Prikker Bestel Service
Prikker Bestel Service
Beste mensen,
Wij (Daams 4x4 Service) willen een nieuwe service aanbieden aan de gebruikers en bezoekers van het Prikbord van landrover.startpagina.nl.
Onze onderdelenleveranciers zijn de groothandels waar ook bijvoorbeeld Paddock en Craddock hun onderdelen bestellen.
Dus waarom nog naar Engeland gaan als je bij ons dezelfde prijzen kan krijgen. Geef ons eens een lijstje door met bestelnummers wat jullie zouden gaan bestellen in Engeland en dan wil ik hier onze prijzen wel eens achter zetten.(incl koffie/koek)
De enigste voorwaarde is dat we bijvoorbeeld een keer in de maand of wat jullie voorstellen (iedere week of twee weken of zoiets) jullie bestellingen bij elkaar laten komen en dat er besteld wordt met de onderdelennrs en omschrijving maar niet alleen op omschrijving!, want op deze manier bestellen doen jullie nu ook.
Verzending per post is mogelijk door de gehele Benelux.
Ik zou dit de Prikker Bestel Service willen gaan noemen en iedereen die in het smoelenboek vermeld staat kan van deze bestelservice gebruik maken.
Dus een vermelding in het smoelenboek levert ook nog wat voordeel op dus.
laat eens horen wat jullie van deze aanbieding vinden!
Frank D
Zie de volgende posting voor de spelregels.
Wij (Daams 4x4 Service) willen een nieuwe service aanbieden aan de gebruikers en bezoekers van het Prikbord van landrover.startpagina.nl.
Onze onderdelenleveranciers zijn de groothandels waar ook bijvoorbeeld Paddock en Craddock hun onderdelen bestellen.
Dus waarom nog naar Engeland gaan als je bij ons dezelfde prijzen kan krijgen. Geef ons eens een lijstje door met bestelnummers wat jullie zouden gaan bestellen in Engeland en dan wil ik hier onze prijzen wel eens achter zetten.(incl koffie/koek)
De enigste voorwaarde is dat we bijvoorbeeld een keer in de maand of wat jullie voorstellen (iedere week of twee weken of zoiets) jullie bestellingen bij elkaar laten komen en dat er besteld wordt met de onderdelennrs en omschrijving maar niet alleen op omschrijving!, want op deze manier bestellen doen jullie nu ook.
Verzending per post is mogelijk door de gehele Benelux.
Ik zou dit de Prikker Bestel Service willen gaan noemen en iedereen die in het smoelenboek vermeld staat kan van deze bestelservice gebruik maken.
Dus een vermelding in het smoelenboek levert ook nog wat voordeel op dus.
laat eens horen wat jullie van deze aanbieding vinden!
Frank D
Zie de volgende posting voor de spelregels.
Re: Prikker Bestel Service
We willen eerst jullie reactie peilen of er vraag voor is voor de bestelservice dus gezamelijk inkopen.
Wij willen voor de eerste keer graag een normale bestelling krijgen die jullie normaal in Engeland zouden bestellen en daar zullen wij daar onze prijzen achterzetten zodat jullie kunnen zien dat we ook werkelijk de zelfde prijzen leveren.(alles geheel vrijblijvend natuurlijk)
Daarna zien we graag jullie bestellijsten verschijnen met onderdeelnrs en omschrijving. We zullen iedere keer een offerte maken zodat het geheel vrijblijvend is en blijft.
Er zijn wel een paar spelregels,
Om dus dezelfde prijzen te kunnen aanbieden worden alleen bestellingen in behandeling genomen met onderdeelnrs(Land Rover partnrs of nrs van Paddock of Craddock, Bearmach, Allmakes enz).
We sparen de bestellingen op en zullen dan een keer in de maand of zoiets bij onze leveranciers gaan bestellen.
Individuele Bestellingen en prijsopgaves is geen probleem maar zullen wat duurder uitvallen omdat collectief gewoon het goedkoopste is.Dus zorg dat je altijd met een groepje besteld voor de beste prijzen!
We kunnen de prijzen dus alleen aanbieden als het gezamelijke bestellingen zijn.
Bij bestellingen vanaf 250Euro zijn de prijzen altijd incl. de verzendkosten vanuit Engeland! Dus dan is het goedkoper hier bestellen als in Engeland.
De verzendkosten in de Benelux zijn exclusief en de prijzen zijn dus af Bergeijk
De bestellingen worden alleen in z'n geheel naar één adres gestuurd en er wordt één gespecificeerde rekening van gemaakt zodat jullie zelf de bestelling kunnen verdelen.
!En als laatste EENMAAL BESTELD IS BESTELD!
Wat besteld is moet worden afgenomen.
Voor de rest gelden de normale garanties en alleen bij fabricagefouten enz wordt er geruild!
Maak voor bestellingen/prijsopgaves uitsluitend gebruik van het volgende E-mailadres prikkerbestelservice@planet.nl
Groeten Frank D
Hoi Frank,
Ook Daams 4x4 heeft recht op het werven van klanten, maar dit lijkt me toch strijdig met de huisregels van dit prikbord:
"· Geen commerciële reclame " (en daarnaast hebben we ons vraag/aanbodprikbord, daar horen dit soort vragen in beginsel thuis (totdat ze commercieel van aard worden)).
Daarnaast is je aanbod niet uniek, SMB heeft goede contacten met Britparts en kan dus erg goede prijzen bieden, Auto ReGa heeft in Nederland ook groothandelsfaciliteiten (en importeursrechten) en kan daardoor scherpe prijzen bieden. Tot slot heeft Budget Parts ook een reputatie op gebied van leverservice en prijzen hoog te houden. En nou vergeet ik er vast nog een paar!
