SNEEUW !!!
SNEEUW !!!
Bowy,
Het sneeuwt inmiddels in Apeldoorn.
Dus ik denk dat we zeer binnenkort je uit moeten komen graven daarin het hoge noorden?
Steven
Het sneeuwt inmiddels in Apeldoorn.
Dus ik denk dat we zeer binnenkort je uit moeten komen graven daarin het hoge noorden?
Steven
Re: SNEEUW !!!
Kom maar!!!!
Bij deze beloofd als er meer dan 25 cm sneeuw ligt organiseer ik een sneeuwevenement in de Eemshaven!!
Cheers BOwy
Hier ook in het warme zuid westen
maar smelt even hard als dat het valt.
Martin

Martin
Barendrecht 09:49 Het sneeuwt dat het giet.
Is alleen helaas nasse snee ( )
Ik wil wel een baantje trekken door de Sneeuw
Jan W
Is alleen helaas nasse snee ( )
Ik wil wel een baantje trekken door de Sneeuw
Jan W
Hier in Apeldoorn blijft het ook nog redelijk liggen.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5D Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Hier in zeist sneeuwt het nog steeds en het blijft nog liggen ook
Brrrr liggen al diversen cm's
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Brrrr liggen al diversen cm's
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ja Jorrit Apeldoorn ligt toch duidelijk hoger. dus boven de sneeuwgrens.
Steven
Steven
Verd.. Alleen maar slierten wolk hier in omgeving H´lem. Geen sneeuw gezien behalve wat natte sneeuw door het regen heen.. Bah. Sneeuw of sneeuw niet, make up your mind! En ik vind sneeuw juist zo leuk!
Ik kijk nou al uit naar de toendra rit van Bowy.. Volgens mij gaat het gebeuren dit jaar..
Ik kijk nou al uit naar de toendra rit van Bowy.. Volgens mij gaat het gebeuren dit jaar..
Hey als jullie daar nog wat sneeuw over hebben.... stuur dan hier ook nog wat naartoe want in Helmond is het aleen maar koud! ):
Misha90
Misha90
Zo te zien is het uitgesneeuwd
pakketweer_radar.gif --> mod_embed_images_loadimage('63ffdd6e8a217a13061e036b614c34a3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2F193.58.204.248%2Fradar%2Fpakketweer_radar.gif', 'http://193.58.204.248/radar/pakketweer_radar.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2F193.58.204.248%2Fradar%2Fpakketweer_radar.gif', '', 6073386, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Jan W
pakketweer_radar.gif --> mod_embed_images_loadimage('63ffdd6e8a217a13061e036b614c34a3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2F193.58.204.248%2Fradar%2Fpakketweer_radar.gif', 'http://193.58.204.248/radar/pakketweer_radar.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2F193.58.204.248%2Fradar%2Fpakketweer_radar.gif', '', 6073386, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Jan W
En inmiddels heeft de sneeuw ook Zuid-Oost Brabant bereikt. Weliswaar niet veel, maar toch.
Als het op deze manier door blijft sneeuwen ligt er over 3 maanden ongeveer 25 centimeter?
Jeroen 109 SIIA, Eindhoven
Als het op deze manier door blijft sneeuwen ligt er over 3 maanden ongeveer 25 centimeter?
Jeroen 109 SIIA, Eindhoven
dan kijk nu maar eens naar buiten
in gemert is het wit dus kan helmond niet achter blijfen
groetjes arjan van tiel 1000 stukjes SIII 109
in gemert is het wit dus kan helmond niet achter blijfen
groetjes arjan van tiel 1000 stukjes SIII 109
Even een up-date: 11.33 het is inmiddels behoorlijk aan het sneeuwen in Eindhoven. Daken en bomen zijn al geheel wit.
Jeroen 109 SIIA
Jeroen 109 SIIA
Update! In groningen is alles weer verdwenen
Maar we houden gewoon hoop voor de Toendraprik deze winter!!
