Hij rijdt weer !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Robman

Hij rijdt weer !

Bericht door Robman »

Ja hoor ! eindelijk rijdt hij weer als een zonnetje
Na het reviseren van de cilinderkop bleef mijn Laro roken als een !@##%$^%&^&
Maar na het lezen van wat berichten van andere laro rijders met gelijke problemen
ben ik maar eens wat gaan stoeien met de tijd van de inspuitpomp , een stuk vroeger gezet dus , En ja hoor ! geen mensen meer die spontaan hun raampjes gaan dichtdraaien als ik naast ze sta . Geen blauwe walmen meer als ik het gas een keer loslaat ! kortom " hij rijdt weer als een nieuwe !! "

Gegroet Laro vrienden
Rob ( Laro 109 D ambulance camper )
Bob Nonnekens

Rob's ambulance rijdt weer (en het Werkezeltje ook)!

Bericht door Bob Nonnekens »

Hoi Rob,

well done! De pomp heeft de reputatie een lastpak te wezen (gelukkig hoef ik met m'n benzinemotor alleen maar euro's mee te nemen naar de pomp ;-) maar jij hebt je gewenste resultaat en zo moet 't!

De voldoening herken ik ook want m'n Werkezeltje is ook weer mobiel. Wieltjes eronder en het stuurwiel erop en we konden weer rijden. Vanmiddag even lekker een stukse gereden over lang ongebruikte paadjes tussen akkers en bossen. Ook nog even een zandpad langs de spoorlijn Arnhem - Ede gereden en daarna nog even met de doppenset onder de motorkap gedoken. Met zo'n wasbord komt alles weer lekker los wat je niet goed hebt vastgedraaid. Kon 't het al tijdens het rijden merken; iets speling in de stuurkolombevestiging aan het schutbord, benzinegeur en gereutel (spruitstuk losgehaald wegens poging om pitmanarm los te halen). Daarna weer lekker strak sturen en benzinegeur. Ik vrees dat de uitlaat nu helemaal op is wat dat gereutel wordt steeds sterker zodat ik morgen maar eens ga kijken of dat scheurtje bij de las van pijp aan einddemper nu doorgezet heeft.
Je moet toch wat te doen hebben. Het is net J*N*E*E*L Houtproducten; "het
hou(d)t nooit op!"

Groetjes,

Bob Nonnekens
('Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Plaats reactie