Machtspositie
Machtspositie
Zijn er hier mannen/vrouwen die het met mij eens zijn :
Ik heb het idee dat ik de laatste tijd getild word door budget-parts simpelweg omdat ze een vrij grote machtspositie hebben.
Ik heb het hier over :
- absurde prijzen.
- levertijden niet nakomen.
- lomp behandeld worden aan de telefoon.
Dit is niet altijd zo geweest vroeger had ik geen problemen maar bp, maar ik heb nu het idee van hoe meer je er besteld hoe hoger de prijs wordt en hoe botter je behandeld word?
Is iemand het hiermee eens of kraam ik onzin uit.
Dit bericht is anoniem omdat ik niet nog meer geboybot wil worden door budget...
Ben benieuwd naar jullie mening.
Ik heb het idee dat ik de laatste tijd getild word door budget-parts simpelweg omdat ze een vrij grote machtspositie hebben.
Ik heb het hier over :
- absurde prijzen.
- levertijden niet nakomen.
- lomp behandeld worden aan de telefoon.
Dit is niet altijd zo geweest vroeger had ik geen problemen maar bp, maar ik heb nu het idee van hoe meer je er besteld hoe hoger de prijs wordt en hoe botter je behandeld word?
Is iemand het hiermee eens of kraam ik onzin uit.
Dit bericht is anoniem omdat ik niet nog meer geboybot wil worden door budget...
Ben benieuwd naar jullie mening.
Re: Machtspositie
Nou in alle eerlijkheid, ik ben er nog maar twee keer geweest
1 x voor een 24v ruitensproeiermoter € 24,00 excl BTW
1 x voor een remlichtschakelaar (lucas) € 17,00 excl BTW
Dus ik heb hierin niet echt een referentiekader.
Telefonisch redelijk geholpen, prijs klopte niet helemaal maar hij deed het uit zijn hoofd dus....
Nee geen klagen tot nu toe
Jw + Ketelbinkie
1 x voor een 24v ruitensproeiermoter € 24,00 excl BTW
1 x voor een remlichtschakelaar (lucas) € 17,00 excl BTW
Dus ik heb hierin niet echt een referentiekader.
Telefonisch redelijk geholpen, prijs klopte niet helemaal maar hij deed het uit zijn hoofd dus....
Nee geen klagen tot nu toe
Jw + Ketelbinkie
Sorry,
Alleen nog maar goeie ervaringen met BP.
Snelle service (ook buiten openingstijden zelfs) en de prijzen liggen ook niet ver vanaf AutoRega of Janssen.
Grtz,
Arie
SIII88 Ducktarie Hardam
Alleen nog maar goeie ervaringen met BP.
Snelle service (ook buiten openingstijden zelfs) en de prijzen liggen ook niet ver vanaf AutoRega of Janssen.
Grtz,
Arie
SIII88 Ducktarie Hardam
Ik kan dit wel aardig bevestigen, de prijzen zijn lager geweest en service was stukken beter, en het is er gezelliger geweest via de telefoon.
Ik koop momenteel bijna al mijn onderdelen via SMB (sturen het ook op en hebben ook erg veel op voorraad), die naar mijn mening doordat ze niet van de onderdelen hoeven te leven, een stuk voordeliger zijn. Ook de service is een stuk beter, ze hebben er naar mijn idee meer verstand van, en je word niet afgezeken als je Laro niet is opgebouwd uit orginele onderdelen (heb ik al meerdere malen mee gemaakt). Naar mijn mening denkt budget te kunnen teren op de reputatie die ze in het verleden op hebben gebouwd, Ik ben blij dat ze een concurent hebben gekregen, dit zet misschien een stok achter de deur om de prijzen weer aan te scherpen en weer wat klant vriendelijker te worden.
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Ps. wat betreft de machtpositie probeer SMB eens en kom tot dezelfde conclusie als ik ben gekomen, dat hun macht aan het afnemen is met een hele acceptabele concurent.
