Vraagje smoelenboek
Vraagje smoelenboek
Berry of Aad, buiten dat er nog steeds nieuwe mensen bijkomen in het smoelenboek (goeie zaak), zie ik weinig meer veranderen. Is het zo dat alle storingen verholpen zijn ? Zo ja, dan zal ik ff. opnieuw een foto moeten toevoegen.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Re: Vraagje smoelenboek
Hoi Danny,
Als je de link naar je foto laat weten zal ik deze erbij zetten. Wanneer je foto nog niet op internet staat kan jij hem mij ook mailen.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Als je de link naar je foto laat weten zal ik deze erbij zetten. Wanneer je foto nog niet op internet staat kan jij hem mij ook mailen.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Je bent nog laat op ,ik ben ook net terug uit de garage. Ben een in slechte staat zijnde harttop aan het rest. Goede muziek(bleus)en een flesje bruin en ik kan bijna niet ophouden maar nu is het voor mij slapen . groetjes uit Hout Blerick (Limbo)
Hallo, Berry. Alles in één bericht is inderdaad een stuk netter, dus bij deze de link naar de foto: [members.home.nl] 061.jpg
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Hé, Ger, ook al Hout-Blerick? Daar vindt mijn gesleutel ook altijd plaats. Sterker nog, ik ga nu nog even, voordat ik moet gaan werken (voordeel van een ploegendienst)
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Hé Limburgers op het prikkersprikbord met smoelen leuk. Dan zijn er toch meerderen laro rijders in het zuiden al is venlo niet het zuiden voor mij (60km noorderlijk) maar dan moer er maar eens een prikkers bijeenkomst (in 2004) georganizeerd worden met een tocht door het noordelijk peel gebied. Tenminste als jullie een rijdende auto hebben.
jo fo linne
jo fo linne
Ja dat vindt ik ook een goed idee, Jo
Ik vindt dat er in het Zuiden meer georganseerd moet worden.
Ik woon in Aalst bij Eindhoven en de Maasvlakte of het Westelijk Havengebied zijn voor mij net effe te ver , ik zit door de week ook al veel op de weg en ik heb een bedenkelijke versnellingsbak in mijn landrover op dit moment.
groetjes
Geert van Dongen
Ik vindt dat er in het Zuiden meer georganseerd moet worden.
Ik woon in Aalst bij Eindhoven en de Maasvlakte of het Westelijk Havengebied zijn voor mij net effe te ver , ik zit door de week ook al veel op de weg en ik heb een bedenkelijke versnellingsbak in mijn landrover op dit moment.
groetjes
Geert van Dongen
Goed Plan om een toch of iets te organiseren in het zuiden omgeving Eindhoven.
Groetjes Arno
Groetjes Arno
En ik ben hier ook een groot voorstander van. Heb er zelf ook al eens over nagedacht! Ik denk dat er behoorlijk wat interesse is.
Jeroen 109 SIIA (Uit Eindhoven)
Jeroen 109 SIIA (Uit Eindhoven)
Toch effe leuk dat ik heb laten zien een echte limbo te zijn . Dat hier ook iets moet gebeuren staat vast , ga nu weer even sleutelen . Tot weer.
En ook ik zal dan eens zeker van de partij zijn. Toch zou de afstand niet zo'n probleem moeten zijn, het moet toch een groot plezier zijn om in onze auto's een eind te mogen rijden, elk excuus moet aangegrepen worden, of ben ik nu theorie en praktijk door elkaar aan het gooien (het is immers al wat later op de dag)?
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.