Al deze bedrijven sturen je de onderdelen tegen kostprijs thuis (en erg snel is mijn ervaring) en je hoeft de bestellingen niet te clusteren met je mede-Land Rover rijders zodat je niet een maand hoeft te wachten tot de nieuwe bestellijst vol is. En prijsvergelijkingen kunnen we (als we tenminste de leveranciers vrijblijvend naar hun prijzen vragen) nu ook al maken.
Zo nu is iedereen op de hoogte van de keuzevrijheid op de Nederlandse markt (maar dat wisten de meesten al) en ik heb me eens uitgeleefd als regeltjes-ridder.
Tot slot hoop ik dat je geen gedonder krijgt met het claimen van de 'Prikker'-naam. Persoonlijk ben ik van mening dat Daams deze niet voor de aangeboden service mag claimen. Gezien de commerciele achtergrond vind ik deze claim erger dan de fouten die Marco maakte!
Ondanks mijn gezeur toch vriendelijke groetjes (want je bent tenslotte een Land Rover liefhebber en da's het belangrijkste!),
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Ook Daams 4x4 heeft recht op het werven van klanten, maar dit lijkt me toch strijdig met de huisregels van dit prikbord:
"· Geen commerciële reclame " (en daarnaast hebben we ons vraag/aanbodprikbord, daar horen dit soort vragen in beginsel thuis (totdat ze commercieel van aard worden)).
Daarnaast is je aanbod niet uniek, SMB heeft goede contacten met Britparts en kan dus erg goede prijzen bieden, Auto ReGa heeft in Nederland ook groothandelsfaciliteiten (en importeursrechten) en kan daardoor scherpe prijzen bieden. Tot slot heeft Budget Parts ook een reputatie op gebied van leverservice en prijzen hoog te houden. En nou vergeet ik er vast nog een paar!
Al deze bedrijven sturen je de onderdelen tegen kostprijs thuis (en erg snel is mijn ervaring) en je hoeft de bestellingen niet te clusteren met je mede-Land Rover rijders zodat je niet een maand hoeft te wachten tot de nieuwe bestellijst vol is. En prijsvergelijkingen kunnen we (als we tenminste de leveranciers vrijblijvend naar hun prijzen vragen) nu ook al maken.
Zo nu is iedereen op de hoogte van de keuzevrijheid op de Nederlandse markt (maar dat wisten de meesten al) en ik heb me eens uitgeleefd als regeltjes-ridder.
Tot slot hoop ik dat je geen gedonder krijgt met het claimen van de 'Prikker'-naam. Persoonlijk ben ik van mening dat Daams deze niet voor de aangeboden service mag claimen. Gezien de commerciele achtergrond vind ik deze claim erger dan de fouten die Marco maakte!
Ondanks mijn gezeur toch vriendelijke groetjes (want je bent tenslotte een Land Rover liefhebber en da's het belangrijkste!),
Bob Nonnekens
Beste Bob
In het land Rover wereldje worden er al jaar en dag diverse kortingen weg gegeven waaronder als je lid bent van de LRCH dan krijg op vertoon van de clubpas een bepaalde korting bij sommige bedrijven.
Wat ik hier doe is niet meer of minder hetzelfde als deze acties.
Wat jullie er mee doen is jullie keuze maar interresant is het zeker.
Er wordt regelmatig reclame gemaakt op dit prikbord direct of indirect.En ik doe het nu direct naar de Prikkers toe.
Onze collega's zullen ook dingen ondernemen om produkten aan de man te brengen en ik denk op mijn beurt dat dit wel een leuke aanbieding is.
Er wordt hier veel geschreven over dat de onderdelen in vergelijking met Engeland altijd zo duur zijn en dat is iets wat dus niet altijd waar is.
Ik denk dat Berry z'n mening wel zal geven of dit in strijd met de Prikbordregels is en hoor graag de reacties van de andere prikkers over dit onderwerp.
Iedere Land Roverrijder en prikker is vrij om te kiezen en zullen dat ook zeker doen.
Maar als ik hier een fout bega dan bij deze mijn excuses.
groeten Frank D
In het land Rover wereldje worden er al jaar en dag diverse kortingen weg gegeven waaronder als je lid bent van de LRCH dan krijg op vertoon van de clubpas een bepaalde korting bij sommige bedrijven.
Wat ik hier doe is niet meer of minder hetzelfde als deze acties.
Wat jullie er mee doen is jullie keuze maar interresant is het zeker.
Er wordt regelmatig reclame gemaakt op dit prikbord direct of indirect.En ik doe het nu direct naar de Prikkers toe.
Onze collega's zullen ook dingen ondernemen om produkten aan de man te brengen en ik denk op mijn beurt dat dit wel een leuke aanbieding is.
Er wordt hier veel geschreven over dat de onderdelen in vergelijking met Engeland altijd zo duur zijn en dat is iets wat dus niet altijd waar is.
Ik denk dat Berry z'n mening wel zal geven of dit in strijd met de Prikbordregels is en hoor graag de reacties van de andere prikkers over dit onderwerp.
Iedere Land Roverrijder en prikker is vrij om te kiezen en zullen dat ook zeker doen.
Maar als ik hier een fout bega dan bij deze mijn excuses.
groeten Frank D
Ik vindt het geen ongewenste reclame maar een mededeling voor het inkopen van materialen. En iedere handelaar (bv. ron) maak toch op zijn manier reclame, en dat mag van mij daarom dit ook. Ik bestel toch waar ik het het beste vindt.
jo fo
jo fo
Ik vind het aanbod niet slecht. Indien we met zijn allen besluiten deze nieuwe ontwikkeling van het prikbord goed te keuren, zie ik hierin geen bezwaar. Wat het commerciële aspect betreft, er wordt niets direct te koop aangeboden, er wordt alleen een dienst aangeboden, een dienst waarvan we misschien dankbaar gebruik zouden kunnen maken. Of het nu Hendrik is die voor ons de onderdelen bestelt of Daams, dat zal me een worst wezen (niet naar bedoeld hoor Hendrik!) ,de prijs die je uiteindelijk voor de onderdelen betaalt is doorslaggevend.
