Prikkers,
de kogel is door de kerk.
Morgen, vrijdag 14 november 2003, mag ik om 12:00uur de huurcontracten tekenen en de sleutels in ontvangst nemen.
JJJJJJJJJJaaaaaaaabbbbaaaaddddaaabbaaadddddddddddoooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Officieel zijn wij vanaf 16 november de bewoners van:
Bunuelstrook 130, 2726 SH Zoetermeer
Wij zijn jullie hier heel erg dankbaar voor.
Er zijn veel Prikkers geweest die wilden helpen met van alles maar we konden tot op vandaag geen planning maken.
De planning is inmiddels klaar en zal ik hieronder plaatsen.
Iedereen die graag wil helpen is welkom maar zoek daarvoor een stukje in de planning uit dat bij je past of wat je graag doet.
Want we wilen alleen maar blije gezichten zien.
De Planning:
-week 17 t/m 21 november: `s avonds schoonmaken en schilderen op de Bunuelstrook
- weekeind 22 en 23 november: keuken herbouwen en laminaat leggen op de Bunuelstrook
- week 24 t/m 28 november: dagelijks kleine zaken als verlichting, raambekleding, kasten klaar maken, enz, enz op de Bunuelstrook
- zaterdag 29 november: kantoor Kozakkenberg leeghalen, vloer oprapen en deze op de Bunuelstrook leggen
- week 1 t/m 5 december: dagelijks laatste zaken inpakken en verhuisklaar maken op de Kozakkenberg
- weekeind 6 en 7 december: alles verhuizen van de Kozakkenberg naar de Bunuelstrook te beginnen met de meubels, vervolgens de dozen, losse spullen enz en op de Bunuelstrook uitpakken
- week 8 t/m 12 december: dagelijks laatste zaken uitpakken en plek geven op de Bunuelstrook, daarna Kozakkenberg gereed maken voor oplevering
Voor degene die weten wanneer ze willen komen en wat ze willen doen vragen we om dit via een mailtje of een telefoontje kenbaar te maken zodat we niet helemaal voor verrassingen komen te staan (die hebben we al zat gehad de laatste tijd)
e-mail: amkoene@hetnet.nl
telefoon: 079-3512801 of 06-30257977
Uiteraard staat ook na de verhuizing de deur voor iedereen open.
Aad, Ursula en Ingwer Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Planning Verhuizing
Re: Planning Verhuizing
Veel succes, van Putte naar Zoetermeer is nog al een eindje anders had ik eventueel wel een handje willen helpen indien nodig.
Verhuispiet
Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lang gewacht toch gekomen
Ingwer,Urs en Aad wij wensen jullie veel succes in jullie nieuwe huis.
Ik hoor wel hoe alles gaat lopen.
Ps geen verrassingen en dat rond 5 december?
Groeten Björn,Jelle,Esmé,Daniëlla en Theo Kaufmann/Disco
Lang gewacht toch gekomen
Ingwer,Urs en Aad wij wensen jullie veel succes in jullie nieuwe huis.
Ik hoor wel hoe alles gaat lopen.
Ps geen verrassingen en dat rond 5 december?
Groeten Björn,Jelle,Esmé,Daniëlla en Theo Kaufmann/Disco