Ik koop momenteel bijna al mijn onderdelen via SMB (sturen het ook op en hebben ook erg veel op voorraad), die naar mijn mening doordat ze niet van de onderdelen hoeven te leven, een stuk voordeliger zijn. Ook de service is een stuk beter, ze hebben er naar mijn idee meer verstand van, en je word niet afgezeken als je Laro niet is opgebouwd uit orginele onderdelen (heb ik al meerdere malen mee gemaakt). Naar mijn mening denkt budget te kunnen teren op de reputatie die ze in het verleden op hebben gebouwd, Ik ben blij dat ze een concurent hebben gekregen, dit zet misschien een stok achter de deur om de prijzen weer aan te scherpen en weer wat klant vriendelijker te worden.
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Ps. wat betreft de machtpositie probeer SMB eens en kom tot dezelfde conclusie als ik ben gekomen, dat hun macht aan het afnemen is met een hele acceptabele concurent.
Anoniem,
Niemand houdt je tegen om je onderdelen bij RB, Vis, SMB of anderen te bestellen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Niemand houdt je tegen om je onderdelen bij RB, Vis, SMB of anderen te bestellen.
Aad Koene,
Ik heb altijd goede zaken gedaan met budged, als je bij grote uitgave eerlijk zegt dat het duur is, kan er vaak best wat vanaf.
enkele tips:
Bestel nooit onderdelen op zaterdag, dan staat de winkel vol klanten.
Bestel nooit op maandag, verwerken ze de orders van zaterdag en de schade die we in het weekend hebben gereden.
Bestel alles in een keer, en niet elk onderdeel apart.
Ga bij dure dingen gewoon shopen
Smb is goed!
Anton
enkele tips:
Bestel nooit onderdelen op zaterdag, dan staat de winkel vol klanten.
Bestel nooit op maandag, verwerken ze de orders van zaterdag en de schade die we in het weekend hebben gereden.
Bestel alles in een keer, en niet elk onderdeel apart.
Ga bij dure dingen gewoon shopen
Smb is goed!
Anton
Citaat:
"maar ik heb nu het idee van hoe meer je er besteld hoe hoger de prijs wordt"
Tja, dat is in mijn ogen toch volgens de wetten der logica...... 2 boutjes kosten meer dan 1 boutje.
Nee, ik heb geen ervaringen met BP. Ik kan niet oorderlen.
Jeroen 109 SIIA
"maar ik heb nu het idee van hoe meer je er besteld hoe hoger de prijs wordt"
Tja, dat is in mijn ogen toch volgens de wetten der logica...... 2 boutjes kosten meer dan 1 boutje.
Nee, ik heb geen ervaringen met BP. Ik kan niet oorderlen.
Jeroen 109 SIIA
anoniem schreef:
>
> Zijn er hier mannen/vrouwen die het met mij eens zijn :
> Ik heb het idee dat ik de laatste tijd getild word door
> budget-parts simpelweg omdat ze een vrij grote machtspositie
> hebben.
> Ik heb het hier over :
> - absurde prijzen.
> - levertijden niet nakomen.
> - lomp behandeld worden aan de telefoon.
> Dit is niet altijd zo geweest vroeger had ik geen problemen
> maar bp, maar ik heb nu het idee van hoe meer je er besteld
> hoe hoger de prijs wordt en hoe botter je behandeld word?
>
> Is iemand het hiermee eens of kraam ik onzin uit.
>
> Dit bericht is anoniem omdat ik niet nog meer geboybot wil
> worden door budget...
>
> Ben benieuwd naar jullie mening.
Voor mij ben je een enorme @!#$ als je een bedrijf met naam en toenaam in een kwaad daglicht zet, zonder concrete voorbeelden.
Als je al de verkeerde prijs zou betalen; daar ben je toch zelf bij en zeg je toch zelf ja tegen? Als de prijs niet goed is ga je toch naar een ander?!
En dan je naam niet noemen "omdat ik niet nog meer geboybot wil
worden door budget..."
ik laat alles lopen .......
Gerard
>
> hebben.
> Ik heb het hier over :
> - absurde prijzen.
>
>
> worden door budget...
