Annabel rijd fantastisch, toch zit het sturen mij nog niet lekker, Ik ben gisteravond even bij Anton geweest en met zijn 90 200tdi gereden(hij heeft er ook net stuurbekrachtiging opgebouwd), maar bij hem komt zijn stuur veel meer terug. Bij Annabel kost het net zoveel kracht om in te sturen als om weer terug te sturen. Als je rechtuit rijd en je begind je bocht kost het ook meer kracht dan als je eenmaal aan het sturen bent.
Toen ik het er net op had gebouwd stuurde ze wel super licht, daarna kwam er een moment dat je veel kracht moest zetten om je bocht in te sturen en dan voelde het als of je er door heen schoot, om vervolgens weer zwaarder te gaan, dit voelde heel onbetrouwbaar. Ik heb toen de stuurdemper vervangen, en op mijn 200 tdi zat een andere pomp, de oude pomp haperde als je deze onbelast rond draaid dus ik had de hoop dat het hiermee opgelost was.
Maar niet dus. heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn???
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Sturen?!?!
Re: Sturen?!?!
Kan ik me niet voorstellen, bij het ontluchten in de maximale stuuruitslag spuit de olie er doorheen, er zitten geen knikken in de leidingen, ik heb het gevoel dat het eerder iets mechanisch is (de vooras (en voorcardanas) is het enige onderdeel van de auto wat ik nog niet gereviceerd heb).
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Re: Sturen?!?!
Dan zou ik zeggen.................
Ga ervoor Je bent nu toch bezig
Cheers Bowy
Ga ervoor Je bent nu toch bezig
Cheers Bowy