Terreinrijden Axel
Terreinrijden Axel
Heeft er wel eens iemand terrein gereden of gaat er iemand weleens naar Axel?
Zoja wat vinden jullie ervan misschien dat we binnenkort eens een keer kunnen afspreken nu het regen seizoen is begonnen.
Alleen ik vind het zelf wel duur,maar ik weet niet wat het ergens anders kost hier kost het rond de 12 euro dacht ik op zondag -middag maar je kan het ook huren voor een hele dag of weekend dacht misschien wat voor de clubs?
Groeten Dimitry
Zoja wat vinden jullie ervan misschien dat we binnenkort eens een keer kunnen afspreken nu het regen seizoen is begonnen.
Alleen ik vind het zelf wel duur,maar ik weet niet wat het ergens anders kost hier kost het rond de 12 euro dacht ik op zondag -middag maar je kan het ook huren voor een hele dag of weekend dacht misschien wat voor de clubs?
Groeten Dimitry
Re: Terreinrijden Axel
Hoi Dimitry,
Ben vorig weekend nog voor een laro 88 bij Axel wezen kijken en nog even langs Lands End landrovers geweest.
Heb er nog nooit gereden, ben ook lid van de GAF maar daar heb ik ook nog nooit gereden. www.gaf.zeelandnet.nl
Ik ken verder ook geen rijders in de buurt, ik zelf woon in vlissingen.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
people.zeelandnet.nl/mpspuij
Ben vorig weekend nog voor een laro 88 bij Axel wezen kijken en nog even langs Lands End landrovers geweest.
Heb er nog nooit gereden, ben ook lid van de GAF maar daar heb ik ook nog nooit gereden. www.gaf.zeelandnet.nl
Ik ken verder ook geen rijders in de buurt, ik zelf woon in vlissingen.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
people.zeelandnet.nl/mpspuij
ik wil best zoooo goedkoop rijden. In bilstain (b) kost het 25euro per dag en in Sclain (b) ook 25/40euro en zo zijn er meer plaatsen. Trouwens SirMartin geen terrijn in de buurt; in rilland kan je toch te rijden. ik weet wel dat er bijna geen veldwegen zijn maar je hebt het strand en de maasvlakte, wij alleen een veldweg
jo fo
jo fo
In groningen hebben we Eext (wordt ook Shortcut challenge georganiseerd dus uitdaging zat en kost maar 10,- !! Verder hadden we Siddeburen, hebben we nog steeds de Eemshaven en ben ik nog op zoek naar nog een terreintje.... (wel heel veel drentse zandpaden die niet allemaal zijn afgesloten zoals in de rest van ned!!
Cheers bowy
Cheers bowy
Ja je hebt Rilland maar ik ken die club niet, ben er alleen geweest met de LRCH. Op het strand rij ik wel eens maar mag ook niet en kan je veel gedonder mee krijgen.
Op het GAF terrein kan je ook redelijk goedkoop rijden als je niet lid bent. Heb er zelf nog nooit gereden. Maasvlakte is redelijk ver weg voor mij ik denk dat ik daarvoor toch 1 1/2 uur moet rijden.
Groet,
Martin
Op het GAF terrein kan je ook redelijk goedkoop rijden als je niet lid bent. Heb er zelf nog nooit gereden. Maasvlakte is redelijk ver weg voor mij ik denk dat ik daarvoor toch 1 1/2 uur moet rijden.
Groet,
Martin
Ben in Axel geweest(met Jeebee).
Bos/ kleigrond leuk heuvelachtig.
Wel wat klein.
Maaaaaaaaarns kostelijk vermaakt
Ps. er is in de omgeving helemaal niets te vinden dus als het clubgebouw dicht is zal je alles mee moeten nemen.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Bos/ kleigrond leuk heuvelachtig.
Wel wat klein.
Maaaaaaaaarns kostelijk vermaakt
Ps. er is in de omgeving helemaal niets te vinden dus als het clubgebouw dicht is zal je alles mee moeten nemen.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
SirMartin rij je achteruit naar de maasvlakte met 1 en een ½uur, ik doer er vanuit limburg maar 1+½ uur over zonder file met mijn 88 diesel.
het terrijn van rilland is van 4x4 zeeland en er zijn leden met een landrover. Van een van de leden heb ik mijn lier gekocht.
jo fo
het terrijn van rilland is van 4x4 zeeland en er zijn leden met een landrover. Van een van de leden heb ik mijn lier gekocht.
jo fo
Mijn schatting is 1 1/2 uur over de eilanden gemiddeld 80 a 90 km/uur naar Rotterdam. Ik weet niet hoe hard jij vliegt met je 88... zit er een V12 in ofzo? Maar met een Defender 90 TD5 over de snelweg is het voor mij ook nog 1 1/2 uur naar Eindhoven en dan zit ik nog niet in Limburg. Ik ben al lid van 2 clubs en rij bijna nooit in de modder om daar nu weer een 3e aan toe te voegen doe ik niet. Heb niet zoveel tijd om overal naar toe te rijden vandaar dat iets dichtbij wel prettig zou zijn.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Volgens mij heeft Jeebee geen eigen terrien en lenen ze iets van andere clubs.
Martin
Martin
SirMartin ik rij een 88 2,25 diesel met overdrive en de laaste keer heb ik 1½ uur heen gereden en 2 uur terug ik rij zondags s morgens zonder file in eindhoven. Van mijn huis tot eindhoven ± 25 minuten. Handgas meestal vol open op de rustige stukken. Maar het kan zijn dat het een ½ uur meer is met de wind tegen.
Trouwens met handgas rij ik 110 met de wind mee en 95 tegen.
En in rilland is vaak vrijrijden door 4x4 zeeland (ik ben er ook geen lid van) en als er kosten mee gemoeid zijn hebben zealtijd korting voor leden van ander clubs.
jo fo
Trouwens met handgas rij ik 110 met de wind mee en 95 tegen.
En in rilland is vaak vrijrijden door 4x4 zeeland (ik ben er ook geen lid van) en als er kosten mee gemoeid zijn hebben zealtijd korting voor leden van ander clubs.
jo fo
Die snelheden haal ik niet, mijn top is 105 km/uur met mijn 2.25 diesel zonder overdrive.
Maar om mijn oren wat te sparen hou ik het op 85 km/uur.
Martin
Maar om mijn oren wat te sparen hou ik het op 85 km/uur.
Martin
Hey..... ik denk wel zeker dat ik hier ga kijken...... misschien wel leuk om met meer landrovers te gaan.
[www.prikpagina.nl]
Groet,
Martin
[www.prikpagina.nl]
Groet,
Martin
Axel is gaaf
Axel is een supergaaf terrein. Het is praktisch niet af te huren voor zo maar een clubje. De GAF heeft goede contacten met een aantal clubs en die mogen er dagen organiseren. Jeebee rijdt er zo'n twee a drie keer per jaar. Erg leuk evenement en niet duur. (€ 10,- voor leden en ietsje meer voor niet leden).
Groetjes Sue en Leopold (die daar al een aantal keren erg gek hebben gedaan...)
Groetjes Sue en Leopold (die daar al een aantal keren erg gek hebben gedaan...)
Re: Axel is gaaf
Ik ben nu bijna een jaar lid van de GAF maar ben er nog maar 1x geweest.
Als je er wilt rijden daar dan kan dat gewoon tegen betaling, moet je op de GAF site kijken.
Groet,
Martin
Als je er wilt rijden daar dan kan dat gewoon tegen betaling, moet je op de GAF site kijken.
Groet,
Martin