>
Voor mij ben je een enorme @!#$ als je een bedrijf met naam en toenaam in een kwaad daglicht zet, zonder concrete voorbeelden.
Als je al de verkeerde prijs zou betalen; daar ben je toch zelf bij en zeg je toch zelf ja tegen? Als de prijs niet goed is ga je toch naar een ander?!
En dan je naam niet noemen "omdat ik niet nog meer geboybot wil
worden door budget..."

Gerard
anoniem,
Ik heb geen ervaring met BP maar ik denk dat iedere landrovereigenaar oud en wijs genoeg is om zelf rond te gaan shopen naar 'goedkope' onderdelen. Vind jij dat je teveel betaald of niet de service krijgt die je wilt dan ga je toch ergens anders je onderdelen halen? Het lijkt mij zo dat er mogelijkheden te over zijn...
Misha90
Beste anoniem,
kan me voorstellen dat je wilt peilen of je getild wordt of niet.... Ik doe er erg prettig zaken. Ik bel ze vaak en krijg keurige uitleg. Heb ze pas nog nodig gehad voor een remprobleem waarbij ze me een keer of vier, vijf achter elkaar telefonisch zeer ter wille zijn geweest zonder dat ze onderdelen aan me konden slijten. Ik hoop dus dat je het verkeerd getroffen hebt (rare zin...) en dat het van voorbijgaande aard is. Maar blijven shoppen is de beste manier, ook al heb ik een paar zeer goede onderdelenleveranciers in de buurt, ik bel toch altijd even rond.
Groetjes en succes,
Sue en Leopold
kan me voorstellen dat je wilt peilen of je getild wordt of niet.... Ik doe er erg prettig zaken. Ik bel ze vaak en krijg keurige uitleg. Heb ze pas nog nodig gehad voor een remprobleem waarbij ze me een keer of vier, vijf achter elkaar telefonisch zeer ter wille zijn geweest zonder dat ze onderdelen aan me konden slijten. Ik hoop dus dat je het verkeerd getroffen hebt (rare zin...) en dat het van voorbijgaande aard is. Maar blijven shoppen is de beste manier, ook al heb ik een paar zeer goede onderdelenleveranciers in de buurt, ik bel toch altijd even rond.
Groetjes en succes,
Sue en Leopold
Budget is eigenlijk de enige waar ik zaken mee doe.
Over het algemeen zijn ze wel ok.
Over de prijzen valt weinig te zeggen je hebt het toch nodig.
Het is net als een supermarkt uit eindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer omdat je niet gaat shoppen bij 5 verschillende supermarkten.
Hoor wel goede verhalen over smb iemand enig idee hoe ze leveren? kwa tijd en betalen?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Over het algemeen zijn ze wel ok.
Over de prijzen valt weinig te zeggen je hebt het toch nodig.
Het is net als een supermarkt uit eindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer omdat je niet gaat shoppen bij 5 verschillende supermarkten.
Hoor wel goede verhalen over smb iemand enig idee hoe ze leveren? kwa tijd en betalen?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Oh ja het verhaaltje van jorrit komt wel enigsinds bekend voor.
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Schakelaar was bij Daams 26,99 euro (ex BTW augustus dit jaar) ... als je die aan uit ruitenschakelaar bedoeld met als je hem in drukt de ruitensproeier... gewoon SIII
Dus de prijzen liggen in de buurt van elkaar.
Groet,
Martin
Dus de prijzen liggen in de buurt van elkaar.
Groet,
Martin
Mee eens,
Maar is een remlichtschakelaartje van €17,- niet een beetje absurd?
zo'n dingetje moet gewoon iets van 5 Eurie kosten.
verder geen ervaring met deze jongens.
anoniem, je kan ff een beoordelingsformulier invullen op de site van Jurjen.
[home.tiscali.nl]
grtz,
Yuri
SIII 109D
Maar is een remlichtschakelaartje van €17,- niet een beetje absurd?
zo'n dingetje moet gewoon iets van 5 Eurie kosten.
verder geen ervaring met deze jongens.
anoniem, je kan ff een beoordelingsformulier invullen op de site van Jurjen.
