Hoera, chassisnummer!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
andre109

Hoera, chassisnummer!

Bericht door andre109 »

Na een hoop ellende eindelijk het verlossende bericht van de RDW dat het chassisnummer van mijn ex-KL 109 weer zichtbaar is geworden. Doordat het chassisnummer op de rechtervoorbalk volledig was weggerot door de sleepogen die daar hadden gezeten kwam mijn auto de RDW-keuring niet door. Harer Majesteits soldaten hadden daar namelijk wat bagger en modder laten zitten zodat een en ander lekker kon gaat rotten. Uiteindelijk dus toch gelukt en de mannen van de RDW op het keuringscentrum in Beilen hebben het nummer mbv ets-vloeistof weer leesbaar gemaakt. Vervolgens is dat weggerotte nummer onleesbaar gemaakt met de nodige RDW-stempels erdoor en werd het chassisnummer opnieuw ingeslagen. Ondanks de vaak negatieve berichten over de RDW, deze keer niets dan lof. Ook dank aan de prikkers die adviezen hebben gegeven en meeleefden met alle ellende die ik had met de auto. De 109 wordt deels uitelkaar gehaald en er wordt een pick-up van gemaakt. Een truck-cab heb ik al en de huif is onderweg uit Engeland via Ron Wageman.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Andre 109 station wagon en nu (echt waar) een ex-KL 109.
Victor Rutten

Re: Hoera, chassisnummer!

Bericht door Victor Rutten »

Van Harte gefeliciTAART,

Veel plezier met je auto.

Grt, Victor Rutten
aart

Bericht door aart »

gefeliciteerd en welkom bij de landrover rijders en zeg maar daaag naar de landrovertobbers (al zul je dat net als ieder ander nog menigmaal zijn.
aart
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Andre,

Wat wordt Nederland toch mooi met al die verschillende Land Rover`s.
Gefeliciteerd en veel modderige kilometers gewenst.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Plaats reactie