zekeringen kastje.....
zekeringen kastje.....
Iemand enig idee of zo'n 2 zekerings zekeringen kastje van een IIa ook los te bestellen is bij Budgetparts ofzo? Mijne is doorgecorrodeerd en nu doen mijn knipperlichten, remlichten, ruitenwissers, en meters het niet meer (remlichten kwam ik vandaag achter toen ik met een aanhanger op stap wou )
Cheers Bowy
die of iets anders moet gaan verzinnen of gewoon even zo'n zekeringkastje moet hebben.........
Cheers Bowy
die of iets anders moet gaan verzinnen of gewoon even zo'n zekeringkastje moet hebben.........
Re: zekeringen kastje.....
Bowy,
Volgens mij kun je ook wel een zekeringen kastje van een mini gebruiken of een universeelkastje (van Bijssum of PB Venema) een kastje van een mini kun je verkrijgen bij Boss classics in Westerbroek (de weg langs het water van Groningen naar Westerbroek bij de 1e brug na het motel rechtsaf over de brug dan 1e straat rechts en dan rechts aanhouden)
succes,
Jan Aart
Volgens mij kun je ook wel een zekeringen kastje van een mini gebruiken of een universeelkastje (van Bijssum of PB Venema) een kastje van een mini kun je verkrijgen bij Boss classics in Westerbroek (de weg langs het water van Groningen naar Westerbroek bij de 1e brug na het motel rechtsaf over de brug dan 1e straat rechts en dan rechts aanhouden)
succes,
Jan Aart
mogge bowy
kijk eens op www.conrad.nl weet zeker dat je slaagt
gegroet plex
kijk eens op www.conrad.nl weet zeker dat je slaagt
gegroet plex
Bowy,
laat je me even weten wat je uitkiest? ik zit nl ook met slechte afwerking van m'n elektrisch onder de motorkap...en heb wellicht ook wel belang bij een keurig zekeringkastje.
Durk
laat je me even weten wat je uitkiest? ik zit nl ook met slechte afwerking van m'n elektrisch onder de motorkap...en heb wellicht ook wel belang bij een keurig zekeringkastje.
Durk
Heren alle 3 enorm bedankt voor de ideeen ga morgen eens shoppen bij van beysum voor universeel kastje (boss classics is mij bekend, nl ook mini gehad) Ik zal mijn bevindingen hier even op het prikbord melden.
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Bowy,
Mocht het het nodig zijn. Ik ga dinsdag weer richting Zoetermeer.
gr
henk kr
Mocht het het nodig zijn. Ik ga dinsdag weer richting Zoetermeer.
gr
henk kr