[home.tiscali.nl]
grtz,
Yuri
SIII 109D
Ik heb een aantal keren besteld bij budget Parts na alle tevredenheid. Ok, een keer heb ik filtjes besteld voor in mijn Lightweight der wielen als oliekerring. Dat was dus van een andere type. De mijne had dat niet, dat begreep budget parts ook niet omdat ik dacht mijn huiswerk gedaan te hebben met een Series III manual waar die filtjes wel in stonden. Dat was dus mijn fout, en kost me de kop niet.. die paar euro's. Maar ik dwaal af... Ik heb meestal de standaard onderdelen besteld, olie filter, diesel filter, onderdelen voor mijn wiellagers.
Bestelling was altijd goed, correct, en erg snel geleverd. Of onder rembours of met rekening om via de bank te betalen. (daar kan je als ondernemer ook wel eens de mist mee in gaan..wanbetalrs enzo...).
Kortom ik heb geen problemen. Nu heb ik de laatste maanden eigenlijk niks meer besteld.
Maar het lijkt in dit kleine wereldje dat je toch het moet hebben van een goede naam en mond op mond reklame.
Dat lijkt me sterk dat een firma die te grabbel zou gooien... Ik zewg niet da tje ongelijk hebt. Daar kan en ga ik niet over oordelen, ik was er niet bij.
Als het mij zou overkomen zou ik ze er wel mee confronteren en het gewoon mano at mano uitpraten. 2 mensen 2 meningen.
Iemand kan altijd een slechte dag hebben, te veel betalen is wat anders.
Maar ja daar kom je alleen door ervaring achter, door verder te kijken.
Ik den kwel dat iedereen er voor moet waken dat dit soort dingen op feiten si gebaseerd en niet dat geruchten een eigen leven gaan leiden. Er zijn altijd 2 kanten aan een probleem. Of soms wel meer kanten.
Als je echt voelt dat je teveel hebt betaald en dat de levertijden niet kloppen zou je eens met bugget Parts moeten bellen en dit voorleggen. Kan wel eens vruchtbaar zijn. En als het onacceptabel is dan kan je altijd bij een andere firma gaan bestellen.
Ik hoop dat dit getyp misschien wat nuttig is geweest. Ik ga het niet herlezen om de kromme dingen er uit te halen. Voor de juridische kleine lettertjes zie achter zijde van dit schrijven. Dit is ook geen reclame boodschap... of anti reclame boodschap.... wel mijn persoonlijke mening... dus mijn werkgever is hier ook niet voor aanspreekbaar ook niet de poes waar ik mijn huis mee deel. etc..etc.. De echte disclaimer moet ik nog eens schrijven.
Groet
Martin
Bestelling was altijd goed, correct, en erg snel geleverd. Of onder rembours of met rekening om via de bank te betalen. (daar kan je als ondernemer ook wel eens de mist mee in gaan..wanbetalrs enzo...).
Kortom ik heb geen problemen. Nu heb ik de laatste maanden eigenlijk niks meer besteld.
Maar het lijkt in dit kleine wereldje dat je toch het moet hebben van een goede naam en mond op mond reklame.
Dat lijkt me sterk dat een firma die te grabbel zou gooien... Ik zewg niet da tje ongelijk hebt. Daar kan en ga ik niet over oordelen, ik was er niet bij.
Als het mij zou overkomen zou ik ze er wel mee confronteren en het gewoon mano at mano uitpraten. 2 mensen 2 meningen.
Iemand kan altijd een slechte dag hebben, te veel betalen is wat anders.
Maar ja daar kom je alleen door ervaring achter, door verder te kijken.
Ik den kwel dat iedereen er voor moet waken dat dit soort dingen op feiten si gebaseerd en niet dat geruchten een eigen leven gaan leiden. Er zijn altijd 2 kanten aan een probleem. Of soms wel meer kanten.
Als je echt voelt dat je teveel hebt betaald en dat de levertijden niet kloppen zou je eens met bugget Parts moeten bellen en dit voorleggen. Kan wel eens vruchtbaar zijn. En als het onacceptabel is dan kan je altijd bij een andere firma gaan bestellen.