Dit is mijn bescheiden, misschien enigszins krom geformuleerde mening.
Laat eens horen wat jullie er van vinden.
Groeten, Jan
Dit is mijn bescheiden, misschien enigszins krom geformuleerde mening.
Laat eens horen wat jullie er van vinden.
Groeten, Jan
Ik vind het WEL een goed idee hoor !.
Maar ja, je weet natuurlijk niet hoe andere reeds eerder genoemde bedrijven dit gaan noemen.( valse concurrentie ?)
Persoonlijk vind ik het wel een goed idee en hadden andere bedrijven dit in princiepe ook kunnen bedenken.
MaarJa, net zoals de rest op dit Prikbord, Wie het eerst komt.......
Grtz,
Arie :+
SIII88Ducktarie Hardam
Die voorlopig (nog) niets nodig heeft.
Maar ja, je weet natuurlijk niet hoe andere reeds eerder genoemde bedrijven dit gaan noemen.( valse concurrentie ?)
Persoonlijk vind ik het wel een goed idee en hadden andere bedrijven dit in princiepe ook kunnen bedenken.
MaarJa, net zoals de rest op dit Prikbord, Wie het eerst komt.......
Grtz,
Arie :+
SIII88Ducktarie Hardam
Die voorlopig (nog) niets nodig heeft.
goei plan, bergeyk is een stuk korter bij dan engeland of utrecht
aart
aart
Waarom niet?????
De discussie over hinderlijke reclame hebben we al eens eerder gevoerd!
Ik(ik persoonlijk dus) vind dit niet hinderlijk laten we eerlijk zijn alles is toch al duur genoeg,in het bedrijfsleven gebeurt het zeer regelmatig dat er kortingen worden gegeven.
De meelezende concurentie kan dit bericht gewoon mee lezen lijkt mij alleen in ons voordeel.
Frank ik vind dit geen verkeerd idee kan je alleen niet beloven dat ik bij je bestel
Groeten Theo Kaufmann/Disco &RR6X4 Carmichael
De discussie over hinderlijke reclame hebben we al eens eerder gevoerd!
Ik(ik persoonlijk dus) vind dit niet hinderlijk laten we eerlijk zijn alles is toch al duur genoeg,in het bedrijfsleven gebeurt het zeer regelmatig dat er kortingen worden gegeven.
De meelezende concurentie kan dit bericht gewoon mee lezen lijkt mij alleen in ons voordeel.
Frank ik vind dit geen verkeerd idee kan je alleen niet beloven dat ik bij je bestel
Groeten Theo Kaufmann/Disco &RR6X4 Carmichael
Medeprikkers,
Het was maar goed dat ik slechts persoonlijk mijn mening gaf, velen van jullie blijken je niet te kunnen vinden in mijn reactie. En gelukkig laten jullie dat ook weten.
Ik zal me voortaan van dit soort reacties onthouden en me beperken tot technische zaken, reacties op spontane of georganiseerde evenementen of gepaste steunbetuigingen (actie help Aad de winter door, In Memoriam Louis Rosendahl, e.d.). Wel ben ik verrast door de flexibele wijze waarop dit prikbord met haar eigen huisregels omgaat, zeker gezien de discussies die de afgelopen 3 maanden hebben gewoed. Ik mis kennelijk iets.
Veel Land Rover plezier (en hoge inkoopkortingen) gewenst door Bob Nonnekens
Het was maar goed dat ik slechts persoonlijk mijn mening gaf, velen van jullie blijken je niet te kunnen vinden in mijn reactie. En gelukkig laten jullie dat ook weten.
Ik zal me voortaan van dit soort reacties onthouden en me beperken tot technische zaken, reacties op spontane of georganiseerde evenementen of gepaste steunbetuigingen (actie help Aad de winter door, In Memoriam Louis Rosendahl, e.d.). Wel ben ik verrast door de flexibele wijze waarop dit prikbord met haar eigen huisregels omgaat, zeker gezien de discussies die de afgelopen 3 maanden hebben gewoed. Ik mis kennelijk iets.
Veel Land Rover plezier (en hoge inkoopkortingen) gewenst door Bob Nonnekens
Ik vind het zelfs een goed idee om het hier op het prikbord te doen ,ten 1e het voordeel koper,ten 2e betrokkenheid verkopend bedrijf en ten 3e saamhorigheid en in stand houden van het merk landrover en ten 4e het met zijn allen bezig zijn met het merk landrover.
Groetjes Maurits
Groetjes Maurits
Hoi Bob,
Ik kan me wel vinden in wat je schrijft, geen commerciele boodschappen. Opzich is het idee wel leuk. Het zou wel in Vraag en aanbod kunnen. Of Misschien een commerciele vraag en aanbod erbij maken?
Groet,
Martin
Ik kan me wel vinden in wat je schrijft, geen commerciele boodschappen. Opzich is het idee wel leuk. Het zou wel in Vraag en aanbod kunnen. Of Misschien een commerciele vraag en aanbod erbij maken?
Groet,
Martin
Bob niemand wijst met een vinger een ieder heeft recht op zijn/haar mening.
Je heb natuurlijk ook wel een beetje gelijk met te stellen dat dit reclame is.
Het is natuurlijk ook heel moeilijk om een lijn te trekken.
Daams probeert uiteraard zijn omzet te verhogen,maar op het moment dat er een onderwerp staat waarop een "handelaar/bedrijfsmatigbedrijf hierop antwoordt is dit toch ook een vorm van reclame.
