Zag ik in de Land Rover enthousiast van december 2004 de volgende advertentie staan van "Marshland Chassis"(blz 135): Rocky Mountain SII/III aluminium doortops L 39,00 each. Heeft iemand van jullie ervaring met deze doortops? De prijs is behoorlijk, maar als het lang mee gaat?
Groet,
Andre
Alu doortops series
Re: Alu doortops series
Kun je ook eens een blik in mijn toekomst werpen ik ben wel benieuwd hoe die er over een jaar uit ziet
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Hoi,
Er zullen er weinig zijn met ervaring met dit product. De Aluminium deurtops worden namelijk pas in 2004 verwacht. In Engeland zijn er wat achtergebleven die voor testen en shows bedoeld waren maar niet de moeite loonden terug te verschepen naar Canada.
We verwachten ze ergens in Februari (laatste bericht van RM maar da's vaak nogal een rekbare belofte zo is gebleken)
Rene Gans/ Auto ReGa (importeur voor RM)
Er zullen er weinig zijn met ervaring met dit product. De Aluminium deurtops worden namelijk pas in 2004 verwacht. In Engeland zijn er wat achtergebleven die voor testen en shows bedoeld waren maar niet de moeite loonden terug te verschepen naar Canada.
We verwachten ze ergens in Februari (laatste bericht van RM maar da's vaak nogal een rekbare belofte zo is gebleken)
Rene Gans/ Auto ReGa (importeur voor RM)
Er bestaan reeds alu doortops. Zijn oa te vinden op Stage 1 V8 en leger 110's.
Je kunt beide ruitjes verschuiven.
Heb er zo gekocht in Sodbury, roesten niet maar kosten een fortuin.
Henk
Je kunt beide ruitjes verschuiven.
Heb er zo gekocht in Sodbury, roesten niet maar kosten een fortuin.
Henk