Ik hoop dat dit getyp misschien wat nuttig is geweest. Ik ga het niet herlezen om de kromme dingen er uit te halen. Voor de juridische kleine lettertjes zie achter zijde van dit schrijven. Dit is ook geen reclame boodschap... of anti reclame boodschap.... wel mijn persoonlijke mening... dus mijn werkgever is hier ook niet voor aanspreekbaar ook niet de poes waar ik mijn huis mee deel. etc..etc.. De echte disclaimer moet ik nog eens schrijven.
Groet
Martin
Yuri schreef:
>
> Mee eens,
>
> Maar is een remlichtschakelaartje van €17,- niet een beetje
> absurd?
> zo'n dingetje moet gewoon iets van 5 Eurie kosten.
>
> verder geen ervaring met deze jongens.
>
> anoniem, je kan ff een beoordelingsformulier invullen op de
> site van Jurjen.
>
> [home.tiscali.nl]
>
> grtz,
>
> Yuri
> SIII 109D
Ik heb in een half jaar tijd 2 goedkope Italiaanse schakelaars "versleten"
die ik inderdaad voor ca €5 bij Brezan kocht. Nou kan je terecht je vraagtekens hebben bij mijn "sleutelkunde"
, maar de originele schakelaar die ik daarna voor (veel geld!) bij BP kocht werkt nog steeds!
Gerard
P.S. Ik ben geen dikke vrienden met en/of gesponsord door BP, maar wel "regelmatige" klant die ook bij Auto Rega en Jansen komt.
>
> Mee eens,
>
> Maar is een remlichtschakelaartje van €17,- niet een beetje
> absurd?
> zo'n dingetje moet gewoon iets van 5 Eurie kosten.
>
> verder geen ervaring met deze jongens.
>
> anoniem, je kan ff een beoordelingsformulier invullen op de
> site van Jurjen.
>
> [home.tiscali.nl]
>
> grtz,
>
> Yuri
> SIII 109D
Ik heb in een half jaar tijd 2 goedkope Italiaanse schakelaars "versleten"
die ik inderdaad voor ca €5 bij Brezan kocht. Nou kan je terecht je vraagtekens hebben bij mijn "sleutelkunde"

Gerard
P.S. Ik ben geen dikke vrienden met en/of gesponsord door BP, maar wel "regelmatige" klant die ook bij Auto Rega en Jansen komt.
Budget Parts is naar mijn mening een prima zaak. Ik koop er al jaren naar alle tevredenheid. Wanneer iets te duur is zeggen ze het meestal zelf, en soms kan er dan ook nog wel wat vanaf. Is iets niet goed dan word het geruild.
Ik kan me voorstellen dat door de drukte men niet altijd in hemelse sferen verkeert en blij lachend elke klant met het zoveelste probleempje uitvoerig te woord staat.
Maar over het algemeen doen ze prima hun best om je te helpen.
Overigens mijn naam mogen ze best weten, JAN SPIES, JAN SPIES, JAN SPIES,
JAN SPIES, JAN SPIES zegt Budget Parts is een prima zaak!
Zo dat is weer goed voor een extra korting.
Groeten, Jan
Ik kan me voorstellen dat door de drukte men niet altijd in hemelse sferen verkeert en blij lachend elke klant met het zoveelste probleempje uitvoerig te woord staat.
Maar over het algemeen doen ze prima hun best om je te helpen.
Overigens mijn naam mogen ze best weten, JAN SPIES, JAN SPIES, JAN SPIES,
JAN SPIES, JAN SPIES zegt Budget Parts is een prima zaak!
Zo dat is weer goed voor een extra korting.
Groeten, Jan
Zoals de meeste weten komen veel onderdelen voor mijn landy bij budget vandaan.
Maar korting of toegeven dat ze duur zijn hebben ze bij mij nog nooit gedaan.
