Beste Prikkers,
Heleboel reakties gehad, en met een aantal mensen al ideeen uitgewisseld,
ik zou graag op zaterdag 11 oktober willen filmen vanaf ca 11:00 uur. Het filmen zal
alles bij elkaar zo'n 2 uur gaan duren, kan korter zijn.
Dacht erover te beginnen met koffie en koek, dan wat shots filmen en afsluiten met een uitgebreide lunch/ bbq .
Als extra info
Ik volg een cursus digitale video bij het college of multimedia (www.cmm.nl) en
daar moet ik een korte reportage voor maken.
Ik heb zelf sinds april 2003 een laro. Was op zoek naar een defender 110, maar aangezien
ik half november papa wordt, is het een disco 300 TDI geworden.
Gedurende de zoektocht naar een laro, steeds vreemde vragen en opmerkingen gehad van
vrienden, kennissen en collega's "waarom zou je een tractor kopen, toch niet nodig in NL".
Aangezien ik me niet meer kan voorstellen om ooit nog iets anders te rijden als LandRover,
leek het mij leuk hier een korte reportage te maken, kijken of het landrover gevoel over te
brengen is op anderen, middels korte interviews en beelden van laro's in het wild.
Het zou leuk zijn als er een aantal mensen zijn die iets willen vertellen over hun laro, hun jongens-/meisjesdroom.
Ik heb een korte vragenlijst met een paar vragen die ik wil stellen op die dag, mail mij jouw emailadres, dan mail ik de vragenlijst.
Dit is echter geen verplicht onderdeel, als je alleen komt voor de gezelligheid en om door het terrein te rijden, is dat ook goed, levert vast en zeker ook een aantal goede beelden op.
Groeten, Bart Wermuth
VideoProject datum/info
Re: VideoProject datum/info
Oeps, vergeten te vermelden,
Ja, het is nog steeds Ijmuiden.
Ik denk dat wij daar in de ochtend weinig tot geen last hebben van motorcrossers.
Ja, het is nog steeds Ijmuiden.
Ik denk dat wij daar in de ochtend weinig tot geen last hebben van motorcrossers.