Yes, goedgekeurd.
Yes, goedgekeurd.
Vanochtend is mijn ambulance door de herkeuring gekomen.
Er was nog even twijfel of het verwijderen van de kachel voldoende was om te voldoen aan de eisen voor grijs kenteken.
De keurmeester vond het ok en de douanier snapte het sowieso niet, dus het eindoordeel was positief.
Groeten, Victor
Er was nog even twijfel of het verwijderen van de kachel voldoende was om te voldoen aan de eisen voor grijs kenteken.
De keurmeester vond het ok en de douanier snapte het sowieso niet, dus het eindoordeel was positief.
Groeten, Victor
Re: Yes, goedgekeurd.
MOOI! Dan zie we je in Rhederlaag!! (altijd handig mooi groot lierankerpunt en ben zeer benieuwd naar de film waar we het over hebben gehad bij de nachtrit....)
Cheers Bowy
Cheers Bowy
He Victor,
Van harte gefeliciteerd! Dat is erg goed nieuws. Ik blijf die brede interpretatie van de regels bij de RDW vreemd vinden. Bij mijn keuring hebben ze ook zo moeilijk staan doen over de type goedkeuring. Ik had van jou site een kopietje gemaakt van jouw typegoedkeuring, maar dat kon volgens de mannen in groningen toch echt niet. Nou ja, in ieder geval kan je naar hartelust weer gaan rijden.
Ik hoop dat je van deze ambulance iets langer plezier mag hebben! Veel plezier ermee!
Grt Bas Wit
109 ambulance 1978
Van harte gefeliciteerd! Dat is erg goed nieuws. Ik blijf die brede interpretatie van de regels bij de RDW vreemd vinden. Bij mijn keuring hebben ze ook zo moeilijk staan doen over de type goedkeuring. Ik had van jou site een kopietje gemaakt van jouw typegoedkeuring, maar dat kon volgens de mannen in groningen toch echt niet. Nou ja, in ieder geval kan je naar hartelust weer gaan rijden.
Ik hoop dat je van deze ambulance iets langer plezier mag hebben! Veel plezier ermee!
Grt Bas Wit
109 ambulance 1978
Victor van harte en het is leuk om je in Rhederlaag weer te zien!
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Gefeliciteerd! Mijn eigen herinneringen liggen nog vers in het geheugen.
Groetjes Mike & Bunny
Groetjes Mike & Bunny
:+ bestel de fanfare dan maar en zet de sjampoepel koud, van harte en veel vooral veilige kilometers. Hou het rubber aan de grond.
JW
JW
Hoi Victor,
Van harte gefeliciteerd joh !!.
Als er ergens in Brabant een priester op een zondag auto's gaat inwijden, dan zou ik als ik You was daar gelijk maar eens langs gaan !!!.
Groetjes,
Arie Ohne SIII88enz Hardam
Van harte gefeliciteerd joh !!.
Als er ergens in Brabant een priester op een zondag auto's gaat inwijden, dan zou ik als ik You was daar gelijk maar eens langs gaan !!!.
Groetjes,
Arie Ohne SIII88enz Hardam
Back on Track Victor,
blij je er weer bij te hebben met je ambulance.
Tot Rhederlaag,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
blij je er weer bij te hebben met je ambulance.
Tot Rhederlaag,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Ehhhhhhh gefeliciteerd
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
Yesssssssssssssssssssssss
Na alles wat de afgelopen maanden de revu heeft gepasseerd toch weer op pad.
Misschien deze keer wel een all risk verzekering?
Ik kreeg destijd zo'n leuk meneertje op bezoek grote snor tweed jasje nikkenboller
een pijp en een zeer mooie pet(had zo uit de 50er jaren(engeland kunnen rollen).
Koste op de verzekering wel iets meer maar je weet gelijk wat je wagen gegarendeerd waard is.
Veel succes en schadevrije/zorgeloze kilometers
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Na alles wat de afgelopen maanden de revu heeft gepasseerd toch weer op pad.
Misschien deze keer wel een all risk verzekering?
Ik kreeg destijd zo'n leuk meneertje op bezoek grote snor tweed jasje nikkenboller
een pijp en een zeer mooie pet(had zo uit de 50er jaren(engeland kunnen rollen).
Koste op de verzekering wel iets meer maar je weet gelijk wat je wagen gegarendeerd waard is.
Veel succes en schadevrije/zorgeloze kilometers
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst.
Jos/Jinx109
Jos/Jinx109
Goed om te horen, Victor.
Het is toch maar vreemd dat er zoveel interpretatie vrijheid is bij de RDW; en dan te bedenken dat het hier een voertuigtype betreft dat jarenlang op de Nederlandse wegen heeft gereden, en zeker niet als personenwagen (of toch wel: met 2-4 patienten?).
Enfin, gefeliciteerd! Het vrolijkt het NL wegennet weer op, er komen toch al teveel Japanse en Europese eenheidsworstjes op wielen.
vr. gr.
Harry
de 'RUS' (1983 ex-British Telecom SWB Series 3)
Het is toch maar vreemd dat er zoveel interpretatie vrijheid is bij de RDW; en dan te bedenken dat het hier een voertuigtype betreft dat jarenlang op de Nederlandse wegen heeft gereden, en zeker niet als personenwagen (of toch wel: met 2-4 patienten?).
Enfin, gefeliciteerd! Het vrolijkt het NL wegennet weer op, er komen toch al teveel Japanse en Europese eenheidsworstjes op wielen.
vr. gr.
Harry
de 'RUS' (1983 ex-British Telecom SWB Series 3)