Trekgewicht op kenteken

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Victor Rutten

Trekgewicht op kenteken

Bericht door Victor Rutten »

Afgelopen week is mijn ambulance goedgekeurd bij de RDW, gisteren zat het kentekenbewijs bij de post, helaas staat er geen maximum trekgewicht op :-(

Wie weet het maximum trekgewicht voor een landrover met als basis Type Goedkeurings code: LANV-1010 (Land Rover 109 Hardtop)

Tijdens de keuring stond er niets in de computer van de keurmeester.

Is dit gewoon een kwestie van kontakt opnemen met de RDW of heb ik een verklaring van de importuer nodig?

Groet, Victor
Jan W

Re: Trekgewicht op kenteken

Bericht door Jan W »

Ga je er nog wat achterhangen ook?? me dunkt dat je ruimte genoeg hebt.

Ik ga weleens een mengseltje brouwen van peut en olie en die op de bladen smeren. Mochten er intussen geen eenduidige oplossingen komen natuurlijk.
Laat het je wel weten

JW
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Ik wil er een autoambulance achter kunnen hangen zodat ik met een (nog aan te schaffen) off-road beest naar de evenementen kan.

Groet, Victor
Guido B.

Bericht door Guido B. »

Victor,

Steven heeft hierover ook een bericht geplaatst op 26-9.
Op 4-10 heeft hij bericht dat hij het nieuwe kenteken met trekgegevns binnen had.
Even terugzoeken. Misschien heb je er wat aan.

Guido
Jan W

Bericht door Jan W »

Mzzn, ja en die past er natuurlijk net niet in;-)

Lijkt me een prachtige combinatie trouwens Ambu met trailer en (bijv) 88'er

Suk6

JW
Frank Korver

Bericht door Frank Korver »

Ik heb net voor mijn LW 88 het oude kenteken opgevraagd en deze ook gekregen en daar is netjes het geremde gewicht van 2000 kg ingevult het ongeremde is blanco gelaten. Let wel op dat je trekhaak een gekeurde haak is met de fabrieks gegevens want je auto mag dan wel zo veel trekken maar dat zegt nog niet over je trekhaak. Veel plezier en tja de RDW blijft een vreemde instantie
Plaats reactie