Wij zijn weer thuis
Wij zijn weer thuis
Helaas, onze 2e Denemarken trip van dit jaar zit er weer op, met tegenzin heb ik het Fynse landschap weer achter mij moeten laten.
Deze keer wel een bezoek gebracht aan Hartley Nielsen ( voorzitter van de Dansk Land Rover Klub), aardige kerel, met een fraaie 88" 2a voor zijn vrouw, en een leuke 109 met opgepiepte 2.5 b motor, en een nieuwe gegalvaniseerde bulkhead, chassis en stawag deurstijlen.
De meeste clubleden, en LR dealers halen hun onderdelen via een bedrijfje uit noord Jylland, die deze delen rechtstreeks uit de UK haalt, en tegen gelijke prijzen verkoopt.
Kijk eens op de site van de DLRK (http://www.dlrk.dk/) veel leuke activiteiten ( vooral de jaarlijkse Trophy). De site is wel geheel in het Deens.
O ja, we hebben natuurlijk ook gevist (daar komen wij voor) , helaas door de warme zomer, zijn de zeeforellen nog niet massaal voor de kust te vinden. Volgend voorjaar proberen wij het gewoon nog een keer.
Dennis B.
Deze keer wel een bezoek gebracht aan Hartley Nielsen ( voorzitter van de Dansk Land Rover Klub), aardige kerel, met een fraaie 88" 2a voor zijn vrouw, en een leuke 109 met opgepiepte 2.5 b motor, en een nieuwe gegalvaniseerde bulkhead, chassis en stawag deurstijlen.
De meeste clubleden, en LR dealers halen hun onderdelen via een bedrijfje uit noord Jylland, die deze delen rechtstreeks uit de UK haalt, en tegen gelijke prijzen verkoopt.
Kijk eens op de site van de DLRK (http://www.dlrk.dk/) veel leuke activiteiten ( vooral de jaarlijkse Trophy). De site is wel geheel in het Deens.
O ja, we hebben natuurlijk ook gevist (daar komen wij voor) , helaas door de warme zomer, zijn de zeeforellen nog niet massaal voor de kust te vinden. Volgend voorjaar proberen wij het gewoon nog een keer.
Dennis B.
Re: Wij zijn weer thuis
Dennis,
welkom thuis.
De vissen hebben hier ook weken op apegapen gelegen.
We zijn blij dat je toch nog veel plezier gehad hebt.
Als er nog iets aan de kleefstok is blijven hangen vernemen wij het wel.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
welkom thuis.
De vissen hebben hier ook weken op apegapen gelegen.
We zijn blij dat je toch nog veel plezier gehad hebt.
Als er nog iets aan de kleefstok is blijven hangen vernemen wij het wel.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Welkom terug hier.
Is er achter te komen waar hij het nieuwe gegalvaniseerde bulkhead vandaan heeft?
Ik heb al bij Richards en Marsland geinformeerd maar die kennen het niet.....
Is er achter te komen waar hij het nieuwe gegalvaniseerde bulkhead vandaan heeft?
Ik heb al bij Richards en Marsland geinformeerd maar die kennen het niet.....
De nieuwe bulkhead heeft hij in noord Jylland gekocht, en hij heeft hem zelf laten galvaniseren.
John Craddock bied ook 4 cyl bulkheads aan, maar voor die 1000 pond kun je nog een hoop opknappen. Vergeet niet dat Denen ongeveer 1,5 maal zoveel als ons verdienen dus die kijken iets anders tegen dergelijke bedragen aan als ons.
Dennis B.
John Craddock bied ook 4 cyl bulkheads aan, maar voor die 1000 pond kun je nog een hoop opknappen. Vergeet niet dat Denen ongeveer 1,5 maal zoveel als ons verdienen dus die kijken iets anders tegen dergelijke bedragen aan als ons.
Dennis B.
Voor dat geld heb ik inderdaat een heel nieuw chassis.
Jammer, ik had er wel zin in gehad.
Mijn Bulkhead is niet echt slecht en het laten galvaniseren is een optie.......
Groet, Hendrik.
Jammer, ik had er wel zin in gehad.
Mijn Bulkhead is niet echt slecht en het laten galvaniseren is een optie.......
Groet, Hendrik.
Hoi Hendrik,
Fa. Clemens in Alblasserdam galvaniseerd de duivel en z'n ouwe moer.
Ot Mjoin
I'll be there +/- voor tienen. mits er geen file stoat.
Grtz,
Arie SIII88 enz. Hardam
Fa. Clemens in Alblasserdam galvaniseerd de duivel en z'n ouwe moer.
Ot Mjoin
I'll be there +/- voor tienen. mits er geen file stoat.
Grtz,
Arie SIII88 enz. Hardam
Heb je ervaring met hun?
Ik wil van de winter de Blue-Box "duurzaam" opknappen en enkele delen (opnieuw) laten galvaniseren.
Ik maak wel even een nieuwe posting waarin ik naar bedrijven vraag.
Groet, Hendrik
Ik wil van de winter de Blue-Box "duurzaam" opknappen en enkele delen (opnieuw) laten galvaniseren.
Ik maak wel even een nieuwe posting waarin ik naar bedrijven vraag.
Groet, Hendrik
Hoi Hendrik,
Nee ikzelf heb geen ervaring met hun,Behalve dat ze leuke personeelsfeestjes en uitjes organiseren.
Ik weet dat de buiten hun eigen werkzaamheden (vangrails /lantaarnpalen/trappen e.d. spul) ook wel eens voor derden iets verzinken/galvaniseren.
Gewoon bellen voor de prijzen, zijn aardige lui.
Groetjes,
Arie
Nee ikzelf heb geen ervaring met hun,Behalve dat ze leuke personeelsfeestjes en uitjes organiseren.
Ik weet dat de buiten hun eigen werkzaamheden (vangrails /lantaarnpalen/trappen e.d. spul) ook wel eens voor derden iets verzinken/galvaniseren.
Gewoon bellen voor de prijzen, zijn aardige lui.
Groetjes,
Arie
Hey Dennis
Al eens gedacht aan vissen op de Shannon in Ierland? Nooit te warm altijd regen en wel heel erg mooi dat Ierland (als je tenminste de touristische routes overslaat)
Al eens gedacht aan vissen op de Shannon in Ierland? Nooit te warm altijd regen en wel heel erg mooi dat Ierland (als je tenminste de touristische routes overslaat)
Jazeker, wel aan gedacht.
Het enige probleem is dat mijn mede zoutwater vliegvis freaks niet meekrijg, waardoor het vanwege de kosten niet meer verantwoord is om het 2 a 3 maal per jaar te doen.
Maar ik sluit niet uit dat wij (mijn vriendin is mijn beste vismaat) ooit naar Ierland gaan.
Dennis B.
Het enige probleem is dat mijn mede zoutwater vliegvis freaks niet meekrijg, waardoor het vanwege de kosten niet meer verantwoord is om het 2 a 3 maal per jaar te doen.
Maar ik sluit niet uit dat wij (mijn vriendin is mijn beste vismaat) ooit naar Ierland gaan.
Dennis B.