VORST!!!!!!!!
VORST!!!!!!!!
Voor alle anderen die net als ik een half jaartje met water ipv koelvloeistof hebben rondgereden...........
Vannacht is er in Groningen -5 voorspeld en de eerste sneeuw morgenochtend!!
Dus check je vloeistoffen (ruitensproeier en koelvloeistof) en reken op krabben en eventueel slecht starten door versleten accu!!!
Cheers Bowy
die nu koelvloeistof heeft en geen ruitensproeiers heeft en een Optima!
Vannacht is er in Groningen -5 voorspeld en de eerste sneeuw morgenochtend!!
Dus check je vloeistoffen (ruitensproeier en koelvloeistof) en reken op krabben en eventueel slecht starten door versleten accu!!!
Cheers Bowy
die nu koelvloeistof heeft en geen ruitensproeiers heeft en een Optima!
Re: VORST!!!!!!!!
Tja.. Moet je ook niet in Groningen zitten.. Je weet toch dat dat binnen de pool cirkel bevindt? 

Tja Mike is me dus weer voor, dus van mij geen verhalen over de afgelegenheid, Groningerkoeken en de andere vooroordelen uit de bewoonde wereld.
Ps.het is uiteraard wel zaak om de vloeistoffen te checken(effe chjekke).
Groeten Theo Kaeufmann/Disco(uit een hartverwarmend Rotterdam)
Ps.het is uiteraard wel zaak om de vloeistoffen te checken(effe chjekke).
Groeten Theo Kaeufmann/Disco(uit een hartverwarmend Rotterdam)
ER gaat niet boven GROOOOOOOOOningen Zeggen ze hier, nou ik denk van wel! Sclayn, Inor etc
Cheers Bowy
Cheers Bowy
tja hoe hoger je komt hoe kouder het wordt
Tja de Laro of de ligging van de noordpool(ik hoor het je denken)
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Tja de Laro of de ligging van de noordpool(ik hoor het je denken)
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Met kerst een Humanitair Transport naar Groningen ?????
Grtz,
Arie
SIII88enz Hardam
Grtz,
Arie
SIII88enz Hardam
Warme groeten!!!!!!! -> Vanuit de koudste provincie
Hallo Bowy,
Ja de koudste provincie blijft Drenthe. het is hier al 2 weken lang elke ochtend krabben maar dat komt natuurlijk omdat we hier iets hoger wonen. Hopelijk komt er spoedig nieuwe sneeuw en liefst een 30 tot 50 cm kan er eindelijk geragt worden. In de Drentse bossen is het overal nog ontzettend droog (bijna geen modder te bekennen).
Groeten,
Marchel
Ja de koudste provincie blijft Drenthe. het is hier al 2 weken lang elke ochtend krabben maar dat komt natuurlijk omdat we hier iets hoger wonen. Hopelijk komt er spoedig nieuwe sneeuw en liefst een 30 tot 50 cm kan er eindelijk geragt worden. In de Drentse bossen is het overal nog ontzettend droog (bijna geen modder te bekennen).
Groeten,
Marchel