Morgen start het Ambulance treffen
Morgen start het Ambulance treffen
Hallo allemaal,
Morgen start het Ambulance treffen in Frechen (bij Köln). Aart heeft hier al enkele postings over achtergelaten op het prikbord.
De Nederlandse equipe zal een ambulance of 5 zijn. Heb je zin om te komen kijken, kom gerust want vrienden van ambulances zijn ook welkom. Kom je op vrijdag- of zaterdagavond neem dan je eigen lapje vlees (of iets anders) me, want er is een (brandende) BBQ.
Duitsland, Frechen, Hubert Pott str, het sportpark herbertskaul.
GPS N50 54' 14,8" E006 48' 20,5"
Ik heb er in iedergeval zin in...!!!
Groeten,
Jan
Morgen start het Ambulance treffen in Frechen (bij Köln). Aart heeft hier al enkele postings over achtergelaten op het prikbord.
De Nederlandse equipe zal een ambulance of 5 zijn. Heb je zin om te komen kijken, kom gerust want vrienden van ambulances zijn ook welkom. Kom je op vrijdag- of zaterdagavond neem dan je eigen lapje vlees (of iets anders) me, want er is een (brandende) BBQ.
Duitsland, Frechen, Hubert Pott str, het sportpark herbertskaul.
GPS N50 54' 14,8" E006 48' 20,5"
Ik heb er in iedergeval zin in...!!!
Groeten,
Jan
Re: Morgen start het Ambulance treffen
Ik had graag willen komen om wat ideen op te doen voor mijn camper inrichting, maar helaas.... Dus als iemand zin heeft om wat (digitale) foto's te maken, dan graag ook wat van enkele interieurs...vooral slimme oplossingen mbt tot bergruimte enz.
Alvast bedankt en heel veel plezier!
grt Bas
Alvast bedankt en heel veel plezier!
grt Bas
Ik ga ook dus ik zal voor je kijken. Overigens staat op www.ambulancetreff.de ook een verslag van de vorige treffens. Hier zijn een aantal foto's te zien van een ambulance met een klapdak. Je kan hierin in twee etages wonen. Onder wonen boven slapen. Ziet er erg mooi uit.
Evert Jan serie III Ambulance
Evert Jan serie III Ambulance
Hoi Jan,
ik wilde eigenlijk ook die kant op. m'n wagen ligt vol met braadworst en bier ( en warme kleding en dekens)
maar helaas kwam ik er vanmorgen achter dat ik een lekke band heb.
ik wil niet op mij (oude) reserve bande helemaal naar Keulen rijden. als er iets met een bandje gebeurt heb je helemaal niets meer.
er is nog een hoop: ik heb gister m'n bandjes op gepompt en het kan zijn dat een ventieltje net niet goed dicht is gegaan. als de band van middag nog hard is ga ik mee.
anders moeten we maar een andere keer afspreken voor het metertjes probleem.
ik heb een weekje vrij dus tijd genoeg...
grtz,
Yuri
SIII 109D
06 - 448 669 24
hopelijk tot vanmiddag....
ik wilde eigenlijk ook die kant op. m'n wagen ligt vol met braadworst en bier ( en warme kleding en dekens)
maar helaas kwam ik er vanmorgen achter dat ik een lekke band heb.
ik wil niet op mij (oude) reserve bande helemaal naar Keulen rijden. als er iets met een bandje gebeurt heb je helemaal niets meer.
er is nog een hoop: ik heb gister m'n bandjes op gepompt en het kan zijn dat een ventieltje net niet goed dicht is gegaan. als de band van middag nog hard is ga ik mee.
anders moeten we maar een andere keer afspreken voor het metertjes probleem.
ik heb een weekje vrij dus tijd genoeg...
grtz,
Yuri
SIII 109D
06 - 448 669 24
hopelijk tot vanmiddag....
Yuri,
Ik denk dat als we in konvooi gaan rijden er genoeg reservebanden meegaan
Geen excuus om nit te gaan dus.....
Groeten, Victor
Ik denk dat als we in konvooi gaan rijden er genoeg reservebanden meegaan

Geen excuus om nit te gaan dus.....
Groeten, Victor
Hoi Yuri,
Aart gaat om 17.00 rijden vanuit Eindhoven... dus bel hem ff en sluit aan. Desnoods slepen we je de hele weg
Tot vanmiddag.
Jan,
P.s. ik sluit aan ter hoogte van Asten A67
Aart gaat om 17.00 rijden vanuit Eindhoven... dus bel hem ff en sluit aan. Desnoods slepen we je de hele weg

Tot vanmiddag.
Jan,
P.s. ik sluit aan ter hoogte van Asten A67
ik hoor het alweer, ik kom er gewoon niet onderuit.... Hi Hi
groeten vanuit het witte Best
Yuri
SIII 109D
groeten vanuit het witte Best
Yuri
SIII 109D
he juri ben je nog op lijn moet ik naar best komen om je band te komen verwisselen
er rijden met ons nog twee ambulances uit denhaag mee dus nog meer reservebanden. ik zelf had er drie maar heb de slechte gewoonte ze weg te geven dus heb ik er nog maar een maar die mag je wel lenen
aar
er rijden met ons nog twee ambulances uit denhaag mee dus nog meer reservebanden. ik zelf had er drie maar heb de slechte gewoonte ze weg te geven dus heb ik er nog maar een maar die mag je wel lenen
aar