Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nog een vraagje, ik zou er veel aan hebben als ik iemand z'n Defender zou mogen fotograferen van binnen en buiten en ook in zijn/haar huis. Verhaaltjes over LRavonturen, fotoboeken, hobby's etc., soort reportage. Liefst (omgeving) den bosch, misschien dit weekend al??
bedankt voor ideeen
Re: bedankt voor ideeen
he wilco,
Is het misschien geen goed idee dat je zondag langskomt op de verjaardag van marco in Amsterdam. Er komen hier iets van 50 prikkers, met hun Land Rovers. Hier zitten ook zeker Defenders bij (oa die van mij)
Als je nog een beetje vlees meeneemt kan je gelijk mee bbq!!
groeten Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 'muddy'
Is het misschien geen goed idee dat je zondag langskomt op de verjaardag van marco in Amsterdam. Er komen hier iets van 50 prikkers, met hun Land Rovers. Hier zitten ook zeker Defenders bij (oa die van mij)
Als je nog een beetje vlees meeneemt kan je gelijk mee bbq!!
groeten Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 'muddy'
pffft, ben blij dat ik een Range heb.
Na vandaag hele koude voetjes na ca 100 fotootjes geschoten te hebben.
Groeten
Jan
Na vandaag hele koude voetjes na ca 100 fotootjes geschoten te hebben.
Groeten
Jan
oh jee... als dat maar goed gaat Wilco,
voor je het weet ben je ECHT besmet met het LaRo virus en je komt er niet meer vanaf
CU zondag (neem ik aan)
grtz,
Yuri
SIII 109D
voor je het weet ben je ECHT besmet met het LaRo virus en je komt er niet meer vanaf
CU zondag (neem ik aan)
grtz,
Yuri
SIII 109D
hee mensen ik vind het wel een leuk idee, die verjaardag....als het okee is dat ik ook kom doe ik mee. woont er iemand in/bij den bosch, dat ik mee kan rijden?? en zoniet wat is het adres van marco en wat moet ik meenemen en hoelaat??