We onderscheiden ons van de rest door onze auto's,ik vind dat we elkaar op een nette manier onze mening mogen geven.
Uiteraard kan je samen met ik meen 4 andere prikkers dit bericht weg klikken!
Laat Berry anders het begrip reclame/hinderlijk reclame/ergelijke reclame maar definieren(dan is alle mogelijke onduidelijkheid uit de wereld)
Groeten Theo kaufmann/Disco &RR6X4Carmichael
Je heb natuurlijk ook wel een beetje gelijk met te stellen dat dit reclame is.
Het is natuurlijk ook heel moeilijk om een lijn te trekken.
Daams probeert uiteraard zijn omzet te verhogen,maar op het moment dat er een onderwerp staat waarop een "handelaar/bedrijfsmatigbedrijf hierop antwoordt is dit toch ook een vorm van reclame.
We onderscheiden ons van de rest door onze auto's,ik vind dat we elkaar op een nette manier onze mening mogen geven.
Uiteraard kan je samen met ik meen 4 andere prikkers dit bericht weg klikken!
Laat Berry anders het begrip reclame/hinderlijk reclame/ergelijke reclame maar definieren(dan is alle mogelijke onduidelijkheid uit de wereld)
Groeten Theo kaufmann/Disco &RR6X4Carmichael
Overleg??
Frank,
wellicht had het beter geweest als je eerst met Berry overlegd had.
Nu kan je bericht als commerciele reclame of spam uitgelegd worden, waardoor je risico van verwijderen loopt.
Ik zou alsnog de stoute schoenen aantrekken en contact met Berry opnemen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
wellicht had het beter geweest als je eerst met Berry overlegd had.
Nu kan je bericht als commerciele reclame of spam uitgelegd worden, waardoor je risico van verwijderen loopt.
Ik zou alsnog de stoute schoenen aantrekken en contact met Berry opnemen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Frank,
Ik vind het een prima idee, door mijn prima contacten, en ervaringen met mijn huidige (nederlandse) leverancier zal ik er zelf waarschijnlijk niet veel gebruik van maken, maar vele mede-prikkers zal je erg blij maken met deze service.
Over de reclame: Lijkt mij geen probleem, Ron Bolleboom mag blijkbaar ook adverteren met vermelding van website, dus schijnbaar worden de regels soepel gehanteerd (tenzij je Marco zou heten, natuurlijk).
Dennis B.
Ik vind het een prima idee, door mijn prima contacten, en ervaringen met mijn huidige (nederlandse) leverancier zal ik er zelf waarschijnlijk niet veel gebruik van maken, maar vele mede-prikkers zal je erg blij maken met deze service.
Over de reclame: Lijkt mij geen probleem, Ron Bolleboom mag blijkbaar ook adverteren met vermelding van website, dus schijnbaar worden de regels soepel gehanteerd (tenzij je Marco zou heten, natuurlijk).
Dennis B.
Als je dezelfde delen wilt leveren,
Voor het zelfde geld,
Voor vergelijkbare condities,
Met een langere levertijd (want je spaart de boel op),
Wat is dan ons voordeel?
We hebben in het afgelopen jaar met 19 verschillende mensen voor ruim 8000 pond aan spullen bestel, en dat is een mooi beetje omzet. Ik loop al een jaar tegen de Nederlandse prijzen aan te schoppen en ik vind het raar dat er nu pas iemand wakker wordt,
Voordat ik deze bestellingen ben gaan regelen heb ik ook bij jullie prijsopgave gedaan. Van sommige heb ik nooit antwoord gekregen en soms was ik 2 a 3x zo duur uit. Geef me dan eens een reden om niet in Engeland te bestellen?
Ik wil je voorstellen de bestellijst van de laatste bestelling toe te mailen zodat je een prijsopgave kan doen. We vergelijken hem met de afrekening van Paddock en dan zullen we eerst eens een antwoord geven over de prijsstelling. Daarna zullen we kunnen we naar de condities kijken want voordeel voor ons zie ik nog steeds niet.
Groet, Hendrik.
Blue-Box
Voor het zelfde geld,
Voor vergelijkbare condities,
Met een langere levertijd (want je spaart de boel op),
Wat is dan ons voordeel?
We hebben in het afgelopen jaar met 19 verschillende mensen voor ruim 8000 pond aan spullen bestel, en dat is een mooi beetje omzet. Ik loop al een jaar tegen de Nederlandse prijzen aan te schoppen en ik vind het raar dat er nu pas iemand wakker wordt,
Voordat ik deze bestellingen ben gaan regelen heb ik ook bij jullie prijsopgave gedaan. Van sommige heb ik nooit antwoord gekregen en soms was ik 2 a 3x zo duur uit. Geef me dan eens een reden om niet in Engeland te bestellen?
Ik wil je voorstellen de bestellijst van de laatste bestelling toe te mailen zodat je een prijsopgave kan doen. We vergelijken hem met de afrekening van Paddock en dan zullen we eerst eens een antwoord geven over de prijsstelling. Daarna zullen we kunnen we naar de condities kijken want voordeel voor ons zie ik nog steeds niet.
Groet, Hendrik.
Blue-Box
Beste Prikkers,
Weer een goed initiatief vanuit het Prikkerwezen! Een prikkerbestelservice is een goede zaak, betrouwbaar adres, koffie met koek, gaat goed komen
!!
Wel gek dat Berry nog niet openlijk heeft gereageerd.... Aad is hem steeds een stapje voor...
Opmerkelijk dat Marco en de Brotherhood en de Prikkersverjaardag nog steeds van die woorden zijn waar mensen geprikkeld van raken, terwijl dit dan toch minstens net zo erg zou moeten zijn?
Ik ben voor vrijheid, blijheid, lekker verder prikken met zijn allen en niet te moeilijk doen!