Denk dat ik het voortaan maar op naam van de garage laat komen zal wel lekker schelen denk ik
Btw ik vind dat je elke klant op zijn minst normaal moet behandelen en die vaker bestellen korting mag geven maar goed. Al met al word dit een aardige discussie
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Maar korting of toegeven dat ze duur zijn hebben ze bij mij nog nooit gedaan.
Denk dat ik het voortaan maar op naam van de garage laat komen zal wel lekker schelen denk ik
Btw ik vind dat je elke klant op zijn minst normaal moet behandelen en die vaker bestellen korting mag geven maar goed. Al met al word dit een aardige discussie
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
helemaal mee eens,
ik heb ook een nepper versleten en nu een lucas gekocht.
ik weet niet meer de precieze prijs maar meer dan €10,- was het volgens mij niet.
zelfde ervaring heb ik (helaas met veel ellende) met kopplingscylinders.
grtz,
Yuri
SIII 109D
ik heb ook een nepper versleten en nu een lucas gekocht.
ik weet niet meer de precieze prijs maar meer dan €10,- was het volgens mij niet.
zelfde ervaring heb ik (helaas met veel ellende) met kopplingscylinders.
grtz,
Yuri
SIII 109D
Wij bestellen ook regelmatig diverse parts bij Budget-Parts, en moeten zeggen dat we altijd correct worden behandeld.
Ze hebben kennis van zaken, leveren zeer snel. ( Als het niet voorradig is, wordt dat medegedeeld)
En wat absurde prijzen betreft; Vind dat ze zeer schappelijke prijzen hanteren, voor goede kwaliteits onderdelen.
Dus anoniem, gezien onze ervaringen kraam je onzin uit.
M & M Annema
Ameland
Ze hebben kennis van zaken, leveren zeer snel. ( Als het niet voorradig is, wordt dat medegedeeld)
En wat absurde prijzen betreft; Vind dat ze zeer schappelijke prijzen hanteren, voor goede kwaliteits onderdelen.
Dus anoniem, gezien onze ervaringen kraam je onzin uit.
M & M Annema
Ameland
Als je zeer lagen prijzen wilt vind ik dat je van ander moet af halen en dan zorgen dat de andere het niet ziet. Dat is een zeer lage prijs alleen als ik merk dat je iets van mijn auto afhaalt zonder het te vragen dan bel in Schuren-Monuta in Herten. Die komen dan met een zinken kist om je op te halen. En als je naar betaalbare onderdelen zoekt, moet je bij elke materialen handel zijn allen of de prijzen naar je zin is moet je zelf bepalen. Ik laat ze van alle kanten komen zelfs uit Austalien. En betaal de prijs die zij vragen wat dan ben ik het daar mee eens. En als iemand lang zeurt over prijzen en leveringen op een drukken dag het wel eens mis gaat en dan kan ik ook wel eens met zo'n zeurkous afsnauwen. En dan geen naam noemen is al helemaal iets dat ik niet kan waarderen. Want zo'n prikker is het eigenlijk niet waard om van komentaar te voorzien. Daarom verder geen komentaar meer.
jo fo
jo fo
Aan Anoniem
anoniem,
zoals je ziet heb je aardig wat los gemaakt.
Voorop gesteld dat wij (Prikkers) niet op anonieme basis met elkaar omgaan maar juist vanwege onze openheid over naam, toenaam en gewoonten een hechte groep vormen.
We leven in een land van vrije keuzes en een vrijheid van meningsuiting.
Echter een mening is gebaseerd op feiten en niet op losse flodders en iemand die voor zijn/haar mening staat durft ook te laten zien wie hij/zij is.
Kijk maar eens in het Smoelenboek daar laten meer dan 130 Prikkers hun voor en achterkant zien.
We hebben allemaal onze tekortkomingen maar durven er wel allemaal eerlijk voor uit te komen.
Dus als je ook maar een klein beetje lef (lees: fatsoen) hebt maak je gewoon kenbaar wie je bent.
En ja, wie zijn kontje verbrand moet op de blaren zitten.
Aad Koene,
zoals je ziet heb je aardig wat los gemaakt.
