startmoter
startmoter
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn start moter er uit kan krijgen (hij ligt al los) maar wat is de snelste manier om er hem er uit te halen bvd
Re: startmoter
Maarten,
als de bouten en de kabels los zijn recht naar voren er tussenuit pakken.
Mogelijk moet je de bocht en het spruitstuk van de uitlaat verwijderen om er makkelijker bij te kunnen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
als de bouten en de kabels los zijn recht naar voren er tussenuit pakken.
Mogelijk moet je de bocht en het spruitstuk van de uitlaat verwijderen om er makkelijker bij te kunnen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Dat is inderdaad puzzelen, ik ben er meer een uur mee bezig geweest. De bouten van de uitlaat kreeg ik niet los, en dat hoefde uiteindelijk ook niet.
Bij mijn SIII 109 2,25 diesel:
- Stuur iets naar links (ivm ruimte stuurarm)
- Tankje ruitensproeier vloeistof verwijderen
- startmotor recht naar voren trekken, onder de uitlaat door
- dan (aan de aarddraad) recht om hoog (de bevestiging van het ruitensproeiervloeistof tankje iets ombuigen).
Het inbouwen is veel makkelijker, omdat je dan de weg kent.
Bij mijn SIII 109 2,25 diesel:
- Stuur iets naar links (ivm ruimte stuurarm)
- Tankje ruitensproeier vloeistof verwijderen
- startmotor recht naar voren trekken, onder de uitlaat door
- dan (aan de aarddraad) recht om hoog (de bevestiging van het ruitensproeiervloeistof tankje iets ombuigen).
Het inbouwen is veel makkelijker, omdat je dan de weg kent.
Heb het zelfde gedaan als martin, maar ook even de peilstok houder losgedraaid en even versteld in een handigere positie. Hij hoeft er dus niet helemaal af. Kijk wel even goed hoe hij orgineel zit om het in de zelfde positie terug te draaien.
Hierdoor misschien hoefde ik geen houder te verbuigen.
Met zijn tweeen werken (een eronder de ander er boven) werkt ook goed met dat zware ding om te manoevreren.
sukses,
Peter
SIII 109
Hierdoor misschien hoefde ik geen houder te verbuigen.
Met zijn tweeen werken (een eronder de ander er boven) werkt ook goed met dat zware ding om te manoevreren.
sukses,
Peter
SIII 109