rust

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
johan88lw

rust

Bericht door johan88lw »

He he ben net thuis uit het ziekenhuis, zit voorlopig 2 weken thuis aan de pc of in bed, gelukkig moet iknog een hoop leren over die Lightweight, en als ik dat prikbord zat ben ga ik wel weer de prikkers cd's bekijken heb ze speciaal 2 dagen laten liggen, maar ben nu druk papieren landrovers aan het vouwen, wel jammer dat er geen lightweight tussen zit.

Ik zie wel hoop vragen langskomen maar antwoorden daarop heb ik helaas niet maar dat komt vanzelf, Ik barst van d evragen maar zal eerst de cd wel eens uirspitten, en dan ff lans R.b te B want ik heb nog steeds geen krik,

vriendelijke groeten uit Lelystad (en hoplijk weer ter been op de 30ste) dan komik graag even langs op een verjaardag maar ben bang dat dat niet gaat lukken.

johan
Martin Merts

Re: rust

Bericht door Martin Merts »

Das wel handig zo'n on-line Prikkers cd database, wij vragen en Johan zoekt

Johan veel sterkte toegewenst en hopelijk zien we je de 30ste.

Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Aad G

Bericht door Aad G »

He Johan, beterschap kerel
Aad Koene

rust roest

Bericht door Aad Koene »

Johan,

beterschap en rust niet te veel, want rust roest.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Jorrit

Bericht door Jorrit »

Beterschap en als je zin heb om te MSNen (prima manier van tijd doden als je aan huis zit) dan hoor/zie ik het wel.

Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
johan88lw

Bericht door johan88lw »

Klinkt gezellig mijn msn staat eigenlijk altijd aan,,,

johanhartendorf@hotmail.com

heb nu ook eindelijk tijd om eens een homepage te bouwen denk dat de eerst beelden morgen zichtbaar zijn.
uiteraard in laro groen..

groet johan
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Hoi Johan,

hoe ben je via MSN bereikbaar? Ik ben nl. een volslagen MSN-leek (ooit 1 x WWW.MSN.nL ingetypt en gevlucht wegens de vele keuzes op deze pagina, waar moet ik heen?). Wie geeft mij een korte introductiecursus?

Bob Nonnekens
Marcel G

Re: rust - leegloop

Bericht door Marcel G »

Ja, laten we met z'n allen lekker gaan MSN-en, dan wordt het hier pas echt rustig. :Z

Marcel Gertzen
Stijn Schober

Bericht door Stijn Schober »

wat marcel hier zegt ben ik helemaal mee eens, probeer zoveel mogelijk vragen en sugesties op het prikbord te houden maar het plezier van MSN kan ik niemand ontnemen. kijk er echter wel mee uit want bij mij gaat aan MSN heel veel kostbare tijd verloren aan zeeeer onzinnige gesprekken.
hier is een link waar je de MSN messenger 6.1 (nieuwste) kan downloaden. daarna spreekt alles voorzich. je moet je contactpersonen toevoegen en als deze personen hier dan mee instemmen kun je hier mee MSN-en (chatten).

[messenger.msn.com]

het werkt trouwens alleen bij hotmail en msn e-mail accounts. dus met een andere provider gaat het niet (b.v. chello, multikabel, etc.).

stijn
Jorrit

Bericht door Jorrit »

Het schijnt wel te kunnen op je normale Email adres MSNen, ben er echter nog niet achter hoe.

Maar ja een Hotmail account is zo aangemaakt.

Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Het kan met je gewone e-mail account (heb ik ook).
Je moet dan een MSN of Hotmail Pasport aanmaken.

De messenger zou je alleen moeten gebruiken als je even snel iets aan iemand wil vragen.
Afgelopen voorjaar, tijdens het maken van de tekeningen van de dakconsole en de reínforced sills, is gebleken dat een gesprek voeren via het Prikbord zelfs sneller was dan via MSN.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Plaats reactie