Tot de 30e, gezellig Ezeltje-prik doen
Sue en Leopold
Weer een goed initiatief vanuit het Prikkerwezen! Een prikkerbestelservice is een goede zaak, betrouwbaar adres, koffie met koek, gaat goed komen

Wel gek dat Berry nog niet openlijk heeft gereageerd.... Aad is hem steeds een stapje voor...

Opmerkelijk dat Marco en de Brotherhood en de Prikkersverjaardag nog steeds van die woorden zijn waar mensen geprikkeld van raken, terwijl dit dan toch minstens net zo erg zou moeten zijn?
Ik ben voor vrijheid, blijheid, lekker verder prikken met zijn allen en niet te moeilijk doen!
Tot de 30e, gezellig Ezeltje-prik doen

Sue en Leopold
Re: Overleg??
Ik wil hiermee meededelen dat ik ook fotograaf ben en mijn werk is trouwfoto's en portret maken. Ik heb daarom meestal geen camera bij mij als ik mijn hobby bedrijf. De camera is voor de poen en mijn laro voor de fun. Daarom geen werk via dit prikbord SVP. En het bevalt mij goed zo.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Ola Hendrik!
Das klare taal Hombre daar kan ik me in vinden!
Adios Henk.
Das klare taal Hombre daar kan ik me in vinden!
Adios Henk.
Beste Aad,
Berry kan beter via dit prikbord reageren op ons voorstel zodat ook de andere prikkers meteen weten hoe en wat.
Dit is gewoon een voorstel en wij wilde eerst jullie mening weten of dit een goed idee is en of iemand er z'n voordeel mee wil doen is ieder voor zich.
Groeten Frank
Berry kan beter via dit prikbord reageren op ons voorstel zodat ook de andere prikkers meteen weten hoe en wat.
Dit is gewoon een voorstel en wij wilde eerst jullie mening weten of dit een goed idee is en of iemand er z'n voordeel mee wil doen is ieder voor zich.
Groeten Frank
Onder het genot van een glaasje p..k natuurlijk.
Dennis B.
Dennis B.
Ik heb je een voorstel gedaan,
je reageert alleen niet...........
Groet, Hendrik.
Blue-Box.
je reageert alleen niet...........
Groet, Hendrik.
Blue-Box.
Aad = Berry ?
Je zou het bijna gaan denken !
Maar zonder gekheid:
Hoe meer aanbod in, van en door leveranciers, hoe goedkoper onze spullen. Toch ?
Wel vind ik dit meer een posting die op de "vraag/aanbod prikbord" pagina thuis hoort.
En zolang maar duidelijk is wie (persoon / bedrijf) het aanbod doet, is het voor mij in orde.
Ik ben benieuwd en wacht af.
Groet
Maar zonder gekheid:
Hoe meer aanbod in, van en door leveranciers, hoe goedkoper onze spullen. Toch ?
Wel vind ik dit meer een posting die op de "vraag/aanbod prikbord" pagina thuis hoort.
En zolang maar duidelijk is wie (persoon / bedrijf) het aanbod doet, is het voor mij in orde.
Ik ben benieuwd en wacht af.
Groet
Bij deze wil ik ook even mijn mening geven. Let op het gaat puur om mijn mening!
Het is in principe een goed aanbod en ik denk dat we hier misschien best iets aan kunnen hebben als de beloftes ook daadwerkelijk negekomen worden.
Ik denk dat het claimen van de naam prikkerbestelservice fout is. Hiermee wordt de nieuwe service van Daams direct gelinkt aan het prikbord. Andere bedrijven zullen hier op in spelen en zullen ook dergelijke services willen exploiteren. Straks hebben we: prikkersbestellijn, prikkersonderdelenservice, prikkersbelenbestel en weet ik wat allemaal nog meer.
En andere bedrijven kunnen we er dan natuurlijk niet van weerhouden om dit ook te doen. Ik zie de bui al hangen met al die bedrijven en hun aanbiedingen die zij aan ons doen.
Ik denk dat Daams deze service gewoon op de eigen website onder een andere naam moet aanbieden. Er zijn genoeg prikkers die dit op de site zullen opmerken en hier gebruik van gaan maken. Als de service dan echt zo goed is als beloofd wordt, komen we vanzelf met z'n allen bij Daams terecht denk ik.
Ik bespeur hier toch een vorm van commerciele reclame en het claimen van een prikkersnaam lijkt me, zeker op dit moment, geen goed plan.
Dit was slechts mijn eigen mening. Ik hoop dat er gadaan wordt wat de meeste Prikkers willen!!
Jeroen 109 SIIA
Het is in principe een goed aanbod en ik denk dat we hier misschien best iets aan kunnen hebben als de beloftes ook daadwerkelijk negekomen worden.
Ik denk dat het claimen van de naam prikkerbestelservice fout is. Hiermee wordt de nieuwe service van Daams direct gelinkt aan het prikbord. Andere bedrijven zullen hier op in spelen en zullen ook dergelijke services willen exploiteren. Straks hebben we: prikkersbestellijn, prikkersonderdelenservice, prikkersbelenbestel en weet ik wat allemaal nog meer.
En andere bedrijven kunnen we er dan natuurlijk niet van weerhouden om dit ook te doen. Ik zie de bui al hangen met al die bedrijven en hun aanbiedingen die zij aan ons doen.
Ik denk dat Daams deze service gewoon op de eigen website onder een andere naam moet aanbieden. Er zijn genoeg prikkers die dit op de site zullen opmerken en hier gebruik van gaan maken. Als de service dan echt zo goed is als beloofd wordt, komen we vanzelf met z'n allen bij Daams terecht denk ik.
Ik bespeur hier toch een vorm van commerciele reclame en het claimen van een prikkersnaam lijkt me, zeker op dit moment, geen goed plan.
