zou je mij een e-mail met jou adresgegevens kunnen sturen??
Je betaling voor de Prikkers CD`s is binnen maar straat en huisnummer ontbreken.
Bij voorbaat dank,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Bericht voor Maarten Veldhoen
prikkers-CD-bestel-website?
Add, je hebt het er maar druk mee. Is het niet handig om een website te maken (bijv. als onderdeel van het prikbord) met daarin een invulformulier met gegevens voor de bestelling. Als mensen daar ook hun rekeningnummer invullen is later altijd terug te traceren wie er betaald heeft en wie bij welke betaling hoort. Scheelt, lijkt mij, een hoop werk.
Wellicht is er iemand die veel meer verstand heeft van website dan ik, die dat zo in mekaar kan knutselen...
grtz. johan
Wellicht is er iemand die veel meer verstand heeft van website dan ik, die dat zo in mekaar kan knutselen...
grtz. johan
Re: prikkers-CD-bestel-website?
Johan,
op zich geen slecht idee maar levert mij meer werk op dan de huidige situatie.
Zowel de gegevens van binnen gekomen betalingen, als van e-mails/postings worden in één bestand verwerkt.
Ik kan dus nu in één oogopslag zien, wie wat besteld heeft, wie betaald heeft en naar wie verstuurd is.
Aad Koene,
op zich geen slecht idee maar levert mij meer werk op dan de huidige situatie.
Zowel de gegevens van binnen gekomen betalingen, als van e-mails/postings worden in één bestand verwerkt.
Ik kan dus nu in één oogopslag zien, wie wat besteld heeft, wie betaald heeft en naar wie verstuurd is.
Aad Koene,
Re: prikkers-CD-bestel-website?
prima. ik kan dat niet overzien, 't was maar een idee...
in ieder geval veel succes!!
Johan
in ieder geval veel succes!!
Johan