Schade

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
stijn90/2.5 NA/1986

Schade

Bericht door stijn90/2.5 NA/1986 »

Gisterenavond is een dronken automobiliste met haar Ford Fiesta in mijn geparkeerde Land Rover gedoken. Zij heeft haar auto rond mijn rechtervoorzijde gevouwen. Haar auto is zeker Total Loss, die van mij heeft schade aan de bumper (die stalen balk), Het rechterzijscherm van het motorcompartiment en het rechterscherm waar de koplamp, knipperlicht en stadslicht inzit. Leuk detail; alle lampen doen het nog en het glas is nog heel, de hele unit is naar binnen gevouwen.

Hij staat nu bij een schade herstelbedrijf, morgen komt er een schade expert. Ik hoop dat de schade beperkt blijft tot blik/aluminium schade en een nieuwe voorbumper. Ik heb weinig hoop genoeg geld terug te krijgen om ?quitte? te spelen. Heeft iemand van jullie ervaring met schade experts en Land Rovers op leeftijd? Waarschijnlijk ziet hij niet meer dan een vierkant geverfd bakbeest. Verder ben ik dus in de markt voor de genoemde schermen en een nieuwe voorbumper. Het gaat om een Land Rover 90, diesel, 1986, ex militair, 2.5 NA.

Groeten Stijn
kees

Re: Schade

Bericht door kees »

Kijk even in je mail box. Ik heb je wat advies gemailed.

Kees
Plaats reactie