Tijd voor afscheid???.
Tijd voor afscheid???.
Jongens (en meisjes), de mooie tijd om jullie voor een tijdje te verlaten is aangebroken.
Ik ga proberen om alles vanuit China, Tibet en Nepal te volgen maar ik ben bang dat ik daar niet altijd de kans toe krijg.
Veel plezier, en als iemand in de tussentijd nog leuke plannetjes of ideeën heeft...... ik ben overal voor in, als ik terug ben.
O ja, Blue-Box blijft thuis, hellaas.
Groet, Hendrik.
Ik ga proberen om alles vanuit China, Tibet en Nepal te volgen maar ik ben bang dat ik daar niet altijd de kans toe krijg.
Veel plezier, en als iemand in de tussentijd nog leuke plannetjes of ideeën heeft...... ik ben overal voor in, als ik terug ben.
O ja, Blue-Box blijft thuis, hellaas.
Groet, Hendrik.
Re: Tijd voor afscheid……….
Hendrik, Ik wens je een mooie reis en een behouden thuiskomst .
Ik hoop dat je daar ook in een landrover mag rijden wat ik dag dat ze die daar ook hebben.
jo fo
Ik hoop dat je daar ook in een landrover mag rijden wat ik dag dat ze die daar ook hebben.
jo fo
hendrik een hele goede en fijne tijd toegewenst!!
laat eens wat van je horen als je ergens een internetcafe tegenkomt!
janzzen
laat eens wat van je horen als je ergens een internetcafe tegenkomt!
janzzen
Hoi Hendrik,
Een heeeeeele goeie reis en vooral een veilige reis toegewenst!.
Blue Box zal je wel missen.Maar als je daarginds in het openbaarvervoer kruipt, dan wekt dat zekers de herinneringen aan je Laro (vering) op.
Geef hierop als je kan eens een verslag.
Zodra ik foto's heb van m'n tropendakje stuur ik ze op.
Groetjes, en veel plezier,
Arie Hardam & Fam.
SIII 88 enderest
Een heeeeeele goeie reis en vooral een veilige reis toegewenst!.
Blue Box zal je wel missen.Maar als je daarginds in het openbaarvervoer kruipt, dan wekt dat zekers de herinneringen aan je Laro (vering) op.
Geef hierop als je kan eens een verslag.
Zodra ik foto's heb van m'n tropendakje stuur ik ze op.
Groetjes, en veel plezier,
Arie Hardam & Fam.
SIII 88 enderest
Hendrik,
een goede reis en behouden terugkomst.
Hou je ogen open voor bijzondere Land Rover`s en mail ons af en toe een berichtje, niet te vaak want dan krijgen we het idee dat je nog gewoon thuis zit.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
een goede reis en behouden terugkomst.
Hou je ogen open voor bijzondere Land Rover`s en mail ons af en toe een berichtje, niet te vaak want dan krijgen we het idee dat je nog gewoon thuis zit.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Hoi Hendrik,
Geniet van Lasha!!!! je kunt hier fantsastisch 4x4 met "chauffeur"/"gids" huren voor een tocht rchting Nepal (of eenvoudig weg liften). Let niet op het materiaal want de banden zijn per definitie "slicks". Anyway, met geniet er vol op van, de Noth Face route is onbeschrijfelijk en ik weet zeket dat je in Tibet niet veel Laro's ziet maar wel heel veel andere ongelooflijke dingen (en daarna is Katmandu een kleinparadijsje.....)))
groet en mega veel plezier,
Gert-Jan LR110 TREKtor
Geniet van Lasha!!!! je kunt hier fantsastisch 4x4 met "chauffeur"/"gids" huren voor een tocht rchting Nepal (of eenvoudig weg liften). Let niet op het materiaal want de banden zijn per definitie "slicks". Anyway, met geniet er vol op van, de Noth Face route is onbeschrijfelijk en ik weet zeket dat je in Tibet niet veel Laro's ziet maar wel heel veel andere ongelooflijke dingen (en daarna is Katmandu een kleinparadijsje.....)))
groet en mega veel plezier,
Gert-Jan LR110 TREKtor
Veel plezier op je reis naar de oriënt. Als je in Hong Kong komt kun je ook je hart ophalen er schijnen genoeg LaRo's rond te rijden.
Groetjes en laat eens wat van je horen.
Theo Kaufmann/Disco
Groetjes en laat eens wat van je horen.
Theo Kaufmann/Disco
Dag Hendrik,
Ik wens je een goede reis, veel plezier en een hoop voorspoed!
Maak een paar leuke foto's en zet die voor ons op het net, kunnen we meegenieten hoe het er daar uit ziet!
Groeten vanuit het Alkmaarse, driver110, Marco
Ik wens je een goede reis, veel plezier en een hoop voorspoed!
Maak een paar leuke foto's en zet die voor ons op het net, kunnen we meegenieten hoe het er daar uit ziet!
Groeten vanuit het Alkmaarse, driver110, Marco
Goede reis Hendrik,
have fun !!
groet Jan.T
have fun !!
groet Jan.T
Dag Hendrik,
Mooie, plezierige, boeiende en gezonde reis toegewenst (maar dat zal wel lukken).
groeten, Jolanda
Mooie, plezierige, boeiende en gezonde reis toegewenst (maar dat zal wel lukken).
groeten, Jolanda