De politie is je beste vriend...........

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

De politie is je beste vriend...........

Bericht door Serious IIa »

Vanavond toch maar eens eindelijk aan de slag gegaan met mijn electrische probleempjes. Ze bijna allemaal opgelost (10 meter nieuwe kabel......) En heb nu weer remlichten/knipperlichten (stuk minder spannend voor de weggebruikers achter je ) Dus ik op weg naar huis........

Was bijna thuis nog 500 meter......

Rijd over een drempel heen en jahoor contact valt heel even uit... Rijd over nog een drempel heen en ja hij valt helemaal dood . Dus ik balen (geen gereedschap bij me om even mijn dashboard los te maken) en denk even na... inmiddels na 0.00 dus denk weet je wat ik duw die laatste 400 meter wel (3 drempels nog te gaan en fileparkeren....) Dus ik ben aan het duwen (valt best tegen zo'n serious apparaat duwen in je eentje, had vroeger een mini en dat gaat een stuk makkelijker ) ben er bijna, nog 100 meter en stopt een politie auto stappen 2 agenten uit met zaklamp met de vraag wat wij aan het doen zijn. Ik meld vriendelijk dat ik mijn auto aan het duwen ben omdat ik een klein electrisch probleempje heb en dat ik ca 100 meter verderop hem wil parkeren omdat ik daar woon. Waarop ze spontaan beginnen mee te duwen en zelfs helpen met 2 keer steken om in een parkeerplek te komen!!!!Nog even staan kletsen over mijn "speciale" auto, waarop ik ze uitleg (hij vondt hem erg hoog) dat dit het maximale aan hoogte is wat nog in nederland is toegestaan, waarop ze nog even melden dat ze hem erg mooi vinden!! Dus ik ze hartelijk bedankt en ze een prettige nacht gewenst.

Cheers Bowy Die nu morgen eerst op het fietsje gereedschap gaat ophalen om zijn probleempje op te lossen.....
Jan Moesman

Re: De politie is je beste vriend...........

Bericht door Jan Moesman »

Ze hadden zeker genoeg bekeuringen zoals bij mij gecollecteerd en konden ze nu andere dingen gaan doen
Jan
Jeroen 109SIIA

Bericht door Jeroen 109SIIA »

he Bowy,

Juich niet te vroeg, er zal vast nog wel een rekening komen...................

Nee, ook agenten zijn mensen en hebben (meestal) het beste voor met anderen. En bovendien hebben we er niet over te klagen dat ze wel eens vervelend doen. Volgens mij kiest Nederland namelijk zelf massal voor "meer blauw op straat". Ja en dan wordt je ook eerder gezien als je iets doet wat tegen de regels is.

Groeten,
Jeroen 109 IIA (die zijn spatlappen er nog niet op heeft zitten, omdat hij druk bezig is met afstuderen)
Evert Jan

Bericht door Evert Jan »

Ik heb van de week nog gezellig buitengespeelt met 400 agenten. Foto's van onze actie hebben in alle kranten gestaan. Me ers worden ook echt goed vies van emmers met water en bloem.

Evert Jan
Jan W

Bericht door Jan W »

En wij maar dokken...........

Intussen hadden ze echte, belangrijke zaken kunnen oplossen...

Maar ben blij dat je gespeeld hebt :Z

JW
rodge

Bericht door rodge »

Tja Bowy je ziet...agenten zijn ook mensen en er zijn er zelfs een hoop (ook ik) die ook voorliefde hebben voor landrovers....;-)
Rodge
Steven

Re: mailadres?

Bericht door Steven »

moet het dan niet rodge112 zijn?

goed weekend iedereen.

Steven
Plaats reactie