Cheers Bowy
Maar we houden gewoon hoop voor de Toendraprik deze winter!!
Cheers Bowy
pfff 4 meter sneeuw voor de deur...... ik moet via het bovenraam naar buiten ..haha
Nee hoor hier is het inmiddels aan het regenen.... echt hollands weer. Ik begon het al te missen.
Martin
Nee hoor hier is het inmiddels aan het regenen.... echt hollands weer. Ik begon het al te missen.
Martin
ben op zoek naar een wortel
kan ik vandaag nog mooi mijn sneeuw pop afmaken.
groetjes arjan 1000 stukjes SIII 109
kan ik vandaag nog mooi mijn sneeuw pop afmaken.
groetjes arjan 1000 stukjes SIII 109
yep, het sneeuwt hier nu ook! vanmiddag mooi ff een stukje in de sneeuw rijden!
Misha90 uit Helmond waar het net als in Gemert nu ook sneeuwt (-:
Misha90 uit Helmond waar het net als in Gemert nu ook sneeuwt (-:
Re: SNEEUW ?!?!?
Geen sneeuw meer te vinden behalve in het bos waar ik net aan het ATBen was.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
He Jeroen,
woon jij aan de Boschdijk? die mil groene SIIa 109 met soft top, die er niet op zit??? ik rij regelmatig langs en ik vroeg me af van wie die was.
mijn wagen is groen + witte 109D Hardtop.
grtz,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
woon jij aan de Boschdijk? die mil groene SIIa 109 met soft top, die er niet op zit??? ik rij regelmatig langs en ik vroeg me af van wie die was.
mijn wagen is groen + witte 109D Hardtop.
grtz,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
He Yuri,
Nee, die Laro aan de Boschdijk is niet van mij. Ik woon in Eindhoven Noord in de buurt van het Auto-eiland (Cito Eindhoven). Die Laro aan de Boschdijk staat volgens mij al jaren stil en heeft wel een opknapbeurtje nodig.
Overigens staat de mijne nu ook stil. Als ik op de startknop druk gebeurt er helemaal niets. En op het gebied van elektriciteit ben ik niet echt een held. Ik heb wel spanning, want de verlichting e.d. werkt normaal.
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (groen (geen leger groen) met witte hardt-top, wel een ex-engels leger uitvoering)
Nee, die Laro aan de Boschdijk is niet van mij. Ik woon in Eindhoven Noord in de buurt van het Auto-eiland (Cito Eindhoven). Die Laro aan de Boschdijk staat volgens mij al jaren stil en heeft wel een opknapbeurtje nodig.
Overigens staat de mijne nu ook stil. Als ik op de startknop druk gebeurt er helemaal niets. En op het gebied van elektriciteit ben ik niet echt een held. Ik heb wel spanning, want de verlichting e.d. werkt normaal.
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (groen (geen leger groen) met witte hardt-top, wel een ex-engels leger uitvoering)
JW,
als je permanente vierwielaandrijving hebt moet je officieel 4 sneeuwkettingen gebruiken.
Als je een inschakelbare moet je er twee gebruiken tot het moment dat je de vierwielaandrijving inschakeld, dan moet er weer vier gebruiken.
In de praktijk komen Land Rover`s uiteraard verder vanwege hun vierwielaandrijving en worden meestal alleen de voorwielen van sneeuwkettingen voorzien (uiteraard dan wel de vierwielaandrijving aanzetten bij een Series).
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
als je permanente vierwielaandrijving hebt moet je officieel 4 sneeuwkettingen gebruiken.
Als je een inschakelbare moet je er twee gebruiken tot het moment dat je de vierwielaandrijving inschakeld, dan moet er weer vier gebruiken.
In de praktijk komen Land Rover`s uiteraard verder vanwege hun vierwielaandrijving en worden meestal alleen de voorwielen van sneeuwkettingen voorzien (uiteraard dan wel de vierwielaandrijving aanzetten bij een Series).
