Schommelstoel
Schommelstoel
Nog ff terugkomend op de posting van 27-10.
Ik wil wel graag Volvoseats in de SIII 109d Ex def zetten maar, zoals gezegd, ik wil wel blijven tanken
Ik hoor(lees) links en rechts wel iets over schanieren, stalen platen en triplex. en de Keurmeester wil graag dat de stoel vast zit. (niet kan kantelen)
Heeft één van jullie toevallig een afbeelding de hierboven beschreven montage???
Jullie maken er zeker meer mensen blij mee
Danke vielmahls
JW
Ik wil wel graag Volvoseats in de SIII 109d Ex def zetten maar, zoals gezegd, ik wil wel blijven tanken
Ik hoor(lees) links en rechts wel iets over schanieren, stalen platen en triplex. en de Keurmeester wil graag dat de stoel vast zit. (niet kan kantelen)
Heeft één van jullie toevallig een afbeelding de hierboven beschreven montage???
Jullie maken er zeker meer mensen blij mee
Danke vielmahls
JW
Re: Schommelstoel
Wat je ook kan doen is twee vulopeningen en onluchting aan je tanks laten lassen.
Twee tankopeningen kopen (prijzig) en je kan aan de zijkant tanken
Twee tankopeningen kopen (prijzig) en je kan aan de zijkant tanken
JW,
als je Volvo stoelen monteerd doe je dit het makkelijks door ze op een hoekijzer te plaatsen.
Hierdoor kan je de druk op de zitbak verplaatsen naar de hoeken voor en de naad achter.
Door aan de achterzijde van het hoekijzer een scharnier te lassen op bouten krijg je een vaste maar beweegbare bevestiging.
Aan de voorzijde monteer je een beugelklem (kistsluiting) waarmee je het hoekijzer borgt aan de zitbak.
Geen losse stoelen, geen problemen bij de APK en toch kunnen tanken.
Als het een en ander niet helemaal duidelijk is moet je maar even reageren dan zet ik het wel op tekening.
succes,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
als je Volvo stoelen monteerd doe je dit het makkelijks door ze op een hoekijzer te plaatsen.
Hierdoor kan je de druk op de zitbak verplaatsen naar de hoeken voor en de naad achter.
Door aan de achterzijde van het hoekijzer een scharnier te lassen op bouten krijg je een vaste maar beweegbare bevestiging.
Aan de voorzijde monteer je een beugelklem (kistsluiting) waarmee je het hoekijzer borgt aan de zitbak.
Geen losse stoelen, geen problemen bij de APK en toch kunnen tanken.
Als het een en ander niet helemaal duidelijk is moet je maar even reageren dan zet ik het wel op tekening.
succes,
Aad Koene,
Aad,
Als je een tekening maakt hou ik me aanbevolen.
Jos/Jinx109
Als je een tekening maakt hou ik me aanbevolen.
Jos/Jinx109
Je bedoelt dan dus de stoelen naar achteren laten klappen ipv naar voren.
Ik ga ineens het licht zien geloof ik.
Maar e.e.a. tekenen is helemaal dol.
Bijvoorbaat dank voor je schets
JW
Ik ga ineens het licht zien geloof ik.
Maar e.e.a. tekenen is helemaal dol.
Bijvoorbaat dank voor je schets
JW
JW,
Stuur me even een mailtje ivm joe e-mail adres, dan kan ik de tekening mailen.
Aad Koene,
Stuur me even een mailtje ivm joe e-mail adres, dan kan ik de tekening mailen.
Aad Koene,
Beste Aad,
Mag ik ook zo'n tekeningetje. Wij hebben zo'n Belgisch geval met de benzinetank (nu nog 1) onder de zitting.
Groeten
Gertia
Mag ik ook zo'n tekeningetje. Wij hebben zo'n Belgisch geval met de benzinetank (nu nog 1) onder de zitting.
Groeten
Gertia