Dit was slechts mijn eigen mening. Ik hoop dat er gadaan wordt wat de meeste Prikkers willen!!
Jeroen 109 SIIA
Met alle respect hoort Jo.,.
Maar reageer jij dan niet als iemand voor een Laro vraagt voor een trouwpartijtje??
Zou ik WEL doen
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie Hardam
En wat is het toch heerlijk hier met al die discussies.
Frank dacht ook.... 't wordt weekend .... dus hebbe we weer wat te klessebesse.
Maar reageer jij dan niet als iemand voor een Laro vraagt voor een trouwpartijtje??
Zou ik WEL doen
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie Hardam
En wat is het toch heerlijk hier met al die discussies.
Frank dacht ook.... 't wordt weekend .... dus hebbe we weer wat te klessebesse.
Wat dacht je onderhand van een PrikkerpaginaPraatgroep ?? :+
Grtz,
Arie
Grtz,
Arie
Hendrik,
Ik blijf gewoon maar bij jou bestellen,bevalt me prima.
en veel goedkoper dan bij jou zal het toch wel niet worden.
keep up the good work !!
groeten Jan.T (seire III 88" diesel ' 78 nog steeds geen naam)(kan er maar niet een bedenken.)
Ik blijf gewoon maar bij jou bestellen,bevalt me prima.
en veel goedkoper dan bij jou zal het toch wel niet worden.
keep up the good work !!
groeten Jan.T (seire III 88" diesel ' 78 nog steeds geen naam)(kan er maar niet een bedenken.)
Misschien heb je dan toch het verkeerde beroep gekozen, Ik heb altijd mijn fototoestel bij me (ben helaas geen fotograaf, maar vind het wel erg leuk om actiefoto's te maken). Ik ben wel en tijd lang outdoorinstructuur geweest en had toen altijd de uitrusting in de auto, Als je hobby je werk is is het geen probleem om in je vrijetijd te moeten werken.
Mijn Advies; "zoek een beroep wat je leuk vind, en je hoeft nooit meer te werken".
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
PS. Nog iemand opzoek naar een Laro-chauffeur/ coureur?
Mijn Advies; "zoek een beroep wat je leuk vind, en je hoeft nooit meer te werken".
[members.home.nl]
PS. Nog iemand opzoek naar een Laro-chauffeur/ coureur?
Maak van je hobby je werk en je bent je hobby kwijt. Voordeel daarvan is dat ik een nieuwe hobby nodig had en dus een landrover gekocht heb.
Die ga ik maar fijn als hobby houden.
Evert Jan
Die ga ik maar fijn als hobby houden.
Evert Jan
Kan helaas niet terug vinden in het smolen boek wat voor'n werk je doet, ik heb je wel even geholpen met je kenteken in spaanwoude afgelopen weekend maar toen hebben we het er ook niet over gehad.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Ja, ook ik ben het hier helemaal mee eens.
als we nu nog gaan lopen roepen over reclame zijn we veel te laat. ik ben blij dat de reclame tot nu toe over het prikbord is gegaan niet in mijn brievenbus is geprop. zie zou nu bol staan.
alleen worden er idd voor sommigen "vervelende" mensen uitzonderingen gemaakt om die even terecht te wijzen.
als je de verantwoordelijkheid hebt om mensen terecht te wijzen, moet je die beslissing ook kunnen verantwoorden wanneer er van diverse kanten vragen over worden gesteld.
kennelijk is de persoon in kwestie zich bewust geworden van het feit dat het niet helemaal klopt en reageerd niet.
helaas...
Yuri
SIII 109D
als we nu nog gaan lopen roepen over reclame zijn we veel te laat. ik ben blij dat de reclame tot nu toe over het prikbord is gegaan niet in mijn brievenbus is geprop. zie zou nu bol staan.
alleen worden er idd voor sommigen "vervelende" mensen uitzonderingen gemaakt om die even terecht te wijzen.
als je de verantwoordelijkheid hebt om mensen terecht te wijzen, moet je die beslissing ook kunnen verantwoorden wanneer er van diverse kanten vragen over worden gesteld.
kennelijk is de persoon in kwestie zich bewust geworden van het feit dat het niet helemaal klopt en reageerd niet.
helaas...
Yuri
SIII 109D
Mee eens. Je moet je alleen afvragen of de naam "prikkers", beschermt is. Dat zou Berry moeten weten. Een afgeleiden daarvan zoals: "prikkerbestelservice" zou geen probleem hoeven zijn. Waren het niet dat er direct vooraf gececkt wordt of een dergelijke service levensvatbaar zou zijn en dat nog wel onder degene die het aangaat. Dit klopt dus niet, nog even los van het feit dat een dergelijke service wellicht welkom is, want zijn we niet allemaal geinteresseerd in goedkope onderdelen.
Ik denk dat Daams op de Landrover.startpagina.nl heel mooi een link zou kunnen aanvragen naar een deel van hun eigen site om een dergelijk onderzoek te starten.
Ron maakt ook gebruik van de prikkers pagina maar dat vind ik toch even anders. Ron zie je participeren in de discussies en draagt ook oplossingen aan zonder dat hij daar zelf enig financiel gewin bij heeft.
Groet, Marcel Gertzen
Ik denk dat Daams op de Landrover.startpagina.nl heel mooi een link zou kunnen aanvragen naar een deel van hun eigen site om een dergelijk onderzoek te starten.
Ron maakt ook gebruik van de prikkers pagina maar dat vind ik toch even anders. Ron zie je participeren in de discussies en draagt ook oplossingen aan zonder dat hij daar zelf enig financiel gewin bij heeft.
Groet, Marcel Gertzen
Voorstel: LR-commericepagina!
