YES.... goedgekeurd
YES.... goedgekeurd
Fango (SIII 109 pickup , import uit Italie) kan beginnen aan zijn tweede leven, want we hebben een Nederlands kenteken!!!!
De Italiaanse koopakte (bij gebrek aan papieren) is uitvoerig bekeken door iemand die evenveel Italiaans spreekt als ik (niet dus) maar uiteindelijk was alles in orde.
JOEPIE (sorry, moest even schreeuwen)
Jurjen
De Italiaanse koopakte (bij gebrek aan papieren) is uitvoerig bekeken door iemand die evenveel Italiaans spreekt als ik (niet dus) maar uiteindelijk was alles in orde.
JOEPIE (sorry, moest even schreeuwen)
Jurjen
Re: YES.... goedgekeurd
Jurjen,
van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat je met Fango heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll veel veilige kilometers kan maken.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat je met Fango heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll veel veilige kilometers kan maken.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Yo, weer één. Een prachtige aanwinst voor de Nederlandse wegen. Jurjen, van harte gefeliciteerd en veel plezierige kilometers toegewenst.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Hoi Jurjen,
Ik heb het allemaal een beetje gevolgd. ook je site bezocht. Van harte gefeliciteerd. Je hebt het zeker verdient.
Ik heb het allemaal een beetje gevolgd. ook je site bezocht. Van harte gefeliciteerd. Je hebt het zeker verdient.
He die Jurjen,
Van harte, echt te gek dat je er maar veeel plezier van mag hebben. En hij ziet er echt super uit.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5D Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Van harte, echt te gek dat je er maar veeel plezier van mag hebben. En hij ziet er echt super uit.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5D Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Van harte,
Weer een aanwinst op de Nederlandse wegen.
Groet, Victor
Weer een aanwinst op de Nederlandse wegen.
Groet, Victor
Schreeuwen toegestaan
Jurjen, in dit geval is hard roepen, zingen, springen en gekke bekken trekken volledig toegestaan!
Gefeliciteerd en tot kijk,
Sue en Leopold
Gefeliciteerd en tot kijk,
Sue en Leopold
Hey. gefeliciteerd 
Trek maar een fles italiaanse wijn open.
Martin

Trek maar een fles italiaanse wijn open.
Martin
Prikkers bedankt...
...voor alle felicitaties.
Ik heb net de kentekenplaten op Fango geschroefd en dat VOELT GOED!!! Wil overigens niet zeggen dat de klus klaar is, maar zeg zelf....een Laro die klaar, af, gereed is , bestaat eigenlijk niet.
Jurjen
Ik heb net de kentekenplaten op Fango geschroefd en dat VOELT GOED!!! Wil overigens niet zeggen dat de klus klaar is, maar zeg zelf....een Laro die klaar, af, gereed is , bestaat eigenlijk niet.
Jurjen
Gefeliciteerd Jur, veel plezier ermee.
Is ook een mooi karretje
Is ook een mooi karretje