Voorop gesteld dat wij (Prikkers) niet op anonieme basis met elkaar omgaan maar juist vanwege onze openheid over naam, toenaam en gewoonten een hechte groep vormen.
We leven in een land van vrije keuzes en een vrijheid van meningsuiting.
Echter een mening is gebaseerd op feiten en niet op losse flodders en iemand die voor zijn/haar mening staat durft ook te laten zien wie hij/zij is.
Kijk maar eens in het Smoelenboek daar laten meer dan 130 Prikkers hun voor en achterkant zien.
We hebben allemaal onze tekortkomingen maar durven er wel allemaal eerlijk voor uit te komen.
Dus als je ook maar een klein beetje lef (lees: fatsoen) hebt maak je gewoon kenbaar wie je bent.
En ja, wie zijn kontje verbrand moet op de blaren zitten.
Aad Koene,
Re: Aan Anoniem
Hé Aad, hoe zit dat met die anonieme pickup van je? --- geintje!
Groeten Jan
P.S nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Groeten Jan
P.S nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Kwam gisteren thuis van mijn werk en de buurman stond al klaar met een paket. Bleek van Budget Parts te zijn. Mijn bestelde onderdelen. Vooral onderdelen voor het interieur van mijn Td5. Onderdelen ook waar ze bij Budget Parts behoorlijk te tijd voor hebben genomen om de juiste te bestellen. Meerdere Boeken zijn er op na geslagen en er is ook meerdere keren naar buiten gelopen om de auto te bekijken. Zojuist de rekening betaald. Voel me zeker niet genaaid. Sterker nog ik wist wat ik moest gaan betalen. en daar heb ik ja tegen gezegd. Anders was ik toch zeker wel gaan shoppen.
Groet Marcel.
Groet Marcel.
Ik ben ook zeer goed en vriendelijk geholpen door/bij de altijd druk-in-de-weer-zijnde mensen van Budget Parts. Ze hebben zeer veel kennis van zaken en de prijzen liggen op een Nederlands niveau. Inderdaad, in Nedeland zijn de prijzen wel hoog te noemen maar een enkel onderdeeltje in Engeland kost ook veel geld. En bij Budget heb je eea, mits op voorraad, binnen een week al in huis. Meestal de volgende dag al. En de prijs? Vragen staat vrij en bij Budget kunnen ze je de prijs altijd vertellen.
Ik hoop dat ze hun prijs/kwaliteit verhouding goed kunnen houden.
Ik hoop dat ze hun prijs/kwaliteit verhouding goed kunnen houden.
Ik kan je mening delen
Ik ga liever naar Vis in scheveningen
Groeten Frank 110V8!
Ik ga liever naar Vis in scheveningen
Groeten Frank 110V8!
Nog nooit zaken mee gedaan.
Als ik iets snel moet hebben dan bel ik Rega en als ik de tijd heb dan bestel ik het in Engeland.
Steven
Als ik iets snel moet hebben dan bel ik Rega en als ik de tijd heb dan bestel ik het in Engeland.
Steven
geen idee in het hele verhaal, want ik heb nooit iets bij ze besteld,
ik weet wel dat toen ik eens in twijvelde een ondedeel te vervangen
ze mij wel een geod advies hebben gegeven om er maar mee te wachten
tot ie het echt niet mee deed. dus eerlijk! en het heeft het nog nooit begeven,
mischien nu ik de auto heb verkcht dan maar toen niet.
groeten allen,
RoLandrover.
ik weet wel dat toen ik eens in twijvelde een ondedeel te vervangen
ze mij wel een geod advies hebben gegeven om er maar mee te wachten
tot ie het echt niet mee deed. dus eerlijk! en het heeft het nog nooit begeven,
mischien nu ik de auto heb verkcht dan maar toen niet.
groeten allen,
RoLandrover.
Maandag middag bij budget en bij vis besteld.
Vanochtend was het binnen.
Beide redelijk op tijd.
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Vanochtend was het binnen.
Beide redelijk op tijd.
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Stuurt Vis nog steeds onder rembours?
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Weet eigenlijk niet. Maar ik denk van niet want kreeg een mail van thuis en stond niets over betalen in.
