hoi, ik ben op zoek naar een sleutelplek voor onze 6 cilinder serie 3. Een garagebox is eigenlijk te klein, maar biedt een goede oplossing. Ook een gezamelijke plek delen is geen probleem. Qua reistijd wil ik max 30 min rijden vanaf nieuwegein rekenen, dat geld dan voor de gemeenschappelijk sleutelplek, voor de garagebox geld dat ik die dan graag in direct omgeving van Nieuwegein zou willen hebben. wie kan mij helpen?
groet eelco
sleutelplek voor 6 cilinder gezocht
Re: sleutelplek voor 6 cilinder gezocht
ligt aan je werkzaamheden. Ik kom bk/ in die buurt te wonen en werk al in nieuwegein. Verder inmiddels ruime ervaring met 6 cilinders....
grtz. johan
grtz. johan
Eelco schreef:
>
> hoi, ik ben op zoek naar een sleutelplek voor onze 6 cilinder
> serie 3.
Helaas kan ik je niet helpen. Ik ben zelf ook zoekende voor mijn ambulance (en nog wat ander spul)
Ik heb een vermoeden dat er veel meer mensen op dit prikbord een sleutelruimte rond Utrecht zoeken. Misschien kunnen we met een groep(je) ergens een ruimte huren die in je eentje niet te betalen is ? Volgens mij staan er genoeg lege stallen/schuren/loodsen in of om Utrecht.
Niek
>
> hoi, ik ben op zoek naar een sleutelplek voor onze 6 cilinder
> serie 3.
Helaas kan ik je niet helpen. Ik ben zelf ook zoekende voor mijn ambulance (en nog wat ander spul)
Ik heb een vermoeden dat er veel meer mensen op dit prikbord een sleutelruimte rond Utrecht zoeken. Misschien kunnen we met een groep(je) ergens een ruimte huren die in je eentje niet te betalen is ? Volgens mij staan er genoeg lege stallen/schuren/loodsen in of om Utrecht.
Niek
ik kom uit een loods in wijk bij duurstede, wat ik zelf heb opgezet (vereniging) echter zoveel problemen om als voorzitter de car te trekken dat ik op zoek ben naar iets anders, maar misschien dat iemand anders wel in Wijk bij duurstede wil sleutelen. laat het mij maar even weten ik ben tot 31 december voorzitter van de vereniging en er is vanaf 1 januari plek genoeg met electra prijs is 4 euro per m2 per maand excl electra, Wees wel snel met reageren want je hebt kans dat we de boel moeten sluiten en die beslssing wordt als het goed in de week van 23 november gemaakt
heb ik nog steeds zelf geen plek!!!
mvg eelco
heb ik nog steeds zelf geen plek!!!
mvg eelco
johan, heb jij dan plek voor een restauratie van een 6 cilinder?
mvg eelco
mvg eelco