Prikkers CD-Roms - Stand van zaken
Prikkers CD-Roms - Stand van zaken
Ook de normale zaken van het leven gaan stukje bij beetje weer hun weg.
De stand van zaken met betrekking tot de Prikkers CD-Rom`s:
Besteld en betaald zijn op dit moment:
- 56 stuks Cd1, General Stuff
- 46 stuks Cd2, Militairy Stuff
Bij elkaar dus 102 Cd`s
De eerste zending is afgelopen maandag verstuurd.
Door de perikelen, hier in huis, is het en en ander even stil komen te liggen maar de brander staat al weer rood gloeiend.
Ook de enveloppenleverancier liet me even in de steek, de besteldde enveloppen zijn er maandag pas.
Morgen gaat er een kleinere zending uit met enkelvoudige bestellingen, maandag gaan de dubbele bestellingen de deur uit.
Dus voor alle wachtenden: nog heeeeeeeeeeellllll even geduld.
Voor diegene die nog willen bestellen nog even de gegevens op een rijtje:
Bestellen door het aantal CD`s x 4 euro over te maken op giro 7277327 tnv A.M. Koene te Zoetermeer onder vermelding van welke CD`s, naam, adres en woonplaats.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
De stand van zaken met betrekking tot de Prikkers CD-Rom`s:
Besteld en betaald zijn op dit moment:
- 56 stuks Cd1, General Stuff
- 46 stuks Cd2, Militairy Stuff
Bij elkaar dus 102 Cd`s
De eerste zending is afgelopen maandag verstuurd.
Door de perikelen, hier in huis, is het en en ander even stil komen te liggen maar de brander staat al weer rood gloeiend.
Ook de enveloppenleverancier liet me even in de steek, de besteldde enveloppen zijn er maandag pas.
Morgen gaat er een kleinere zending uit met enkelvoudige bestellingen, maandag gaan de dubbele bestellingen de deur uit.
Dus voor alle wachtenden: nog heeeeeeeeeeellllll even geduld.
Voor diegene die nog willen bestellen nog even de gegevens op een rijtje:
Bestellen door het aantal CD`s x 4 euro over te maken op giro 7277327 tnv A.M. Koene te Zoetermeer onder vermelding van welke CD`s, naam, adres en woonplaats.
Aad Koene,
Re: Prikkers CD-Roms - Stand van zaken
dat is nou jammer, maar snap het volledig. ik wacht met smart op mijn cd's.
stijn
90 '84
stijn
90 '84
Ik kan echt wel tot volgende week wachten. Belangrijker is dat: alles weer een beetje lekker loopt en dat er verhuisd gaat worden.
Aad,
Op weke rekening mag ik het bedrag overmaken?
Ik wi graag beide CD-roms bestellen, de general en de militaire.
Groet,
Arnoud Doolaar
ps
Ik kom in de 2e helft van november wel weer even naar Ron met de LW. Heb wat (vermoedelijk kleine) probleempjes ermee. Ik bel Ron er wel over op. Heb even teveel sores aan m'n kop en kan nog even 2 weken moeilijk vrij krijgen van het werk.
Op weke rekening mag ik het bedrag overmaken?
Ik wi graag beide CD-roms bestellen, de general en de militaire.
Groet,
Arnoud Doolaar
ps
Ik kom in de 2e helft van november wel weer even naar Ron met de LW. Heb wat (vermoedelijk kleine) probleempjes ermee. Ik bel Ron er wel over op. Heb even teveel sores aan m'n kop en kan nog even 2 weken moeilijk vrij krijgen van het werk.
Noud,
in het 1e bericht hierboven staan de gegevens voor bestelling, maar speciaal voor jou in de herhaling:
Aantal CD`s x 4 euro overmaken op rekeningnummer 7277327 tnv A.M. Koene te Zoetermeer onder vermelding van welke Cd`s, naam, adres en woonplaats.
Aad Koene,
in het 1e bericht hierboven staan de gegevens voor bestelling, maar speciaal voor jou in de herhaling:
Aantal CD`s x 4 euro overmaken op rekeningnummer 7277327 tnv A.M. Koene te Zoetermeer onder vermelding van welke Cd`s, naam, adres en woonplaats.
Aad Koene,
OK
Komt eraan.
Bedankt voor de snelle interaktieve reaktie.
En ehhh
Als je in 't huisje hulp of bouwkundig (uiteraard kosteloos) advies nodig hebt, roep maar.
(06-53293175)
Arnoud
Komt eraan.
Bedankt voor de snelle interaktieve reaktie.
En ehhh
Als je in 't huisje hulp of bouwkundig (uiteraard kosteloos) advies nodig hebt, roep maar.
(06-53293175)
Arnoud
Hee Aad,
Ik kan nog wel even wachten, verwacht eigenlijk toch niet ze voorlopig nodig te hebben (heb nog nooit een laro boek nodig gehad.... ) en screensaver heb ik al
Cheer sbOwy
Ik kan nog wel even wachten, verwacht eigenlijk toch niet ze voorlopig nodig te hebben (heb nog nooit een laro boek nodig gehad.... ) en screensaver heb ik al
Cheer sbOwy
Bowy,
beloof ik iedereen een verrassing als bonus, ga jij het zitten verklappen.
Nee, hoor geintje.
Aad Koene,
beloof ik iedereen een verrassing als bonus, ga jij het zitten verklappen.
Nee, hoor geintje.
Aad Koene,
Hallo Aad,
Inmiddels hebben wij de cd ontvangen. Erg bedankt voor de goed verzorgde zending. Zo gauw ik tijd heb ga ik ze uitgebreid doorspitten.
Groet Phillip.
Inmiddels hebben wij de cd ontvangen. Erg bedankt voor de goed verzorgde zending. Zo gauw ik tijd heb ga ik ze uitgebreid doorspitten.
Groet Phillip.
Alvast bedankt Aad
Hallo Aad,
We begrijpen best dat je het nu wel heel; druk krijgt als je meer dan 100 CD's moet branden. Dit wordt helaas een aantal uren niet sleutelen of Landrover rijden.Als het een weekje later wordt is niet erg hoor.
In elk geval wel al bedankt voor de moeite.
Marchel Gerbers
(blauwe landrover lightweight)
www.gerbers.biz
marchel@gerbers.biz
We begrijpen best dat je het nu wel heel; druk krijgt als je meer dan 100 CD's moet branden. Dit wordt helaas een aantal uren niet sleutelen of Landrover rijden.Als het een weekje later wordt is niet erg hoor.
In elk geval wel al bedankt voor de moeite.
Marchel Gerbers
(blauwe landrover lightweight)
www.gerbers.biz
marchel@gerbers.biz