Dat doet Frank ook regelmatig dus daarin staat hij wat mij betreft gewoon gelijk aan willekeurig welke andere prikker. Alleen bovenstaand voorstel van Frank gaat verder dan zijn particuliere belangen als Land Rover eigenaar, daarom reageerde ik daarop.
Het laatste wat ik zou willen is dat we Frank wegjagen omdat hij toevallig 2 petten op zou hebben. Mooi toch dat hij zijn hobby kan verenigen met zijn werk?
Misschien is het mogelijk dat de commerciële aanbieders (zoals Daams, Budget Parts, SMB, Auto Rega, Ron Bolleboom, e.a.) een aparte pagina met link bovenaan ons prikbord krijgen waarin ze inhoudelijke voorstellen kunnen doen (zoals Frank hier gedaan heeft). Iets als "Vraag en aanbod - commercieel". Dan hoeven de argelozen onder ons niet bang te zijn dat ze in een commerciële val lopen en kan eenieder profiteren van de aanbiedingen en mogelijkheden die de markt ons Prikkers biedt!
Ik ben benieuwd hoe met name Berry over deze mogelijkheid denkt!
Met vriendelijke groetjes,
Bob Nonnekens
PS. ik schaam me wel een beetje over de reacties die ik heb opgeroepen. Excuses aan iedereen die zich over mijn reactie heeft opgewonden!
Het laatste wat ik zou willen is dat we Frank wegjagen omdat hij toevallig 2 petten op zou hebben. Mooi toch dat hij zijn hobby kan verenigen met zijn werk?
Misschien is het mogelijk dat de commerciële aanbieders (zoals Daams, Budget Parts, SMB, Auto Rega, Ron Bolleboom, e.a.) een aparte pagina met link bovenaan ons prikbord krijgen waarin ze inhoudelijke voorstellen kunnen doen (zoals Frank hier gedaan heeft). Iets als "Vraag en aanbod - commercieel". Dan hoeven de argelozen onder ons niet bang te zijn dat ze in een commerciële val lopen en kan eenieder profiteren van de aanbiedingen en mogelijkheden die de markt ons Prikkers biedt!
Ik ben benieuwd hoe met name Berry over deze mogelijkheid denkt!
Met vriendelijke groetjes,
Bob Nonnekens
PS. ik schaam me wel een beetje over de reacties die ik heb opgeroepen. Excuses aan iedereen die zich over mijn reactie heeft opgewonden!
Re: Voorstel: LR-commericepagina!
Mee eens. Als het dure rijden goedkoper, beter, eenvoudiger en sneller kan, is het voorstel, volgens mij een hele goeie.
Veel bedrijven zijn wel terug te vinden op de Landrover pagina maar alleen met links. een gerichte actie voor de prikkers ( en dat worden er zo langzamerhand gelukkig veel) is volgens mij geen slecht idee. Frank, Ron en de andere geven profesioneel advies waarvan wij profiteren en we krijgen ook nog eens dezelfde prijzen als in GB ( eerst zien dan geloven- zie een eerdere posting) daarom een extra kopje bovenin of bij het Vraag/ aanbod prikbord waarin de commerciele bedrijven hun producten kwijt kunnen. een ieder is dan vrij hiervan gebruik te maken ( al dan niet in groepsverband) zonder dat de prikpagina vol met dit soort zaken komt te staan.
Het vraag/aanbod prikbord is toch ook zo ontstaan.
Vico (110)
Veel bedrijven zijn wel terug te vinden op de Landrover pagina maar alleen met links. een gerichte actie voor de prikkers ( en dat worden er zo langzamerhand gelukkig veel) is volgens mij geen slecht idee. Frank, Ron en de andere geven profesioneel advies waarvan wij profiteren en we krijgen ook nog eens dezelfde prijzen als in GB ( eerst zien dan geloven- zie een eerdere posting) daarom een extra kopje bovenin of bij het Vraag/ aanbod prikbord waarin de commerciele bedrijven hun producten kwijt kunnen. een ieder is dan vrij hiervan gebruik te maken ( al dan niet in groepsverband) zonder dat de prikpagina vol met dit soort zaken komt te staan.
Het vraag/aanbod prikbord is toch ook zo ontstaan.
Vico (110)
Weer een nieuwe pagina vind ik wat teveel van het goede. Bedrifen kunnen toch terecht op de landrover.startpagina.nl. Wij gaan toch niet prikkerspagina's ter beschikking stellen zodat zij ons op de hoogte kunnen houden van hun commerciele activiteiten. Daarvoor hebben zij allen een eigen site. Ik vind het wat anders als er zo nu en dan een prikker een andere prikker verwijst naar nieuwe ontwikkelingen op een dergelijke site. Maar een zoveelste pagina vind ik tever gaan. Deze lijken mij meer van toepassing op bijv. de recente spontane acties van Prikkers, teweten "Help Aad de winter door en In memorium".
Groet Marcel Gertzen
Groet Marcel Gertzen
Hier een voorbeeld van mij. Mijn zoon (met dico) heeft iets in zijn deur kapot onderdelen en nieuwe rubber bekeken in engeland op LRO treffen zelfs daarna naar Cradock gereden en toch bij Daans besteld en gekregen tegen het dezelfde en andere goedkoper als in engeland. Hiermee geschreven. Het zal wel aan het onderdeel liggen maar het is zo. Ik zelf haal veel onderdelen bij van Dam en de andere aan de Haven van Maasbracht (Valkenburg dump) st Antonus en Kruff. De laaste is bekend om zijn RVS bouten en sleepkabels in alle dikten en lengten.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Het blijft toch een moeilijke materie
Een extra comerciëleside lijkt mij niets,die hebben we toch al www.landrover.startpagina.nl
Een berichtje over SMB vind ik ook gewoon moeten kunnen.
