Ik dacht ik vertel jullie nog even hoe het afgelopen week is gegaan nadat een Ford Fiesta met dronken bestuurster zich totall loss heeft gereden op mijn Land Rover.
De schade expert was zo vriendelijk om even te bellen voor het officieel vaststellen van de schade om te vragen wat mijn Land Rover volgens mij waard was en wat ik er afgelopen mei voor had betaald. Verder vertelde hij me dat hij al wat speurwerk op Internet had verricht om te kijken wat voor prijzen er gevraagd werden voor Land Rovers van mijn bouwjaar. Later op de dag had ik het schade bedrijf aan de telefoon en de uitslag was niet teleurstellend. Het beste nieuws was nog dat er behalve plaatwerk en wat platic en een bumper er geen schade was aan het chassis. Ik heb ze gevraagd alles een beetje "recht" te zetten en dat ik hem later op de dag kwam halen.
Ik heb het hele weekend rond gereden in mijn tank, wat is het toch een fanatastisch ding zo'n Land Rover! Een een hele veilige auto... als je achter het stuur zit van de Land Rover (dat zal moeders ook fijn vinden...)
Om het te vieren dat de schade bijna alleen cosmetisch is ben ik zaterdag vroeg in de avond even naar de Maasvlakte gereden. Maar zoals de trillingsvrije Blue Ranger (gefeliciteerd by the way) al had geschreven, daar was alles droog en dor.
Nu maar wachten tot ze het geld storten en dan ga ik weer zorgen dat hij weer helemaal tiptop in orde komt. Ik denk trouwens dat dat helemaal geen foute nickname is ......." Tank"......
Groeten!
My little tank....
Re: My little tank....
Gelukkig dat de schade wel mee viel
Helaas kan het frame wel krom, wat bij het ongeluk met Victor Rutten is gebeurd. Los van de andere schade. Helaas ook veroorzaakt door een sukkel die de boel heeft overschat.
Ondanks dat een landrover stevig is kan de boel wel krom en kapot.
Groet,
Martin

Ondanks dat een landrover stevig is kan de boel wel krom en kapot.
Groet,
Martin