Ik heb e.e.a. gelezen over de waadplug. Waar moeten die dingen in bij een 109 s3 van 75. Ik kan alleen tussen de bak en motor een gaatje ontdekken met schroefdraad M6 ?
I s dit de enigste ?
Op mijn diffs kan ik geen breathers ontdekken, kan dit ?
Volgens mij heb ik gewone rover asssen / diffs een geen ENV of Salisbury. Wat is uberhaupt het verschil ?
Waadplug en zgn. breathers
Re: Waadplug en zgn. breathers
Kees,
De enige opening die je nog kunt afsluiten met een waadplug is de onderzijde van de Bellhousing (koppelingshuis).
Alle overige waadpluggen zijn bij ex-legers al vervangen door Breathers met slangen die onder de motorkap en in het chassis eindigen.
De Rover, ENV en Salisbury assen zijn alle drie wezenlijk verschillend en aan de buitenkant herkenbaar.
Op de Prikkers CD "General Stuff" staat van alle drie een afbeelding.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
De enige opening die je nog kunt afsluiten met een waadplug is de onderzijde van de Bellhousing (koppelingshuis).
Alle overige waadpluggen zijn bij ex-legers al vervangen door Breathers met slangen die onder de motorkap en in het chassis eindigen.
De Rover, ENV en Salisbury assen zijn alle drie wezenlijk verschillend en aan de buitenkant herkenbaar.
Op de Prikkers CD "General Stuff" staat van alle drie een afbeelding.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Re: Waadplug en zgn. breathers
[beta.prikpagina.nl]
Moet lukken.
Want Yaaaahooooooooo
Ik krijg net bericht van mijn meisie dat ze binnen zijn.
Dus om 1 seconden over 5 neem ik de pleitvaart. Met Ketelbinkie in volle vaart op naar huis
JW
Moet lukken.
Want Yaaaahooooooooo
Ik krijg net bericht van mijn meisie dat ze binnen zijn.
Dus om 1 seconden over 5 neem ik de pleitvaart. Met Ketelbinkie in volle vaart op naar huis
JW