brandstofpomp
brandstofpomp
de pomp van mn lw 88 d druppelt diesel. nu denk ik dat het de kap/deksel is waar je als rechts naast de auto staat tegen aan kijkt, deksel zit vast met twee boutjes met een verzegelig.
vraag 1 kan daar brandstof vandaan komen en zo ja kan ik het er zo af halen
bvd mario
vraag 1 kan daar brandstof vandaan komen en zo ja kan ik het er zo af halen
bvd mario
Re: brandstofpomp
meestal is het een koper ringetje waarmee een banjo bout wordt afgedicht dus alle koperen ringen vervangen of uitgloeien en alle diesel leidingen 1 slag open draaien en goed vast draaien.
gr gekke menno
gr gekke menno
ik heb de ringen reeds vervangen maar helaas.
nog van harte met de v bak
mario
nog van harte met de v bak
mario
uhm ik heb geen ervaring met die dekseltjes maar is het niet een retourleiding of iets dergelijks.
of borreld er diesel bij een verstuiver omhoog?
ik heb ooit eens gehoord dat een pomp ook onder veer druk staat en ik weet niet of je zomaar een kapje los kan halen.
gr gekke menno
of borreld er diesel bij een verstuiver omhoog?
ik heb ooit eens gehoord dat een pomp ook onder veer druk staat en ik weet niet of je zomaar een kapje los kan halen.
gr gekke menno
je opmp zit vol met diesel, van onder tot boven. is nl ook het smeermiddel van't beesie. het beste kan je ff op zoek naar een PDF-je van de dieselpomp om te kunnen beoordelen of je het eraf kan halen. dat kleine plaatje met twee geborgde boutjes kan er zo af maar de grote kap waar je gas- en stop-handel naarote gaan moet je voorzichtiger mee zijn,
Succes,
Yuri
SIII 109D
Succes,
Yuri
SIII 109D
Op de Prikkers CD1 staat een Pdf-file van de CAV dieselpomp met exploided view tekeningen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Mario,
Ik heb het zelfde euvel gehad....in 1e instantie ook de ringetjes vervangen...toch nog druppels...vervolgens een nieuwe pakking geplaatst en probleem verholpen..wie weet.. ?
Ik heb het zelfde euvel gehad....in 1e instantie ook de ringetjes vervangen...toch nog druppels...vervolgens een nieuwe pakking geplaatst en probleem verholpen..wie weet.. ?