangen van Disco?
Re: kunststof kruiskoppeling vervangen van Disco?
Hoi,
Heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat de Kunstof kruiskoppeling het zwakste deel is naar de achteras en daar door een soort van beveiliging , Als je dat gaat verstevigen met een ijzer exemplaar denk ik dat je ook het differentieel en steekassen moet aanpassen (Lees sterkere kopen).
Ik weet niet of dit klopt maar zo hebben ze het mij toch uitgelegd want was het ook van plan.
Gr Kevin
Heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat de Kunstof kruiskoppeling het zwakste deel is naar de achteras en daar door een soort van beveiliging , Als je dat gaat verstevigen met een ijzer exemplaar denk ik dat je ook het differentieel en steekassen moet aanpassen (Lees sterkere kopen).
Ik weet niet of dit klopt maar zo hebben ze het mij toch uitgelegd want was het ook van plan.
Gr Kevin