Laat het je straks weten als ik thuis ben.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Laat het je straks weten als ik thuis ben.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Of je getild wordt bij BP weet ik niet.Ik heb er nooit iets gekocht.Wel valt het mij op dat de prijzen in het hele LR wereldje de pan uit rijzen en BP zal met dit geen uitzondering zijn.In elk geval heb ik geleerd dat rondkijken (ook in het buitenland)
lonend kan zijn.Zeker wanneer je wat grotere en duurdere onderdelen zoekt.
Na een defecte motor wilde ik in de eerste instantie een andere (2.5 NA diesel)
monteren.Tot mijn grote verbazing was de gemiddelde vraagprijs 1300 Euro!!!
(Ik vraag mij af of men in het "guldentijdperk" ook gedufd had om 2900,- te vragen)
Dit voor een tweedehands motortje van minstens 13 jaar oud met een onbekend aantal km's achter de kiezen.Voor dit geld was men nog niet eens bereid om er een nieuwe distributie riem bij te leveren.Sterker nog...men wilde dat ik mijn oude motor inleverde.!!!!!.Hierop besloot ik dan maar om nieuwe zuigers te monteren.
Een specialist uit Scheveningen antwoordde mij op de vraag of hij zuigers had liggen dat hij net naar Engeland moest en deze wel mee wilde nemen voor de
lieve duit van 112,- per stuk ex BTW!!!.Een telefoontje naar Engeland leerde mij dat ze daar 69,-Euro ex VAT kosten !!Dat is 43 Euro verschil!!!! En dat maal 4..en
de btw er nog eens bovenop.
Uiteindelijk was er een andere Nederlandse specialist die ze mij voor 80 Euro kon leveren....toch nog een verschil van 32 Euro!!.
In elk geval heb ik geleerd om een bepaalde specialist niet als "heilig" te beschouwen ...de "machtspositie" die zij bekleden wordt toch door ons
onderdelenkopers bepaald en niet door hunzelf.....
anoniem schreef:
>
> hebben.
> Ik heb het hier over :
> - absurde prijzen.
>
>
> worden door budget...
>
lonend kan zijn.Zeker wanneer je wat grotere en duurdere onderdelen zoekt.
Na een defecte motor wilde ik in de eerste instantie een andere (2.5 NA diesel)
monteren.Tot mijn grote verbazing was de gemiddelde vraagprijs 1300 Euro!!!
(Ik vraag mij af of men in het "guldentijdperk" ook gedufd had om 2900,- te vragen)
Dit voor een tweedehands motortje van minstens 13 jaar oud met een onbekend aantal km's achter de kiezen.Voor dit geld was men nog niet eens bereid om er een nieuwe distributie riem bij te leveren.Sterker nog...men wilde dat ik mijn oude motor inleverde.!!!!!.Hierop besloot ik dan maar om nieuwe zuigers te monteren.
Een specialist uit Scheveningen antwoordde mij op de vraag of hij zuigers had liggen dat hij net naar Engeland moest en deze wel mee wilde nemen voor de
lieve duit van 112,- per stuk ex BTW!!!.Een telefoontje naar Engeland leerde mij dat ze daar 69,-Euro ex VAT kosten !!Dat is 43 Euro verschil!!!! En dat maal 4..en
de btw er nog eens bovenop.
Uiteindelijk was er een andere Nederlandse specialist die ze mij voor 80 Euro kon leveren....toch nog een verschil van 32 Euro!!.
In elk geval heb ik geleerd om een bepaalde specialist niet als "heilig" te beschouwen ...de "machtspositie" die zij bekleden wordt toch door ons
onderdelenkopers bepaald en niet door hunzelf.....
anoniem schreef:
>
> hebben.
> Ik heb het hier over :
> - absurde prijzen.
>
>
> worden door budget...
>
Ok komt die vis heeft netjes geleverd op rekening.
En zelfs nog goedkoper dan aan de telefoon werd gezegt :-O
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
En zelfs nog goedkoper dan aan de telefoon werd gezegt :-O
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]