Vanmiddag om 16:30 waren wij weer terug van het ambulancetreffen in Frechen (Duitsland).
Een heerlijk weekend gehad.
Er waren verdeeld over het hele weekend 17 ambulances en 2 "normale" 109´s.
Foto´s volgen nog.
Groeten Victor
Ambulance treffen.
Re: Ambulance treffen.
Je hebt het mooi snel gereden. Wij waren om half zes weer in Den Haag en moesten toen nog even de tent etc. opruimen.
We hebben een geweldig weekend gehad in Frechen en veel ideen opgedaan om met onze ambulance uit te voeren.
De vaccuumpomp gaat er vast een keer inkomen maar nu nog even niet.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's want we waren zelf natuurlijk weer een camera vergeten mee te nemen.
Evert, Steffie, Piet en 109 III Ambulance (waarschijnlijk blijvend zonder naam)
We hebben een geweldig weekend gehad in Frechen en veel ideen opgedaan om met onze ambulance uit te voeren.
De vaccuumpomp gaat er vast een keer inkomen maar nu nog even niet.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's want we waren zelf natuurlijk weer een camera vergeten mee te nemen.
Evert, Steffie, Piet en 109 III Ambulance (waarschijnlijk blijvend zonder naam)
Victor,
welkom terug. Fijn dat je op tijd je Ambulance in de benen gekregen hebt (en goedgekeurd!). Zie je wellicht binnenkort weer?
vr.gr.
Harry Woker
welkom terug. Fijn dat je op tijd je Ambulance in de benen gekregen hebt (en goedgekeurd!). Zie je wellicht binnenkort weer?
vr.gr.
Harry Woker
Hoi Victor,
Ook wij hebben zonder problemen Hoogvliet bereikt. Heel erg gezellig en leuk weekeinde. Victor, volgens mij ben je getraceerd bij Utrecht rond 15.00 uur door een collega van mij. Het was in ieder geval een groene ambulance met een vaag kruis. De groeten aan Toos.
Phillip.
Ook wij hebben zonder problemen Hoogvliet bereikt. Heel erg gezellig en leuk weekeinde. Victor, volgens mij ben je getraceerd bij Utrecht rond 15.00 uur door een collega van mij. Het was in ieder geval een groene ambulance met een vaag kruis. De groeten aan Toos.
Phillip.