wolffje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Disco

wolffje

Bericht door Disco »

Eerste wolff van de mariniers gezien.
verhoogde lucht inlaat(type koekies trommel +/- 40 cm boven de speciale winterkap)
Ze zijn dus weer bij de wereldhavendagen in Rotterdam.
Helaas fototoestel nog steeds bij de reparateur.
Ze zijn de afgelopen jaren te bezichtiggen geweest bij de ingang Maastunnel(voetgangeringang westzijde)

Groeten Theo Kaufmann/Disco
jo.forster

Re: wolffje

Bericht door jo.forster »

Heb je een canon camera dan leen je maar een ander zolang wand dat duurt meestal 6 tot 10 weken andere merken soms ook. of je moet een onderhouds contrakt hebben (profs hebben dat meestal)

jo fo
Disco

Bericht door Disco »

Wij hebben een Olympus en is via Dixons opgestuurd naar de fabrikant. Het zou ongeveer 5 weken duren en daar zijn er drie van om. Dus nog twee weken geduld opbrengen en dan kunnen we weer ons gang gaan. Morgen even in onze oude camera(geen digi) een nieuwe batterij laten zetten kunnen we ook weer fotos maken.
Theo Kaufmann/Disco
Dennis - RNLMC

Bericht door Dennis - RNLMC »

Wat heb ik dan toch een geluk dat ik elke week wel een paar keer in een wolf xd mag rijden.
En als ik 's avonds weer naar huis rij weer in mijn eigen 110 kan stappen
mocht iemand een keer foto's willen van een bepaald onderdeel of iets anders wat op de wolf zit dan hoor ik het wel dan maak ik er wel even een foto van
groetjes dennis
Noud 109

Bericht door Noud 109 »

Volgens mij zijn de meeste prikkers wel benieuwd hoe eea eruit ziet.....
Disco

Bericht door Disco »

Dan kun je vandaag nog terecht op de Wereld Haven Dagen en bij de voetgangersuitgang van de Maastunnel het een en ander bezichtigen.
Er stonden er een aantal. Heel leuk om te zien.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Plaats reactie