Een medeprikker die iets moois heeft gezien bij een bedrijf moet toch ook kunnen?
Ik denk dat Berry de zeer opdringerige reclamemededelingen er wel tussen uitvist.
Het goede plan(persoonlijke mening) van Frank gaat nu richting wat wel en niet toelaatbaar is als "reclame",Ik denk dat Berry hier stelling in moet nemen!
Uiteraard staat er onderaan onderaan de orginele tekst het zinnetje "bevat dit bericht ongewenste reclame etc,etc,etc klik hierop en met een aantal andere klikken van medeprikkers wordt de posting verwijderd,
Groeten Theo Kaufmann/Disco &RR6X4carmichael
Een extra comerciëleside lijkt mij niets,die hebben we toch al www.landrover.startpagina.nl
Een berichtje over SMB vind ik ook gewoon moeten kunnen.
Een medeprikker die iets moois heeft gezien bij een bedrijf moet toch ook kunnen?
Ik denk dat Berry de zeer opdringerige reclamemededelingen er wel tussen uitvist.
Het goede plan(persoonlijke mening) van Frank gaat nu richting wat wel en niet toelaatbaar is als "reclame",Ik denk dat Berry hier stelling in moet nemen!
Uiteraard staat er onderaan onderaan de orginele tekst het zinnetje "bevat dit bericht ongewenste reclame etc,etc,etc klik hierop en met een aantal andere klikken van medeprikkers wordt de posting verwijderd,
Groeten Theo Kaufmann/Disco &RR6X4carmichael
Natuurlijk maar ik huwelijks reportage's met mijn landrover maar de bruidjes willen meestal in een schone auto zitten en die van mij is dat meestal niet. Altans niet voor een bruidje, maar troost ik heb sinds een paar dagen een stel goede stoelen er in zitten (volvo) en daarom heb ik hem eens van binnen moeten uit mesten zodat ik de stoelsteunen kon vinden. En foto's maar ik wel vaker op tochten maar de meesten doet mijn zoon maken van mijn "laro" als die vast staat of bij specialen door tochten tussen bomen of water partijen. Trouwens ik gebruik een nikon en een fuij voor de laro opname. Vele foto's zijn ook te zien bij suzukie holland van vorige jaren laaste opname in Landsaard met het landelijk treffen.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Sorry ik vaar voor mijn werk op een groot zeilschip op het ijsselmeer. Ik vind zeilen ook nog steeds erg leuk, maar af en toe ben ik ook blij dat het eventjes niet hoeft. Vandaar een landrover. ook buiten bezig, ook altijd wat te repareren te knutselen of te verven. Allemaal leuk maar als werk niet altijd. Overigens zijn we nu nog te bekijken op www.klipperaak.com we gaan wel op eenander schip varen volgend jaar.
Evert Jan
Evert Jan
draai het eens om
Geweldige reacties weer.
Maar draai het eens om.
Ik heb bijv. een nieuwe bank nodig voor mijn ..... (vul maar in.)
Vervolgens kunnen mede prikkers hier op reageren , ja ik heb er ook een nodig
Vervolgens kunnen de bedrijven ons hun aanbieding posten..
Eens kijken wat er dan met de prijzen gebeurt...
Vrije marktwerking of niet
Gutte nacht freunde....
Jan W
Maar draai het eens om.
Ik heb bijv. een nieuwe bank nodig voor mijn ..... (vul maar in.)
Vervolgens kunnen mede prikkers hier op reageren , ja ik heb er ook een nodig
Vervolgens kunnen de bedrijven ons hun aanbieding posten..
Eens kijken wat er dan met de prijzen gebeurt...
Vrije marktwerking of niet
Gutte nacht freunde....
Jan W
Re: draai het eens om
Dat is er al dat heet de onderdelenlijn 
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik sluit me helemaal bij La Gomera aan, strakke taal Hendrik (zonder het initiatief van Daams negatief te willen noemen, integendeel, zeer lovenswaardig).
Voor jullie allen ter info:
Enige tijd geleden was ik bij een Land Rover Specialist onder de rook van schiphol, en deze liet zich ontvallen dat (zo begreep ik het althans) diverse Nederlandse onderdelenleveranciers hun prijzen gaan gelijkstellen (lees, verhogen), omdat enkelen van hen met hun lage prijzen de markt zouden verpesten. De verkoopsprijs van de een zou de inkoopsprijs van de ander zijn.
Volgens mij doet de duurderen het in dat geval gewoon fout, en moeten zich eens achter de oren krabben of ze wel met torenhoge marges moeten werken.
Het maken van onderlinge prijsafspraken is trouwens wettelijk niet toegestaan (kartelvorming).
Volgens mij snijden ze zichzelf daar mee in de vingers, want er zullen alleen maar meer mensen in Engeland gaan bestellen via Hendrik, Daams, of op eigen initiatief.
Michiel
Voor jullie allen ter info:
Enige tijd geleden was ik bij een Land Rover Specialist onder de rook van schiphol, en deze liet zich ontvallen dat (zo begreep ik het althans) diverse Nederlandse onderdelenleveranciers hun prijzen gaan gelijkstellen (lees, verhogen), omdat enkelen van hen met hun lage prijzen de markt zouden verpesten. De verkoopsprijs van de een zou de inkoopsprijs van de ander zijn.
Volgens mij doet de duurderen het in dat geval gewoon fout, en moeten zich eens achter de oren krabben of ze wel met torenhoge marges moeten werken.
Het maken van onderlinge prijsafspraken is trouwens wettelijk niet toegestaan (kartelvorming).
Volgens mij snijden ze zichzelf daar mee in de vingers, want er zullen alleen maar meer mensen in Engeland gaan bestellen via Hendrik, Daams, of op eigen initiatief.
Michiel