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
oh. elektra is voor mij niet zo'n probleem... als je een keer hulp nodig hebt moet je maar ff een brul geven.
van die aan de Boschdijk had ik toch het idee dat ie af en toe beweegt. de soft top is er laatst ook vanaf gegaan. maar idd staat het gras behoorlijk hoog onder de auto (die op een klinkerweg geparkeerd staat)
komend weekend ff naar het ambu treffen in Keulen (zie elders op prikbord)
met mijn (niet ambu) 109D
we spreken wel een keer wat af... (eignelijk moet er een soor prikkersdag zuid komen want het zijn er heel wat hier in de buurt)
grtz,
Yuri
SIII 109D
van die aan de Boschdijk had ik toch het idee dat ie af en toe beweegt. de soft top is er laatst ook vanaf gegaan. maar idd staat het gras behoorlijk hoog onder de auto (die op een klinkerweg geparkeerd staat)
komend weekend ff naar het ambu treffen in Keulen (zie elders op prikbord)
met mijn (niet ambu) 109D
we spreken wel een keer wat af... (eignelijk moet er een soor prikkersdag zuid komen want het zijn er heel wat hier in de buurt)
grtz,
Yuri
SIII 109D
T was eigenlijk maar een geintje maar je hebt hier best een punt
Heel niet over nagedacht maar gewoon een opmerking op het gevoel neergezet.
Zit diep dat virus
JW
Heel niet over nagedacht maar gewoon een opmerking op het gevoel neergezet.
Zit diep dat virus
JW
Die Laro aan de Boschdijk is waarschijnlijk van een collega van mij. Hij heeft er nog een, maar leest dit prikbord nooit.
Willen jullie meer info, dan zal ik hem er wel "even bijslepen".
Roel
Willen jullie meer info, dan zal ik hem er wel "even bijslepen".
Roel
Re: SNEEUW WEG !!!
Er zijn hier in Maastricht om 14.30 een paar vlokken naar beneden
komen vallen en dat was het dan.
Nu valt er wat motregen.
Trouwens ga as. zondag kijken bij de Short Cut Challenge
in Eext. Misschien dat ik daar iemand tegen kom.
komen vallen en dat was het dan.
Nu valt er wat motregen.
Trouwens ga as. zondag kijken bij de Short Cut Challenge
in Eext. Misschien dat ik daar iemand tegen kom.
Ja een prikkerdag in het zuiden is een goed idee
In Aalst (Waalre) zitten we ook met een hele vrienden Land rover club.
Nog niet veel prikkers, alleen ik, Sjuul en Tijn.
Groetjes
Geert
In Aalst (Waalre) zitten we ook met een hele vrienden Land rover club.
Nog niet veel prikkers, alleen ik, Sjuul en Tijn.
Groetjes
Geert
Vanmorgen hagel en sneeuw tussen Gouda en Alphen en dus erg kkkkoud.
Bbbben net een beetje ontdooid..
Bbbben net een beetje ontdooid..
lekker zonnetje
hier in R`dam schijnt al een tijdje regelmatig het zonnetje(lekker warm achter het glas).
van morgen natte sneew voor een uurtje.
Ernst-jan&moose130"
van morgen natte sneew voor een uurtje.
Ernst-jan&moose130"
Zoek eens in de omgeving van die naße snee kijken
Groeten Theo Kaufmann/Disco(in een regenachtig Rotterdam)
Groeten Theo Kaufmann/Disco(in een regenachtig Rotterdam)
Ben ik blij dat ik 4 kettingen heb. Zelfs 4 echte vrachtwagensneeuwkettingen (2/3 woordwaarde) van die zware met die ijzeren plaatjes die werken zeer goed en verslijten bijna niet. Gekocht voor 12.50 euro bij de firma Valkenburg in Maasbracht per stuk. Een avond werken en ze zijn pervekt.
jo fo
jo fo