Voltage oh-oh Cantare oh-oh-oooh-oh

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mike

Voltage oh-oh Cantare oh-oh-oooh-oh

Bericht door Mike »

Ik vroeg me af waarom de benzine meter het neit deed. Goed, ik haal de electrische genie van mijn werk erbij. Die snapt er ook weinig van. Alles zou moeten werken. Teller unit er maar uit.. Wat is er toch aan de.. He! Wat staat daar nou? Bespeur ik onder de voorplaat het volgende: 24V.. Ik heb toch echt een 12V systeem.

Nu de uitermate voor de hand liggende vraag: Als ik nu dus een 12V versie erin stop, moet het dan -wel- werken?

Groetjes Mike, Belinda en Bunny..
Dennis101

Re: Voltage oh-oh Cantare oh-oh-oooh-oh

Bericht door Dennis101 »

Als alles verder compleet is, en juist aangesloten, moet het daarna wel werken.

Dennis B.
Mike

Bericht door Mike »

(Versnellingsbak olie is niet lekker.. )

Mooi.. Gelijk maar morgen zo'n ding op zien te trommelen ergens..

Hoe is 't verder Dennis? Tijdje niet gesproken.
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Druk druk druk, nog bezig met de 101, ondertussen de S3 van parabolen voorzien, en een hok vol baby Luipaardgekko's (verschillende leeftijden, eigen terraria, dus verschillend formaat krekels elke dag, dus verschillende krekel kweekbakken). Na de verkoop van de baby's zal het weer een stuk rustiger worden. De hierna aan te schaffen slangen zijn een stuk "onderhoudsvriendelijker" (1 a 2x per week een diepvries muis).
O ja, overdag werk ik ook nog (nu dus eigelijk ook).

Dennis B ( in Gekkohuis).
Mike

Gekko´s, huh?

Bericht door Mike »

Hmm.. Eten die gekko´s ook spinnen? Zal Belinda leuk vinden om te weten..

Groetjes Mike
maurice

Bericht door maurice »

Als ik jou 24 volt brandstof meter kan krijgen krijg jij een 12 volt exemplaar van mij
is dit een goede ruil ??

Ik woon in Almere en as maandag heb ik er een liggen voor je.
Eric

Bericht door Eric »

Kan ook in de flotter een fout zitten! Had ik ook, er was een draadje kapot! Dus niet te snel alles zoeken in de meter gedeelte! Waarom zit er dan een 24 meter in? Heeft deze het wel altijd gedaan dan?
Dennis101

Re: Gekko´s, huh?

Bericht door Dennis101 »

Spinnen vinden ze ook lekker, alleen geef ik geen hooiwagens (zeer giftig).
Ook levende babymuisjes staan soms op het menu, laat Belinda dat maar niet horen.

Dennis B.
Mike

Bericht door Mike »

Om eerlijk de waarheid te zeggen heb ik geen idee of die het gedaan heeft. Het electrische systeem is helemaal doorgemeten, en behalve dat de tank schakelaar wat WD40 mag gebruiken was er verder niets aan de hand. Dus lag het aan de meter. Bleek ook toen het uit elkaar gehaald werd, want de behuizing was behoorlijk roestig en de contacten waren los gecorrodeerd. Na het een en ander aan soldeerwerk is er nog steeds het een en ander niet helemaal jofel. De olie temp meter knalt nu gelijk naar boven bij het aanzetten (na een dag op de oprit te hebben gestaan..), de water temp meter blijft in het midden hangen en de brandstof meter geeft net onder een kwart tank aan, ongeacht welke tank (links 10 liter, rechts droog) en welke stand van het vlotter.

Nieuwe meter dus, denk ik.
Plaats reactie